#16 2010-12-29 23:45:39

 agusiadg

Nowicjusz

Skąd: Zagłębie
Zarejestrowany: 2010-03-15
Posty: 47
Punktów :   

Re: Odcinek 12 - Alaska.

anapaola, co do Fermina, to nadmienię tylko, że istnieje coś takiego jak ironia i cynizm...

Ostatnio edytowany przez agusiadg (2010-12-29 23:54:00)

Offline

 

#17 2010-12-29 23:59:14

anapaola

Stały bywalec

Zarejestrowany: 2010-10-08
Posty: 100
Punktów :   

Re: Odcinek 12 - Alaska.

anapaola, co do Fermina, to nadmienię tylko, że istnieje coś takiego jak ironia i cynizm...

A ja nadmienię że chyba nie zrozumiałaś mojej wypowiedzi. Po 2 tu komentujemy odcinek a nie wypowiedzi innych.Więc nie rób zbędnego bałaganu

Od BarthezzLodz: A ja z kolei nadmienię, że o wypowiedziach poszczególnych bohaterów z tego, konkretnego odcinka również możemy wypowiadać się w tym temacie

Ostatnio edytowany przez anapaola (2010-12-29 23:59:33)


http://img402.imageshack.us/img402/1074/777ey.jpg

Offline

 

#18 2010-12-29 23:59:34

 el matador

Stały bywalec

25657357
Zarejestrowany: 2010-12-19
Posty: 119
Punktów :   
WWW

Re: Odcinek 12 - Alaska.

Noo nastempny odcinek i co najmiej 2 razy leprzy od poprzedniego Akcja z Hugo .... Martin spieprzyl to na całego powinnien to inaczej zrobić jak już dowiedzial sie po wpadce Hugo z Jacintą .. Co do Roque to wreście dostal za swoje mam nadzieje ze teraz odkryją może po części jaki jest Roque i kto wie dowiedzą sie że jest kretem wkońcu podsumowanie sezonu wiec będzie ciekawie co do akcji Wulfa troche bez sensu skąd oni wiedzieli że akurat tam jest Paula i Marcos .... a Marcoa na 100% ktos uratuje i wydaje mi sie że to będzie Amelia tylko zastanawiam sie jeszcze jak hmmm a moze Roque hehe nie możliwe xD


O- ODDAJ       S- SZACUNEK        T-TEMU        R-RAPEROWI          O.S.T.R

Offline

 

#19 2010-12-30 00:02:06

anapaola

Stały bywalec

Zarejestrowany: 2010-10-08
Posty: 100
Punktów :   

Re: Odcinek 12 - Alaska.

a Marcoa na 100% ktos uratuje i wydaje mi sie że to będzie Amelia tylko zastanawiam sie jeszcze jak hmmm a moze Roque hehe nie możliwe xD

Nie wiem czy Amelia da radę wydostać się z bagażnika, na dodatek była związana. Mnie się wydaje że prędzej mógł by to być Camillo w końcu teraz się mści .


http://img402.imageshack.us/img402/1074/777ey.jpg

Offline

 

#20 2010-12-30 00:09:49

Patrrriko

Stały bywalec

5680670
Zarejestrowany: 2010-10-04
Posty: 186
Punktów :   

Re: Odcinek 12 - Alaska.

rbucki napisał:

Myśle że paule itak uratuje jeszcze kamillo   Lucasowi śniło się że paule zabiera jakaś brzydka postać a jego sny zawsze się sprawdzają, mam nadzieje że reżyserzy nie zapomną o tym wątku;)

moje przypuszczenie, że brzydka postać to mógł być też Wulf, w końcu do najpiękniejszych nie należy.
I wreszcie Roque dostał po mordzie- wiwat Marcos. Oby tę fiolkę ktoś dobry znalazł i zabezpieczył, a Lucas Javierowi niech pierdyknie jak Marcos Roque.


Pain is temporary, glory... lasts forever!

Offline

 

#21 2010-12-30 00:14:12

 el matador

Stały bywalec

25657357
Zarejestrowany: 2010-12-19
Posty: 119
Punktów :   
WWW

Re: Odcinek 12 - Alaska.

anapaola napisał:

a Marcoa na 100% ktos uratuje i wydaje mi sie że to będzie Amelia tylko zastanawiam sie jeszcze jak hmmm a moze Roque hehe nie możliwe xD

Nie wiem czy Amelia da radę wydostać się z bagażnika, na dodatek była związana. Mnie się wydaje że prędzej mógł by to być Camillo w końcu teraz się mści .

