BarthezzLodz - 2010-12-05 11:46:14

W tym temacie kontujemy odcinek 4.

PREMIERA już dziś (5 grudnia 2010) o godzinie 18:30!

bastek475 - 2010-12-05 20:44:54

odcinek nawet nawet
Fajnie dzieciaki załatwiły Noireta :D
Szkoda mi Marii i Fermina.
W końcu dowiadujemy się kto jest zdrajcą. Wiadomo kim jest nowa nauczycielka i czego szuka w Internacie.
Mina Marcosa jak dowiaduje się o ciąży Amelii bezcenna. W ogóle jak on się zachowywał wobec niej- szkoda mi jej było
No i o co chodziło z tą spinką znalezioną we krwi i widać, że należała do Noireta?

Ixariil - 2010-12-05 20:55:13

wydaje mi sie ze to mieli wszyscy Ci Hitlerowcy taka spinke  wiec pewnie ten wilkołak to jeden z hitlerowcow czyli ..... tu juz sami sobie dopowiedzcie : D

pala.s - 2010-12-05 21:00:25

Nareszcie wiadomo że Roque jest kretem. Mam nadzieję że oni też się szybko zorientują. Szkoda tylko że oni tak łatwo wybrnęli ze złego lekarstwa.

Kocham Fermina, strasznie było mi smutno gdy on przyszedł z tym śniadaniem na tacy, taki rozanielony a Marii tam nie było. Biedak. Nie zasłużył sobie na takie cierpienia.

Szczerze to myślałam że na tym usb będzie coś więcej niż zdjęcie dziecka, no ale przynajmniej Marcos już wie, że będzie tatusiem :P

Z tą spinką to tez mnie zdziwiło, ale wygląda na to że należała do Noireta.

Oby ta policjanta znalazła jakieś informacje obciążające tych potomków nazistów, bo skorumpowani policjanci działali mi już na nerwy.

A i jeszcze duch przodka/klona Pauli! Nie mogę się doczekac tego watku, choc współczuję Julii że musi to znosic.
Co do niej i Ivana, powiem tylko tyle że podobał mi się jego komentarz "Ty czasami mówisz mi takie miłe rzeczy" :D

Dziękuję za odcinek!

mattt88 - 2010-12-05 21:11:13

DZIEKI WAM BARDZO ;;] KRSNAL ZDRAJCA ;/

jenny - 2010-12-05 21:31:07

genialny odcinek. Nareszcie wiemy na 100% kto jest zdrajca . Strasznie szkoda mi Ivana :/ Dziecie rzadza
:) sadze ,ze wlascicielem spinki musi byc Camillo

kamilx22 - 2010-12-05 21:37:46

Jeden z lepszych odcinków. Naprawdę chciałbym już by Fermin i Maria byli razem. Eh, chyba się nie doczekam.
100% normy wyrobiły dzieciaki. One są najlepsze i dobrze, bo w takim serialu przyda się trochę humoru.
Elsa również powoli będzie się dowiadywać o co chodzi.

A scena w której Noiret i Huga są w lesie i to wycie wilka, to na chwile zmroziło mi krew w żyłach ^^

Isia - 2010-12-05 22:00:08

powtórze ...odcinek super:) wiedziałam, że to Rogue jest kretem:) dupek jeden:P co do nowej nauczycielki, fajnie że okazała się policjantką wkońcu wszystko zacznie się wyjaśniac:) Scena z Ivanem i Mariją wzruszająca:) julia zobaczyła córkę Wulfa... ciekawe kiedy sie skapnie,że to nie paula a duch... i też uważam ze właścicielem spinki jest Camilo...

NiKiEL - 2010-12-05 22:01:42

pala.s napisał:

A i jeszcze duch przodka/klona Pauli! Nie mogę się doczekac tego watku, choc współczuję Julii że musi to znosic.
Co do niej i Ivana, powiem tylko tyle że podobał mi się jego komentarz "Ty czasami mówisz mi takie miłe rzeczy" :D

Dziękuję za odcinek!

