Sport Beauty Moda Moda 2 Moda 3

#31 2010-12-26 09:38:50

 BarthezzLodz

Szef forum

Zarejestrowany: 2010-09-03
Posty: 615
Punktów :   23 

Re: Odcinek 10 - Pokój numer 13

jenny napisał:

sha-dow napisał:

No to mówię że może miałem pecha i któraś wersja była słabej jakości, a nie piszę zażaleń tylko stwierdzam że fajnie by było znać wersję do której napisy są dopasowywane, żeby do wcześniej ściągniętej wersji można było tylko dociągnąć plik tekstowy. Jeżeli nikt nie będzie tego pisał, a znów będzie wersja słabej jakości - to trudno dopasuje sobie sam. A co do krytyki to jak każdy mam do niej prawo i to nie jest powód żeby się od razu rzucać. I bynajmniej nie pisze tego żeby się z kimś kłócić.

Pozdrawiam.

ale spokojnie,bo  sie nie rzucam, to byla tylko taka sugestia z mojej strony ,nie mialo to na celu obrazenie Ci ,czy cos - oczywiscie masz prawp do krytyki, w moim mniemaniu jest ona bezpodstawna - i wyrazilam to,sa pliki z napisami  i sa w dobrej wersji ,przynajmniej u mnie ,wiec moze poprostu sciagnij jeszcze raz,bo z tego co sie orientuje nikt (badz prawie nikt) na jakosc nie narzeka

Ja niestety też miałem jakby spłaszczony obraz w tym odcinku - to znaczy, że twarze bohaterów były zbyt niskie/zbyt szerokie. Pobierałem z 1ficher z linku marzensy, a Ty, jenny?

Offline

 

#32 2010-12-26 09:59:14

 ar33p

Początkujący

Zarejestrowany: 2010-11-17
Posty: 85
Punktów :   

Re: Odcinek 10 - Pokój numer 13

szaba napisał:

Mnie zastanawia jakiego środka do sprzątania używali w Lagunie, skoro po latach w pokoju Evy kurzu nie było?

no żeby takiej rzeczy nie wiedziec?? oO! z  biedronki

Offline

 

#33 2010-12-26 10:12:02

nati

Szef forum

Zarejestrowany: 2010-10-11
Posty: 635
Punktów :   

Re: Odcinek 10 - Pokój numer 13

ja też miałam bardzo szeroki obraz i pobierałam z linku marzensy


http://1.bp.blogspot.com/_K_1rP-p5Djw/SFpWRvpW_2I/AAAAAAAAAIM/gX_s6QkGnb0/s320/martinana08_portrait_galeria.jpg

Offline

 

#34 2010-12-26 10:36:05

Patrrriko

Stały bywalec

5680670
Zarejestrowany: 2010-10-04
Posty: 186
Punktów :   

Re: Odcinek 10 - Pokój numer 13

jenny napisał:

tylko zastanawia mnie jedno ,bo przeciez na logi ke ,jak nasi bochaterowie sa chorzy ,to nawet pomimo leku by zarazali , bo lek jedynie pozwala im pozostac przy zyciu. - takze calu Internat powinien byc zarazony ,o Roque nie mowiac. No chyba ,ze Oni maj ta "stara wersje" wirusa , ale chyba nie ,bo sadzac po sposobie zarazenia to zdaje sie,ze to ta "ulepszona" wersja.

Saul wspominał coś że wirus drogą kropelkową zaczyna się rozprzestrzeniać po jakimś czasie, a potem pokazali że zostało 21 godzin(lub dni)


Pain is temporary, glory... lasts forever!

Offline

 

#35 2010-12-26 11:28:14

jacqueline

Nowicjusz

Zarejestrowany: 2010-09-25
Posty: 20
Punktów :   

Re: Odcinek 10 - Pokój numer 13

Wygląda na to, że Fermin i Rebeca maja tylko 21 godzin żeby jakoś zniszczyć tą nową odmianę wirusa. Też jestem ciekawa dlaczego chcą zarazić cały świat, jak dla mnie to nie ma żadnego sensu. Przecież nie mogą zabić większości ludzi a dla pieniędzy też chyba tego nie robią.

