Początkujący
A ja oglądam One Tree Hill, Gossip Girl, Gotowe na wszystko, Dr House, Jak poznałem waszą matkę-do niedawna oglądałam jeszcze Prison break'a
Offline
1. Dr.House
2. CSI: Kryminalne zagadki Miami
3. CSI: Kryminalne zagadki Nowego Jorku
4. Teraz albo Nigdy
5. 39 i pół
6. Tancerze
7. Medium
8. Gwiezdne Wrota: SG-1
9. Gwiezdne Wrota: Atlantyda (mój ulubiony, nigdy nie przeboleje, że się skończył)
10. I kto tu rządzi ?
11. Ostry dyżur
12. Chirurdzy
13. 1300 gram
14. M jak miłość
15. Sanktuarum
16. Agentka o 100 twarzach
17. 24 godziny
18. Kyle XY
19. Brygada Ratunkowa
20. Sue Tomas: Słyszące oczy FBI
21. Pentagon sektor E
22. Wyspa Harpera
23. Pierwsza miłosć
24. 4400
25. Czarodziejki
26. Pogoda na miłość
27. Heroes
28. w11 wydział śledczy
29. Detektywi
NO I JESZCZE WIELE WIELE INNYCH ALE WSZYSTKICH SOBIE NIE PRZYPOMNĘ
Czasami trudno spamiętać co było w ostatnim odcinku
Ostatnio edytowany przez Xemidra (2009-07-26 18:36:25)
Offline
Początkujący
Mark69 napisał:
Zapomniałem o One Tree Hill.
Już czekam na 7-my sezon, chociaż podobno bez Chada
Bez Chada i bez Hilarie(podobno ma się pokazać tylko w finałowym odcinku)
Widzę, że tu sporo osób OTH ogląda;d- zapraszam na forum na naszej klasie:)
http://nasza-klasa.pl/forum/12/8
Ostatnio edytowany przez klaudusiaczek93 (2009-07-26 19:53:43)
Offline
Nowicjusz
internat i dynastia tudorów
Offline
Całkowicie przerzuciłem się na hiszpańskie i francuskie produkcje.
Chociaż Rebelde strasznie infantylne jak dla mnie. NO ME GUSTA
Za to znalazłem bardzo ciekawy serial : Skradzione życia ( VIDAS ROBADAS ).
Opowiada o handlu ludźmi. Polecam.
Offline
Moderator
Ja oglądam Kości! Mój ulubiony serial! Po za tym oglądam jeszcze Dr. House'a i kilka polskich.
Offline