z tego co się domyślem to jest mała Irene Espi a nie jakiś klon czy przodek :D:D

lenkapl11 - 2010-12-05 22:13:28

nie może to być duch Irene, ponieważ Irene żyje ; )))

pala.s - 2010-12-05 22:48:23

Na mój gust jest to ta dziewczynka ze zdjęcia z Wulfem, co Hector znalazł w domu Elsy. Czyli nie Irene, bo ona w 1945/1950 nie mogła miec 6 lat. (ad. odcinek 8)

szaba - 2010-12-05 22:53:34

Wiecie co, jak tak patrzę na to, jak Hugo wręcz torturuje psychicznie Noireta, to łapię się na tym, że mi go żal :D Słowo daję.  Trafiła kosa na kamień.
Roque zdrajca - niby czytałam o tym w spoilerach, ale kurcze jakoś tak podświadomie łudziłam się, że to nieprawda. Chyba wołałabym, żeby to Vicky była. Roquito to taki uroczy chłoptaś, kurde, krasnal przesłodki. Szkoda, oj szkoda. Budzi we mnie uczucia macierzyńskie.
Duch to zapewne ta dziewczynka z fotki z Hitlerem.
Skoro łysy z lasu nie żyje, to pewnie nasze domniemania, że on do Hugona podobny (w domyśle brat być może) były błędne. Za dużo Internatu chyba. Wszędzie węszymy "afery" :) A tak w ogóle, jego pojawienie się w lesie świadczyć może o tym, że pod ziemią jest więcej jemu podobnych królików doświadczalnych/pacjentów. A szafy z embrionami sugerują, że jest ich tam caaałe mnóstwo. No to poteoretyzowałam sobie. Ehhh, już się nie mogę doczekać następnego odcinka.

Dzięki za tłumaczenie.

Isia - 2010-12-05 22:54:30

pala.s napisał:

Na mój gust jest to ta dziewczynka ze zdjęcia z Wulfem, co Hector znalazł w domu Elsy. Czyli nie Irene, bo ona w 1945/1950 nie mogła miec 6 lat. (ad. odcinek 8)

zgadam się w 100% Juli tylko zmarli się pokazują:) zreszta jest identycznie ubrana jak na tym zdjęciu co Hektor je znalazł, a wątek rzeczywiście może byc dobry:) ciekawi mnie co chce pokazac julli

a co do tego faceta w piżamie to tez mi sie wydaje ,ze może byc ich wiecej w podziemiach w koncu hektor jak był mały to widział kilku chłopców w tych klatkach... zapewne to mogą byc Ci sami chłopcy tylko ze już dorośli, pewnie od małego ich zarazili i cały czas prowadza na nich eksperymenty, ale to tylko takie moje przypuszczenia...

Patrrriko - 2010-12-05 23:07:17

Ja zwracam uwagę na inną sprawę... Mianowicie Ivan nie może zginąć więć, albo wyczają kreta, albo ktoś inny zginie (Carol, lub Vicky Marcosa i Ivana wykluczamy). No i niechże w końcu okaże się kto lub co jest tym potworem bo już nie moge wytrzymać. Tera 5 dni do następnego odcinka- prawie jak wieczność!

ona - 2010-12-05 23:10:45

hmm kiedy Hektor widział na zdjęciu Wulfa z tą dziewczynką podobną do Sandry i Pauli?? coś mnie ominęło?

pala.s - 2010-12-05 23:15:56

Patrrriko napisał:

Ja zwracam uwagę na inną sprawę... Mianowicie Ivan nie może zginąć więć, albo wyczają kreta, albo ktoś inny zginie (Carol, lub Vicky Marcosa i Ivana wykluczamy).

Faktycznie. Bo możemy wykluczyć że wyda Marie. Zobaczymy jak się losy potoczą.

Mnie zastanawia natomiast inna rzecz.
Od kiedy Roque jest kretem? Od samego początku (w końcu od pierwszego odcinka ginęły im dowody)? Od momentu kiedy zginął Cayetano? Czy może gdy Ivan zaczął chodzic z Julią?
A może Roque to tak na prawdę jakiś Edmund von Schniken ;p

A to zdjęcie dziewczynki było w 8 odcinku 5 sezonu.

Krisztian - 2010-12-05 23:33:00

No, czyli do przewidzenia - Roque kret.
Też mnie ciekawi od kiedy...od początku chyba raczej nie. Dopiero jak się przyjaźń grupowa mocno scaliła (i wiedzieli kto im depcze po piętach)... to potrzebowali kogoś...ale dlaczego się zgodził ? Zapewne będzie też jakieś tego wytłumaczenie...

