#1 2010-12-12 18:29:27

 daglas89

Boss

Skąd: z Pomorza :D
Zarejestrowany: 2010-10-04
Posty: 1414
Punktów :   26 
WWW

Odcinek 6 - Paula i Wilk

Komentujemy Odcinek 6...


http://img26.imageshack.us/img26/8362/ii2ao.jpg



http://img526.imageshack.us/img526/2978/rebecamartinilukas.jpg



"Primero fue la luz, luego empezaron los crímenes "

Offline

 

#2 2010-12-12 20:14:16

 El_monstruo

Nowicjusz

Skąd: Opole
Zarejestrowany: 2010-09-26
Posty: 25
Punktów :   

Re: Odcinek 6 - Paula i Wilk

odcinek fajny troche się wyjaśniło Na razie więcej nie powiem bo pewnie wszyscy oglądają. Ja zrobiłem sztuczke z napisami i udało się dopasować do wersji z chomika

Offline

 

#3 2010-12-12 20:26:20

 Larita

Forumowy prowokator

7416983
Skąd: Pruszcz Gdański
Zarejestrowany: 2010-05-14
Posty: 813
Punktów :   13 

Re: Odcinek 6 - Paula i Wilk

Zajebisty odcinek. caly czas w napieciu.. Szkoda mi Marii bedzie musiala wspopracowac z ta szumowina by ratowac syna   (szkoda ze nie podsluchala rozmowy Noireta z Hugolilim by wiedziala ze Ivan i tak bedzie dostawal lekarstwo )

Eva - dziewczynka wymiata! stracha mi napedzila pare razy

Camilo - przezyl sukin**n tak jak przypuszczalismy..a szkoda do tego sobie pomocnika wychowal złego diabli nie biora- w tym wypadku sie sprawdzilo
Roque - myslalam ze jest w miare dobry, ze nie mowi wszystkiego jednak Noiretowi ale dzis mnie wkurzyl, jak zobaczyl strzykawke to od razu zaczal paplac idiota. najwyzej zarazili by go i by dostawal codziennie lekarstwo i tyle, ale tchorz musial sie wybronic. Mam nadzieje ze w koncu go i tak zabija ot co!
Lucia i jej syn, niesamowite..mialam nadzieje ze ukrywaja tam Hectora a to "tylko" jej syn..
Victoria wkurza mnie juz na maxa tymi swoimi wiecznymi pretensjami do innych, tekstami i cala soba. zawsze wszystko komplikuje.
Odcinek jeden z lepsiejszych..i znow - byle do piatku


"Mamy żółte serca, w których płynie czarna krew!"
Skra Bełchatów <3

http://img69.imageshack.us/img69/5262/aracz.png

Offline

 

#4 2010-12-12 21:01:33

Patrrriko

Stały bywalec

5680670
Zarejestrowany: 2010-10-04
Posty: 186
Punktów :   

Re: Odcinek 6 - Paula i Wilk

troche głupota że nie pomyśleli że Eva pisze po niemiecku- Mir ist kalt- jestem zimna albo jest mi zimno i to chyba i tak źle napisane bo od czasownika być 1 forma l.poj. to bin ale to pewnie specjalnie bo wygląda na jakieś 6,7 lat i taki trik że nie zna dobrze gramatyki. ciekawe co im powie i pewnie nie oddzywa się dlatego że nie rozumie po hiszpańsku takie moje zdanie, a tak to nic ciekawego ciekawe co jest zaszyfrowane w folderze PG i tyle (taki żarcik- PG moje inicjały może coś o mnie xD)


Pain is temporary, glory... lasts forever!

Offline

 

#5 2010-12-12 21:13:39

 Larita

Forumowy prowokator

7416983
Skąd: Pruszcz Gdański
Zarejestrowany: 2010-05-14
Posty: 813
Punktów :   13 

Re: Odcinek 6 - Paula i Wilk

Patrrriko napisał:

troche głupota że nie pomyśleli że Eva pisze po niemiecku- Mir ist kalt- jestem zimna albo jest mi zimno i to chyba i tak źle napisane bo od czasownika być 1 forma l.poj. to bin ale to pewnie specjalnie bo wygląda na jakieś 6,7 lat i taki trik że nie zna dobrze gramatyki. ciekawe co im powie i pewnie nie oddzywa się dlatego że nie rozumie po hiszpańsku takie moje zdanie, a tak to nic ciekawego ciekawe co jest zaszyfrowane w folderze PG i tyle (taki żarcik- PG moje inicjały może coś o mnie xD)

Tylko skad te dzieciaki moga wiedziec ze Eva jest niemka ?