A jeśli chodzi o Hugo to wcześniej pisałam, że mam nadzieję, że okaże się dobry. Teraz tylko zastanawiam się czy Apollo to faktycznie Daniel czy może Hugo. Z jednej strony wydaje się, że Hugo jest zły ale mam jeszcze pewne wątpliwości. Z niecierpliwością czekam na dzisiejszy odcinek.

Offline

 

#36 2010-12-26 11:42:25

EWELINKAAA14666

Nowicjusz

Zarejestrowany: 2010-12-20
Posty: 8
Punktów :   

Re: Odcinek 10 - Pokój numer 13

JA osobiście jestem przekonana, że oni robią to dla pieniędzy - pandemia, a oni mają szczepionkę na wirusa - przecież to setki miliardów - euro, dolarów itd. Wystarczająca motywacja, aby nie zawahać się przez gładzeniem całego świata.
Bo gdyby robili to dla tych swoich mżonek - rasa panów, Aryjczycy, nie miałoby to sensu - ich została przecież garstka, a przy projekcie pracuje wielu Hiszpanów. No chyba, że chcą zgładzić ludzkość i zapanować nad resztkami, które przeżyją.
A co do Rubena - to drań! Chce uwieść Julię, by zdobyć informacje. Oby Ivan ją uatował. Od razu wiedziałam, że chociaż kretyn, to jest zły.
Nie mam też wątpliwości, że zły do szpiku kości jest Hugo - to przecież naczelny "żołnierz" organizacji.


"Solum debiles mori debent"/ HUGO THE BEST!

Offline

 

#37 2010-12-26 12:01:07

 Larita

Forumowy prowokator

7416983
Skąd: Pruszcz Gdański
Zarejestrowany: 2010-05-14
Posty: 813
Punktów :   13 

Re: Odcinek 10 - Pokój numer 13

szaba napisał:

guga napisał:

Bardzo poruszyło mnie (chyba jak nic do tej pory w tym serialu przez te wszystkie sezony) kiedy Sandra zrozumiała ze najblizsza jej osoba w życiu okazała sie najgorszym oprawcą. Nie moze byc nic gorszego ........................... Ja na jej miejscu  nigdy bym nie wybaczyła nawet jeśli okaze sie ze Andreas sie zmieni.

Guga, a ty znowu  to robisz
Mnie zastanawia jakiego środka do sprzątania używali w Lagunie, skoro po latach w pokoju Evy kurzu nie było?
A z tymi oknami to zagmatwali. W pokoju Evy było jedno okno, a jak supermeni szli po gzymsie to wyraźnie były pokazane dwa okna, na dodatek w jednym z nich światło się świeciło (54 minuta) Dobrze, że żaden dźwiękowiec nam nie pokiwał wychylając się przez nie.
Ktoś napisał, że Carlota robi miny. No ja się szczerze powiedziawszy u tej aktorki żadnych min nie dopatrzyłam. Ona jest przerażająca, ale z wyglądu. Gdyby dziecko Rosemary było dziewczynką, to tak by wyglądało. Przepraszam bardzo, wiem że wszystkie dzieci są ładne, no ale Carlota mi przeszkadza w tym serialu. Wizualnie. Aktorka grająca Evelyn za to mistrzyni świata w minach.
Aha, no i jeszcze MailBoxes Najpierw były paczuszki, teraz są furgonetki, obstawiam że w ostatnim sezonie pojawi sie helikopter, albo kontenerowiec na Lagunie

Szkoda, że mamy złego brata i dobrego brata. Miałam nadzieję, że Hugo nie żyje, a tu jest tylko Daniel. Oby dożył końca serialu. Ten dobry oczywiście. A no i jeszcze jedno. Ciekawa jestem skąd Andres wie jak Apollo wygląda, skoro go tylko od tyłu widział. Nie miał możliwości dostrzeżenia twarzy. Może ugadał sie z reżyserem i ten mu materiał nagrany pokazał

A tak w ogóle w Lagunie to chyba jest już więcej trupów niż ryb (to tak a propos ostatniego odcinka). Ja tam stopy bym nie włożyła, brrrr.