Tak, ta dziewczynka to nie będzie Irene, bo Julii zawsze ukazywały się osoby nieżyjące....

Wejście Fermina do psychiatryka - imponujące.  :D

Mam nadzieję, że Marii nie znajdą.

Ta nowa.... bardzo miło, że jest w Internacie. I to jeszcze razem z Elsą... szpiegują wszystko.  Pięęęknie.

Amelia.... (chamskie, ale....) oby nie urodziła tego dziecka.

jenny - 2010-12-05 23:55:06

Krisztian napisał:

No, czyli do przewidzenia - Roque kret.
Też mnie ciekawi od kiedy...od początku chyba raczej nie. Dopiero jak się przyjaźń grupowa mocno scaliła (i wiedzieli kto im depcze po piętach)... to potrzebowali kogoś...ale dlaczego się zgodził ? Zapewne będzie też jakieś tego wytłumaczenie...

Tak, ta dziewczynka to nie będzie Irene, bo Julii zawsze ukazywały się osoby nieżyjące....

Wejście Fermina do psychiatryka - imponujące.  :D

Mam nadzieję, że Marii nie znajdą.

Ta nowa.... bardzo miło, że jest w Internacie. I to jeszcze razem z Elsą... szpiegują wszystko.  Pięęęknie.

Amelia.... (chamskie, ale....) oby nie urodziła tego dziecka.

wejscie Fermina boskie , co do Amelii,to pokusze sie o jeszcze bardziej chamskie stwierdzenie,mogli by ja zabic nareszcie ,bo juz mnie wkurza od dluzszego czasu ;)

ar33p - 2010-12-05 23:59:13

jenny napisał:

Krisztian napisał:

No, czyli do przewidzenia - Roque kret.
Też mnie ciekawi od kiedy...od początku chyba raczej nie. Dopiero jak się przyjaźń grupowa mocno scaliła (i wiedzieli kto im depcze po piętach)... to potrzebowali kogoś...ale dlaczego się zgodził ? Zapewne będzie też jakieś tego wytłumaczenie...

Tak, ta dziewczynka to nie będzie Irene, bo Julii zawsze ukazywały się osoby nieżyjące....

Wejście Fermina do psychiatryka - imponujące.  :D

Mam nadzieję, że Marii nie znajdą.

Ta nowa.... bardzo miło, że jest w Internacie. I to jeszcze razem z Elsą... szpiegują wszystko.  Pięęęknie.

Amelia.... (chamskie, ale....) oby nie urodziła tego dziecka.

wejscie Fermina boskie , co do Amelii,to pokusze sie o jeszcze bardziej chamskie stwierdzenie,mogli by ja zabic nareszcie ,bo juz mnie wkurza od dluzszego czasu ;)

no wiesz, co? amelia jest podporą tego serialu ;)

Koralina - 2010-12-06 00:19:23

hmmm a mnie zastanawia jedno... Lucia byla w ciazy i moze Roque to jej syn :/ i jest zdrajca od poczatku...
Dzieci pieknie zalatwily Noireta :D
ciekawe co terac zrobi z wiadomoscia ze bedzie tatusiem :)

Isia - 2010-12-06 00:35:36

ar33p napisał:

jenny napisał:

Krisztian napisał:

No, czyli do przewidzenia - Roque kret.
Też mnie ciekawi od kiedy...od początku chyba raczej nie. Dopiero jak się przyjaźń grupowa mocno scaliła (i wiedzieli kto im depcze po piętach)... to potrzebowali kogoś...ale dlaczego się zgodził ? Zapewne będzie też jakieś tego wytłumaczenie...

Tak, ta dziewczynka to nie będzie Irene, bo Julii zawsze ukazywały się osoby nieżyjące....

Wejście Fermina do psychiatryka - imponujące.  :D

Mam nadzieję, że Marii nie znajdą.

Ta nowa.... bardzo miło, że jest w Internacie. I to jeszcze razem z Elsą... szpiegują wszystko.  Pięęęknie.