"Mamy żółte serca, w których płynie czarna krew!"
Skra Bełchatów <3

http://img69.imageshack.us/img69/5262/aracz.png

Offline

 

#6 2010-12-12 21:32:02

 bastek475

Początkujący

10261429
Skąd: Szczecin
Zarejestrowany: 2010-03-15
Posty: 68
Punktów :   

Re: Odcinek 6 - Paula i Wilk

Odcinek bardzo fajny
Amelia w końcu sprzeciwiła się Noiretowi.
Elsa pokazała uczucia co zdarza się jej coraz częściej. Śmiesznie wyglądał Martin jak stał nad Elsą gdy ta mówiła zabójstwie ojca:D
Maria ma donosić Noiretowi to chyba nie zda relacji.
Fermin i Rebeca zgrany duet. Szkoda mi tego chorego chłopczyka, którego Rebeca wyprowadziła na dwór, ciekawe czy przeżyje.
Pojawił się Camilo, ciekawe co chce od Pauli i co znalazła Evelin na oknie.
Julia i duch- scena z kostkami bardzo fajnie zrobiona. Ciekawe co jeszcze im powie.

Offline

 

#7 2010-12-12 21:39:25

jackobo123

Nowicjusz

Zarejestrowany: 2010-08-14
Posty: 9
Punktów :   

Re: Odcinek 6 - Paula i Wilk

Patrrriko "Mir ist Kalt" jest poprawne ... tak sie poprostu mówi w niemczech....

Offline

 

#8 2010-12-12 21:48:50

 jenny

Profesjonalista

9524526
Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2010-08-27
Posty: 821
Punktów :   
WWW

Re: Odcinek 6 - Paula i Wilk

Super odcinek,jak zwykle te niedzielne odcinki koncza sie tak,ze ciezko czekac do piatku. mam nadzieje ,ze maria bedzie klamala noiretowi,bo nie moze zrobic tego ferminowii . Roque wkurza mnie coraz bardziej - gosh, ale to tchorz... nie podoba mi sie ,ze Iwan z Julia sie rozstali ,bo tak dobrze do siebie pasa,ale to napewno tylko chwilowe ,nie wierze ,ze sie nie pogodza. i wreszcie wiemy o co chodzi z wilkiem i potworem

Ostatnio edytowany przez jenny (2010-12-12 22:27:10)


______________________________________________________

http://www.seloquevisteis.com/wp-content/uploads/2010/12/el-barco-antena3-serie-tv-500x200.jpg

Offline

 

#9 2010-12-12 23:18:46

 szaba

Początkujący

Zarejestrowany: 2010-08-17
Posty: 55
Punktów :   

Re: Odcinek 6 - Paula i Wilk

Potwór= Camilo + wilk - ueee, liczyłam na jakiś nieudany eksperyment genetyczny, a tu taki zawód.

Rebeka super agent zdobywający odciski palców z butelek dotyka szyby całą dłonią - no bardzo roztropne, bardzo.

Syn Lucii - biedactwo, co za paskudna choroba. Nawet nie wiedziałam, że coś takiego istnieje. Po takich scenach człowiek dopiero uświadamia sobie, jakie ma szczęście.

Duch Evy - hmmm, ja bym tu dała trupioblade światło, no chyba, że chodziło o efekt sepii

Twierdzicie, że Roque tchórz, a powiedzcie co on ma niby zrobić. Skoro Amelia, dorosła kobieta robiła złe rzeczy dla Noireta i reszty, to czego wymagacie od zakompleksionego szesnastolatka?

Ostatnio edytowany przez szaba (2010-12-18 17:01:46)

Offline

 

#10 2010-12-12 23:51:03

 Krisztian

Rzecznik forum

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-09-29
Posty: 458
Punktów :   

Re: Odcinek 6 - Paula i Wilk

Roque - dzisiaj to już aż brak słów, żeby opisać jak mnie wku****.  Niech go szlag trafi. Dupek. Nie będzie mi go żal, jakby się go pozbyli....

Amelia - nie sądziłem, że postawi się Noiretowi...i jak broni naszych 'detektywów'. No proszę.

Camilo - a niech go...... że też przeżył. 

Maria - liczę na to, że NIBY współpracuje z tamtymi, ale powie o tym Ferminowi, i będzie tak bujać tamtych....

Ivan - debil. Zachowuje się jak......aż sam nie wiem. Straaaasznie postępuje z Julią.

Julia i Eva....wow. Ta dziewczynka wywołuje u mnie od razu strach. 

Marcos....jakoś tak chyba zapomniał, że szukał rodziców.....