No tak dlatego zastanawiam sie jak go moze uratowac no co do Camilo  jest to tez bardzo prawdopodobne a moze ROque xDDD ??? !!                    pS Wiecie kiedy będzie nastempny odcinek ???

Ostatnio edytowany przez el matador (2010-12-30 00:18:54)


O- ODDAJ       S- SZACUNEK        T-TEMU        R-RAPEROWI          O.S.T.R

Offline

 

#22 2010-12-30 00:18:32

anapaola

Stały bywalec

Zarejestrowany: 2010-10-08
Posty: 100
Punktów :   

Re: Odcinek 12 - Alaska.

Rocqe to tchórz wątpie że ryzykował by życiem dla Pauli


http://img402.imageshack.us/img402/1074/777ey.jpg

Offline

 

#23 2010-12-30 00:21:09

 el matador

Stały bywalec

25657357
Zarejestrowany: 2010-12-19
Posty: 119
Punktów :   
WWW

Re: Odcinek 12 - Alaska.

Dowiemy sie w nastempnym odcinku i mam nadzieje ze Hugo wreście dostaną        PS anapaola wiesz moze kiedy nastempny odcinek będzie?

Od BarthezzLodz: Informacje o planowanej premierze poszczególnych odcinków znajdują się na forum. Wystarczy tylko czytać je uważnie. Podpowiem tylko, żebyś sprawdził dział Download i znalazł odpowiedni temat.


O- ODDAJ       S- SZACUNEK        T-TEMU        R-RAPEROWI          O.S.T.R

Offline

 

#24 2010-12-30 00:31:38

 szaba

Początkujący

Zarejestrowany: 2010-08-17
Posty: 55
Punktów :   

Re: Odcinek 12 - Alaska.

olkit napisał:

Mnie najbardziej żal Julii. Czy ta wredna smarkula nie może męczyć kogoś kto jej zrobił krzywdę a nie niewinną dziewczynę?

No wiesz, nazistowskie dziecko

A jeśli chodzi o Martina to trzeba było podać jakieś nieprawdziwe pytanie, np. Co mi powiedział Daniel, gdy rozmawialiśmy w stajni? Hugo by odpowiedział niepoprawnie i by wpadł bo w stajni żadnej rozmowy nie było

anapaola napisał:

Po 2 tu komentujemy odcinek a nie wypowiedzi innych.Więc nie rób zbędnego bałaganu

Hehe, przyganiał kocioł garnkowi

Ostatnio edytowany przez szaba (2010-12-30 00:47:10)

Offline

 

#25 2010-12-30 00:33:11

 jenny

Profesjonalista

9524526
Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2010-08-27
Posty: 821
Punktów :   
WWW

Re: Odcinek 12 - Alaska.

odcinek swietny - chodz tu zwykle jet taka tendencja,ze pod koniec sezonu odcinki sa coraz lepsze.Akcja z Hogo bardzo trzymajaca w napieciu ,bo choc podejrzewa sie ,ze sie wie ktory to z braci ,to jednak zawsze jest ta niepewnosc Straszna ta koncowa scena - szkoda Marcosa. I choc to glupie zrobilomisie zal Camillo,jak Noiret zabil tego wilka. Ivan wreszcie zachowal sie jak  facet i pokazal,ze mu zalezy - niemoge sie doczekac ost odcinka sezonu


______________________________________________________

http://www.seloquevisteis.com/wp-content/uploads/2010/12/el-barco-antena3-serie-tv-500x200.jpg

Offline

 

#26 2010-12-30 01:01:54

 Oranjezicht

Stały bywalec

Skąd: Wrocław/Gżira (MTL)
Zarejestrowany: 2010-10-25
Posty: 173
Punktów :   15 

Re: Odcinek 12 - Alaska.

hmm no strasznie mi było szkoda Julii, to w ogólemoja ulubiona postać a tu takie cięzkie przeżycia dziewczyna ma w tym odcinku...no ale najważniejsze, że przeżyła...

Po minie Amayi, tym, że nie była specjalnie zaskoczona zejściem do podziemi to potwierdza to moją teorię, że ona raczej beędzie z tych złych..


http://img156.imageshack.us/img156/6001/beztytuupqh.jpg



Klieb raqda la tqajmux

Offline

 

#27 2010-12-30 01:03:58

 jenny

Profesjonalista

9524526
Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2010-08-27
Posty: 821
Punktów :   
WWW

Re: Odcinek 12 - Alaska.