To ja o tych minach pisalam- w zasadzie wlasnie nie chodzilo ze ciagle je zmienia ale ze ma ta swoja taka grozna mine, bezosobawa,bezuczuciowa jako Eva, bo jak jest Paula to jakies tam miny czasem strzela
Wydaje mi sie odnosnie Andreasa i Apollo ze tuz przed wyjsciem on sie odwrocil i wtedy Andreas mial mozliwosc zobaczenia twarzy.zaraz potem zaatakowali go ci faceci.
Co do okien - to okno z palacym swiatlem to moze z jakiegos innego pokoju? sama nie wiem ale nie widze innego wyjasnienia, a watpie by to byl akurat blad scenarzystow..przemykajace ludki to jedno ale tak wyrazny blad? no nie sadze, tym bardziej ze scena na gzymsie troche trwala.

A co do Rubena - to drań! Chce uwieść Julię, by zdobyć informacje. Oby Ivan ją uatował. Od razu wiedziałam, że chociaż kretyn, to jest zły.

Ej a Julia może lepsza? Oczywiscie wiemy dlaczego t orobi ale rowniez wykorzystuje Rubena-kretyna do swoich celow

Ostatnio edytowany przez Larita (2010-12-26 12:10:03)


"Mamy żółte serca, w których płynie czarna krew!"
Skra Bełchatów <3

http://img69.imageshack.us/img69/5262/aracz.png

Offline

 

#38 2010-12-26 12:13:30

liberi

Nowicjusz

Zarejestrowany: 2010-11-28
Posty: 46
Punktów :   

Re: Odcinek 10 - Pokój numer 13

Zaczyna mnie powoli denerwować to jak wypowiadają się niektóre osoby na forum, niedługo nie będzie rzeczy, która będzie spełniała ich oczekiwania. Po co oglądacie ten serial, jeśli wszystko Wam w nim nie pasuje?

A co do filmów są w bardzo dobrej jakości.

Offline

 

#39 2010-12-26 12:59:23

 jenny

Profesjonalista

9524526
Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2010-08-27
Posty: 821
Punktów :   
WWW

Re: Odcinek 10 - Pokój numer 13

BarthezzLodz napisał:

jenny napisał:

sha-dow napisał:

No to mówię że może miałem pecha i któraś wersja była słabej jakości, a nie piszę zażaleń tylko stwierdzam że fajnie by było znać wersję do której napisy są dopasowywane, żeby do wcześniej ściągniętej wersji można było tylko dociągnąć plik tekstowy. Jeżeli nikt nie będzie tego pisał, a znów będzie wersja słabej jakości - to trudno dopasuje sobie sam. A co do krytyki to jak każdy mam do niej prawo i to nie jest powód żeby się od razu rzucać. I bynajmniej nie pisze tego żeby się z kimś kłócić.

Pozdrawiam.

ale spokojnie,bo  sie nie rzucam, to byla tylko taka sugestia z mojej strony ,nie mialo to na celu obrazenie Ci ,czy cos - oczywiscie masz prawp do krytyki, w moim mniemaniu jest ona bezpodstawna - i wyrazilam to,sa pliki z napisami  i sa w dobrej wersji ,przynajmniej u mnie ,wiec moze poprostu sciagnij jeszcze raz,bo z tego co sie orientuje nikt (badz prawie nikt) na jakosc nie narzeka

Ja niestety też miałem jakby spłaszczony obraz w tym odcinku - to znaczy, że twarze bohaterów były zbyt niskie/zbyt szerokie. Pobierałem z 1ficher z linku marzensy, a Ty, jenny?

ja tez pobralam z MU z linku daglas89 i jakosc byla w porzadku

Patrrriko napisał:

jenny napisał:

tylko zastanawia mnie jedno ,bo przeciez na logi ke ,jak nasi bochaterowie sa chorzy ,to nawet pomimo leku by zarazali , bo lek jedynie pozwala im pozostac przy zyciu. - takze calu Internat powinien byc zarazony ,o Roque nie mowiac. No chyba ,ze Oni maj ta "stara wersje" wirusa , ale chyba nie ,bo sadzac po sposobie zarazenia to zdaje sie,ze to ta "ulepszona" wersja.