A Martin i Jacinta trzęsą się jak galareta na sam tekst o ojcu Elsy. 


http://content9.flixster.com/photo/11/11/65/11116559_gal.jpg

Offline

 

#11 2010-12-13 00:21:34

imcia

Początkujący

Zarejestrowany: 2010-09-05
Posty: 54
Punktów :   

Re: Odcinek 6 - Paula i Wilk

Tak wiec moja teoria sie potwierdzila ze Irene i Paula to klony Evy, wydaje mi sie ze Eve zamrozono, skoro napisala "Jest mi zimno". Camilo przezyl, ale tak tez przypuszczalam, wydaje mi sie ze jest teraz po dobrej stronie, w koncu daje Pauli "prezenty". Skoro Eva pisze po niemiecku to na 99% jest córka jakiegos nazisty!
Ciekawi mnie bardzo co zrobi Elsa ze swiadomoscia, że widziala matke Pauli, ktora "umarła" i która ma jej syna.
No i najwazniejsze w domu bł syn Lucii, a nie Hector, jestem bardzo zawiedziona:( Ale mysle,że jest drugie "dno" i Hector tez tam gdzies jest, bo niektore z tych rozmow Lucii na jakims tam komunikatorze sa jakies dziwne jak do dziecka, pozatym gdy było "rozejrzenie" po pokoju[celi] nie widzialam tam zadnego komputera.
Roque, hmmm w sumie mu sie nie dziwie, czlowiek w takich sytuacjach mysli tylko o tym aby przedrwac, na pewno nikomu nie uwierze, że gdyby byl swiadomy ze ktos go zabije to nie zrobilby nic aby uniknac tego.
Odcinek ogolnie super, juz sie nie moge doczekac nastepnego.

Offline

 

#12 2010-12-13 00:36:29

 dziedziczka

Nowicjusz

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2010-09-29
Posty: 30
Punktów :   

Re: Odcinek 6 - Paula i Wilk

Okazuje się, że miałam rację - potwór to nadpalony Camilo! Wilczek ma wyjaśniać zębiska, szkoda tylko, że te zęby były w ustach bardziej ludzkich niż zwierzęcych... To chyba najgorszy wątek w historii serialu. Idiotyczne, bezsensowne i całkowicie niewiarygodne.

Jestem za to pod dużym wrażeniem Carloty, jest taka młodziutka, a potrafi zagrać zarówno słodką, głupiutką Paulę jak i dość przerażającą Evę.

Patrrriko napisał:

ciekawe co im powie i pewnie nie oddzywa się dlatego że nie rozumie po hiszpańsku

Myślę, że problemem nie jest bariera językowa, tylko to, że duchy są z zasady średnio rozmowne...


Primero fué la luz y después comenzaron los crimenes.

Offline

 

#13 2010-12-13 00:55:37

 brataek

Nowicjusz

Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2010-11-14
Posty: 4
Punktów :   

Re: Odcinek 6 - Paula i Wilk

troszku tym Camillo wymyślone wątpię by ktoś by coś takiego przeżył
z synem Lucii przerażająca choroba ciekawi mnie co z nim dalej
Ivan zawsze był arogancki ale tym razem postąpił jak ostania świnia jak mógł potraktować tak Julie i dobrze mu powiedziała by o niej zapomniał
Eva jej mruczenie przyprawia mnie o dreszcze na ciele i jej wzrok jest taki zimny i zły zarazem
szkoda ze następny odc będzie za tydzień bu

Offline

 

#14 2010-12-13 01:22:24

 olkit

Stały bywalec

181045
Skąd: Bydgoszcz
Zarejestrowany: 2010-09-13
Posty: 166
Punktów :   
WWW

Re: Odcinek 6 - Paula i Wilk

widać że Eva  jest córką nazisty, pewnie od urodzenia była chowana na nazistkę też. Jej jest zimno, więc oczywiście musi sprawić żeby zimno było też wszystkim naokoło, w dodatku tym którzy chcą jej pomóc. Cóż, serial zmierza pomału  w stronę horroru

Offline

 

#15 2010-12-13 01:33:14

marzensa

Prezes

Skąd: W-wa
Zarejestrowany: 2010-07-20
Posty: 545
Punktów :   
WWW

Re: Odcinek 6 - Paula i Wilk

imcia napisał:

Camilo przezyl, ale tak tez przypuszczalam, wydaje mi sie ze jest teraz po dobrej stronie, w koncu daje Pauli "prezenty".

Ja myślę, że raczej chciał ją zwabić i porwać. Wie, że jest bardzo ważna dla Projektu Geminis. I za jej zniknięcie odpowiedziałby Noiret. Czyli Camilo raczej chce zemsty a Paula byłaby narzędziem...

imcia napisał:

Skoro Eva pisze po niemiecku to na 99% jest córka jakiegos nazisty!

Oni na razie nie wpadli chyba no to, że to po niemiecku. Jak wpadną to pójdzie szybko....


imcia napisał:

Ciekawi mnie bardzo co zrobi Elsa ze swiadomoscia, że widziala matke Pauli, ktora "umarła" i która ma jej syna.

Mam nadzieję,że powie o tym Alici i to będzie coś czeego tamta pewnie nie odpuści...

Tak przy okazji zastanawiam się co o ojcu Elsy powiedziała Jacinta?...
Może wspomniała o tych starych adopcjach???
Coś musiała skoro tak znacząco zaczęła zdanie i popatrzyła na Elsę...

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.klubsm.pun.pl www.e-rogow.pun.pl www.autocentrum.pun.pl www.biomaterial.pun.pl www.enaruto.pun.pl