Amelia.... (chamskie, ale....) oby nie urodziła tego dziecka.

wejscie Fermina boskie , co do Amelii,to pokusze sie o jeszcze bardziej chamskie stwierdzenie,mogli by ja zabic nareszcie ,bo juz mnie wkurza od dluzszego czasu ;)

no wiesz, co? amelia jest podporą tego serialu ;)

ja tez nie lubie Ameli, dla mnmie moze jej nie byc:)

a co do Rogue że jest synem Luci hmmm... w sumie jest w wieku Markosa:) ale to by znaczyło, ze od początku ich szpiegowal...zresztą było widac, ze przezywal śmierc Kajetano, ale z drugiej strony mogły to byc wyżuty sumienia... ale jakoś cieżko mi w to uwierzyc...

kurczak7 - 2010-12-06 14:04:06

Koralina napisał:

hmmm a mnie zastanawia jedno... Lucia byla w ciazy i moze Roque to jej syn :/ i jest zdrajca od poczatku...
Dzieci pieknie zalatwily Noireta :D
ciekawe co terac zrobi z wiadomoscia ze bedzie tatusiem :)

Roque nie może być synem luci bo musiały by mieć 8 lat, a mimo że jest bardzo mały w stosunku do innych to nie możliwe żeby miał 8 lat.
Ale na samym początku odcinka było wiadomo, że on jest kretem. To było widać po jego mnie jak Julia powiedziała że przyniosła wszystkie lekarstwa:) a po tej akcji z kartą to już było wiadomo. A oni jakby na spokojnie pomyśleli to by też do tego doszli. Bo po co by Carol miała ich w pułapkę wprowadzać. Jakby to była ona kretem bo by się wtedy ujawniła a to by było bez sensu. A jedyną osobą która jeszcze wiedziała, że poszli do podziemi był roque. I tak ni z gruchy ni z pietruch znalazł się w lesie przy wyjściu jakby wiedział że coś pojdzie nie tak.
A co do Fermina to świetna akcja na samym początku:) boże żeby mnie ktoś tak kochał:)
Ciekawe co dziewczynka ze zdjęcia chce przekazać Julii. Może się wreszcie dowiemy kim była i co ma do tego Irene i Paula.
Coraz bardziej podoba mi się Elsa:) wreszcie przejrzała na oczy i wie że coś w tym internacie nie gra.

Mirka - 2010-12-06 16:09:53

Rocque zdrajcą... no cóż spodziewałam się tego... teraz zastanawia mnie tylko dlaczego i od iedy jest kretem a także to czy on chce zaszkodzić przyjaciołom, czy raczej stara się jak może by oni byli jak najmniej poszkodowani... niby to, że zrzucił podejrzenia na Carol sprawia, że jest egoistą, ale ta rozmowa z Lucią daje troszkę inny obraz... jak na razie sądzę, że jest mu strasznie ciężko... tak być między młotem a kowadłem... okropność...
Akcja Fermina na początku... boska...
Elsa ... nigdy nie sądziłam, że aż tak się zmieni... myślę, że to jaka była to wpływ jej ojca... podoba mi się jej współpraca z policją i fakt, że zaczyna dbać o dzieci... nareszcie pozwoliła by jej uczucia dały o sobie znać i zaczęła się kierować również nimi + rozumem, jak dla mnie to niebezpieczna mieszanka ;) (dla Noireta oczywiście)
Cieszę się, że w internacie jest ta policjantka, dobrze by jeszcze było by mogli z nią porozmawiać dzieciaki, ale myślę, że wszystko szybko sie wyjaśni (znaczy jeszcze ponad półtora sezonu) choć jak dla mnie jest jeszcze mnóstwo zagadek i niewyjaśnionych spraw...

ostatnio naszło mnie nawet wspomnienia z pierwszych sezonów, gdy zabili pierwszego łącznika Fermina, do dziś nie wiemy kto Go zabił ani skąd wiedzieli, że trzeba go zabić... i tak zastanawiam się czy kiedykolwiek się tego dowiemy... co sprawia, że po skończeniu wszystkich sezonów biorę się za ponowne oglądanie + sprawdzanie czy wszystko zostało wyjaśnione... ciekawe czy zostawili jakieś białe plamy ;)

Krisztian - 2010-12-06 16:22:29

Właśnie! Bo Marcos i Ivan też takie barany.  Nie wpadli na to, żeby się zapytać Roque co on robił w lesie, przy wyjściu... dzięki czemu Ich uratował.  Tu już było takie max podejrzenie....