Saul wspominał coś że wirus drogą kropelkową zaczyna się rozprzestrzeniać po jakimś czasie, a potem pokazali że zostało 21 godzin(lub dni)

fakt,myslalam,ze to chodzi tylko o ten wirus .ktrory znaleli a nie o to,ze wszyscy zarazeni bada sami wtedy zarazac,ale masz racje

Ostatnio edytowany przez jenny (2010-12-26 13:03:23)


______________________________________________________

http://www.seloquevisteis.com/wp-content/uploads/2010/12/el-barco-antena3-serie-tv-500x200.jpg

Offline

 

#40 2010-12-26 13:00:04

Tarika

Nowicjusz

Zarejestrowany: 2010-09-11
Posty: 31
Punktów :   

Re: Odcinek 10 - Pokój numer 13

U mnie wszystko odbierało bez zarzutów. Ten wirus, o którym jest mowa, to chyba inny niż ten, którym zarażone są dzieciaki z internatu. No bo chyba inaczej, to już by się ten wirus rozprzestrzeniał.

Offline

 

#41 2010-12-26 13:09:36

 menka333

Początkujący

Skąd: okolice ŁOMŻY
Zarejestrowany: 2010-06-29
Posty: 69
Punktów :   

Re: Odcinek 10 - Pokój numer 13

szkoda sandry, dowiedziała się o tym że to mąż ją zdradził masakra od samego początku wydawało mi się , że to byłoby dziwne, żeby pozwolili ożenić się jej z pierwszym lepszym a tak ktoś ją kontrolowal  ale teraz może nie wyda kim był apolo oby to brat huga będzie miał kłopoty ale wydaje się być fajny:D  ciekawe co będzie na tym filmie co znależli marcos i ivan i w tych zapiskach
kurcze ciekawe co teraz hugo zrobi z mario, a minę miał nieciekawo oby fermin ją uratował
a z tym wirusem to nie wiem po co oni go zrobili, na początku myślałąm, że te wszyskie eksperymenty to po to , żeby ta dziewczynka eva się obudziłą bo wulf ją naprawdę kocha ale ten wirus po kiego:' nie mam pojęcia, wątpie że dla pieniędzy, bardziej coś w stylu nazistowskim, może chciali stworzyć nową rasę panów, która by panowała  TYLKO SŁABI MUSZĄ UMRZEĆ

ehh głupio wyszło z tym Mario oczywiście chodziło o Maria

Ostatnio edytowany przez menka333 (2010-12-27 10:14:50)

Offline

 

#42 2010-12-26 16:30:08

korzenpl

Nowicjusz

Zarejestrowany: 2010-09-17
Posty: 6
Punktów :   -4 

Re: Odcinek 10 - Pokój numer 13

Mnie ciekawi co bedzie na tasmie ktora znalezli w pokoju evy hmm

Offline

 

#43 2010-12-26 18:11:23

Nyx-chan

Nowicjusz

Zarejestrowany: 2010-09-12
Posty: 11
Punktów :   

Re: Odcinek 10 - Pokój numer 13

menka333 napisał:

kurcze ciekawe co teraz hugo zrobi z mario, a minę miał nieciekawo oby fermin ją uratował

Przez dłuższą chwilę zastanawiałam się kim jest owy Mario i klęłam na siebie, że oglądam serial bez należytej uwagi

Offline

 

#44 2010-12-26 18:12:59

jacqueline

Nowicjusz

Zarejestrowany: 2010-09-25
Posty: 20
Punktów :   

Re: Odcinek 10 - Pokój numer 13

haha ja na początku też nie zrozumiałam

mam nadzieję, że dzisiaj się wyjaśni co jest na tej taśmie

Offline

 

#45 2010-12-26 20:27:20

 bastek475

Początkujący

10261429
Skąd: Szczecin
Zarejestrowany: 2010-03-15
Posty: 68
Punktów :   

Re: Odcinek 10 - Pokój numer 13

miałem wczoraj napisać ale wyszło, że zwerbowali mnie na balet:D

Bardzo szkoda mi Sandry- jest przetrzymywana a do tego dowiaduje się że jej mąż też jest zamieszany w projekt Geminis.
Nasi bohaterowie znaleźli pamiętnik Wulfa tylko, że po niemiecku.
Strasznie denerwuje mnie Ruben nie wiem po co on tam jest.
Dzieciaki wygrały w tym odcinku- poszukiwania narzeczonego dla Jacinty:D
Ciekawe co powie Apolo Martinowi o tym całym projekcie
to tyle jak coś mi się przypomni to dam znać

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.godsfromhell.pun.pl www.babskie.pun.pl www.big-b.pun.pl www.ks-biecz.pun.pl www.eit.pun.pl