Oranjezicht napisał:

hmm no strasznie mi było szkoda Julii, to w ogólemoja ulubiona postać a tu takie cięzkie przeżycia dziewczyna ma w tym odcinku...no ale najważniejsze, że przeżyła...

Po minie Amayi, tym, że nie była specjalnie zaskoczona zejściem do podziemi to potwierdza to moją teorię, że ona raczej beędzie z tych złych..

wlasnie mi tez jej strsznie szkoda - ona wogle sie biedna meczy od paru odcinkow przez Eve...
A mi sie wydaje ,ze Amaya bedzie dobra ,tak dla achowania "rownowagi" - Ruben zly ,ona dobra


______________________________________________________

http://www.seloquevisteis.com/wp-content/uploads/2010/12/el-barco-antena3-serie-tv-500x200.jpg

Offline

 

#28 2010-12-30 01:13:12

 Oranjezicht

Stały bywalec

Skąd: Wrocław/Gżira (MTL)
Zarejestrowany: 2010-10-25
Posty: 173
Punktów :   15 

Re: Odcinek 12 - Alaska.

jenny napisał:

wlasnie mi tez jej strsznie szkoda - ona wogle sie biedna meczy od paru odcinkow przez Eve...
A mi sie wydaje ,ze Amaya bedzie dobra ,tak dla achowania "rownowagi" - Ruben zly ,ona dobra

No mam nadzieję, że jakoś niedługo się dowiemy kto z na ma rację, bo generalnie to strasznie mnie postać Amayi intryguje - bo sam fakt, że się przeniosła do pokoju dziewczyn świadczy o tym, że jakiś ważny wątek albo wątki z nią będą...no ale czas pokarze

Widać, że mimo całej organizacji Noiret i Hugo mają coraz większe problemy...na szczęscie

Szkoda mi tylko teraz tej Pauli strasznie...i zżera mnie ciekawość co z nią będzie


http://img156.imageshack.us/img156/6001/beztytuupqh.jpg



Klieb raqda la tqajmux

Offline

 

#29 2010-12-30 08:13:43

kamilx22

Początkujący

Zarejestrowany: 2010-09-22
Posty: 62
Punktów :   

Re: Odcinek 12 - Alaska.

Odcinek bardzo emocjonujący. I nie z powodu wirusa w samochodzie. Bardziej mi zasmuciły sceny z Ameilą i Julią.
Vikcy, która mówi, że Julia umiera - ciary na ciele i oczy zwilżone. Julia w zamrożonej wannie i Ivan, który za wszelką cenę próbuje wydostać swoją ukochaną. Widok bezcenny. PO prostu widać, że nadal mu na niej zależy.
Amelia, czyli postać, którą lubię najbardziej o samego początku serialu. Nawet w momencie, kiedy dowiedzieliśmy się, że jest z tymi "złymi". To także ją lubiłem. Jak oni coś zrobią Amelii, to obiecuję, coś im zrobię. Oczywiście moje słowa są w przenośni, żeby nikt sobie nic nie pomyślał.

Offline

 

#30 2010-12-30 10:52:46

Milkosza

Nowicjusz

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2010-09-03
Posty: 24
Punktów :   

Re: Odcinek 12 - Alaska.

A jak tak się zastanawiam skąd Wulf wiedział że Paula akurat w lesie będzie z Marcosem, jakoś mi się nie klei to że Amelia go wydała Noirettowi, chyba bardziej jestem w stanie uwierzyć w to że Amaya komuś doniosła, że widziała jak Marcos w podziemiach zniknął... mogła słyszeć, że mówi że idzie szukać Pauli... w sumie to wiadomo, że Wulf musi być gdzieś w pobliżu z Evą skoro chciała Julię do podziemi zaciągnąć więc mógł raz dwa się zjawić na miejscu. Co do Martina to też uważam, że w przesłuchaniach nie jest najlepszy:) mógł Hugo na tysiąc sposobów zagiąć:) No i ciesze się że Roque dostał w papę wreeeszcie:) i kto zrobił tą swastykę? Camillo? i po co? i gdzie ten Hector? ja uważam że żyje na 100% i scenarzyści robią taki sam manewr jak z Wulfem, nie było go widać i nic o nim nie było przez dłuuugi czas a później nagle wyskoczył jak z kapelusza... może ukrywa się w jamie po Pablo i przyjdzie Marcosa uratować:P taaak wiem fantazja mnie ponosi:)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.autocentrum.pun.pl www.biomaterial.pun.pl www.enaruto.pun.pl www.javagsm.pun.pl www.klubsm.pun.pl