Karrolina - 2010-12-06 19:17:32

Najprawdopodobniej Roque jest teraz również zarażony. Miał zadrapanie na szyi, więc poszedł do Lucii. Lucia wzięła "wacik", nasączyła go czymś i przyłożyła mu do tej rany znajdującej się na szyi. To możliwe, że mogła go w ten sposób zarazić? Mówiła przy tym coś w stylu  "teraz nie ma już żadnego zdrajcy".

Krisztian - 2010-12-06 19:59:39

Karrolina napisał:

Najprawdopodobniej Roque jest teraz również zarażony. Miał zadrapanie na szyi, więc poszedł do Lucii. Lucia wzięła "wacik", nasączyła go czymś i przyłożyła mu do tej rany znajdującej się na szyi. To możliwe, że mogła go w ten sposób zarazić? Mówiła przy tym coś w stylu  "teraz nie ma już żadnego zdrajcy".

Chodziło o to, że nie będzie zamieszania z fiolkami (z lekarstwem), bo Ivan ma nie dostawać lekarstwa, aż do momentu gdy wyda Marię.

Renata - 2010-12-06 20:00:47

No chyba nie oglądałaś dobrze odcinka. Mi się przynajmniej wydaje, że to co Lucia powiedziała( teraz nie ma już żadnego zdrajcy, czy jak to tam było)  tyczyło się tego co Noiret powiedział do Ivana czyli, że to dla niego była ta woda z solą i że dopóki nie powie gdzie jest Maria to nie dostanie nic innego.

olkit - 2010-12-06 20:29:34

Renata napisał:

No chyba nie oglądałaś dobrze odcinka. Mi się przynajmniej wydaje, że to co Lucia powiedziała( teraz nie ma już żadnego zdrajcy, czy jak to tam było)  tyczyło się tego co Noiret powiedział do Ivana czyli, że to dla niego była ta woda z solą i że dopóki nie powie gdzie jest Maria to nie dostanie nic innego.

Oczywiście, to jest najprawdopodobniejsza wersja, ale ta że Roque też już jest zarażony również pasuje.

Karrolina - 2010-12-06 20:31:42

Mi się wydaje, że on jest już zarażony. Bo inaczej po co miałaby być ta cała akcja z zadrapaniem na szyi?

Vampi - 2010-12-06 20:44:20

a na po to że nie zauważą inni u niego tego śladu jak będa zwracali uwagę na szyje (zadrapanie) i go to zdradzi że on zdrada ale to moje zalozenie

Krisztian - 2010-12-06 20:45:23

Karrolina napisał:

Mi się wydaje, że on jest już zarażony. Bo inaczej po co miałaby być ta cała akcja z zadrapaniem na szyi?

Akcja?
Otwierał im drzwi, te do lasu, i zranił się o drzewo (w szyję).
Dla mnie: ot cała akcja.

kryss - 2010-12-06 20:46:17

Odcinek dużo ciekawszy od poprzedniego nie mogę się doczekać kolejnego-może da się jakoś przyspieszyć emisje było by super.....
Może Roqe (zwany kret lub krasnal) to naprawdę syn Lucii nie wiem jaki mina czas do tego kiedy mówiła matce że jest w ciąży ale Matka Luci była wtedy dużo młodsza niż jak popełniała samobójstwo (może i o 16lat młodsza???)
Nie wiem o co chodziło z tymi spinkami ciekawe co z tego wyniknie (nadpalony zmutowany Camillo)?
Ivan na pewno nie zdradzi Mamy więc ciekawe jak rozwinie się ten wątek.
Szkoda mi Fermina ale z drugiej strony trochę nie rozumiem po co przywoził Marie do tego niebezpiecznego nie tylko dla niej internatu? Było to równie głupie co wparowanie Sandry z Samuelem.
Dlaczego Noiret nie zapytał Fermina co zrobił z Marią bo na pewno dowiedział się że to on ja uratował?
Dlaczego tak bardzo chcą zabić Marię skoro łatwo ja zastraszyć życiem Ivana żeby nic nie powiedziała?
Elsa nawet wyładniała jak stała się dobra.
Dzieciaki w rolach Robin Hoodów mistrzostwo świata, mina Noireta i fryzura jak zobaczył co zrobiły=bezcenne.
Bardzo mi się podoba ten serial można po zastanawiać się i przez chwilę wyrwać się. Bardzo dziekuje za tłumaczenie.

pala.s - 2010-12-06 21:19:12

jenny napisał:

co do Amelii,to pokusze sie o jeszcze bardziej chamskie stwierdzenie,mogli by ja zabic nareszcie ,bo juz mnie wkurza od dluzszego czasu ;)

Mam dokładnie tak samo. Denerwuje mnie ta jej głupota, bezradnosc i to że jest taką życiową dupą! Nie ma swojego zdania i wciąż jest słodko pierdząca. ;p

kryss napisał:

Dzieciaki w rolach Robin Hoodów mistrzostwo świata, mina Noireta i fryzura jak zobaczył co zrobiły=bezcenne.

Uwielbiam fryzurę Noireta! Jak odstają mu czasem pasma włosów gdy się zdenewuje i wykona zbyt gwałtowny ruch! Zawsze nie mogę przestac się z tego smiac :D

Karrolina - 2010-12-06 21:42:24

Vampi napisał:

a na po to że nie zauważą inni u niego tego śladu jak będa zwracali uwagę na szyje (zadrapanie) i go to zdradzi że on zdrada ale to moje zalozenie

A le to i tak wygląda przecież zupełnie inaczej. Tamci mają wyraźne wkłucia, ślady po igle. A Roque ma po prostu długą szramę, od razu widać, ze to nie od igły.


Krisztian napisał:

Karrolina napisał:

Mi się wydaje, że on jest już zarażony. Bo inaczej po co miałaby być ta cała akcja z zadrapaniem na szyi?

Akcja?
Otwierał im drzwi, te do lasu, i zranił się o drzewo (w szyję).
Dla mnie: ot cała akcja.

Dla mnie,  to było za bardzo wyróżnione, to tak, jakbyś czytał książkę i każde słowo "zadrapanie" byłoby podkreślone żółtym zakreślaczem. Sam moment zadrapania był bardzo zauważalny, moim zdaniem specjalnie, by widz go nie przegapił.

Larita - 2010-12-06 21:51:42

Odcinek super i w ogole dzieki za tlumaczenie :)

Popieram - zlikwidowac Amelie..od dobrych 2 sezonow drazni mnie na maxa..cala swoja osoba..

Odnosnie dzieciakow - przewaznie ich pomysly sa w granicach normy w tym odcinku jednak uwazam ze ja przesadzily. W momencie jak palily kase na miejscu Noireta spralabym je i to porzadnie. JA wiem ze koles jest zly i sama go nienawidze z calego serca, ale dzieciaki juz przesadzaja(ok fajnie ze zabraly mu ta kase itd ale zeby ja palic? lepiej by ja rozdaly czy cos, to palenie pieniedzy pokazuje jakie sa tępe ;/ - znam nie jedna mlodsza dziewczynke ktora zachowuje sie rozwazniej niz te dzieciaki ktore w kazdym odcinku musza spier***lić coś).to zabijaja nietoperza to wylaza do lasu w srodku nocy to pala kase..no kurde przeginaja pałe;/ Ich inteligencja siega zeru a podobno Paula ma bardzo duży poziom IQ..

Fermin - moj bohater :))

Roque - ehh a jednak to Ty .. czym to Cie szantazuja... (niezle wybrneli z tym lekarstwem jednak po chwili zastanowienia- dziwny zbieg okolicznosci ze lekarstwo dla Ivana po wymieszaniu z innymi i tak trafilo do niego hmmm, ale"nasi" juz udowodnili ze kiepsko kojarza fakty - skad sie wzial kurdupel w lesie przy wlazie gdy uciekali przed potworem?! ehh)

Noo to byle do piatku:P

agusiadg - 2010-12-06 22:23:53

Ivan zapewne miał dostawać normalnie lekarstwqo, ale dzieki szczęśliwemu zbiegowi okoliczności, Noiret załatwił dwie pieczenie na jednym ogniu - znalazł watpliwego haka na Ivana, a także udało mu się zataić istnienie kreta. Jeśli lekarstwo trafiłoby do kogoś innego, to zapewne byłoby tak smao - Noiret znalazłby na kogoś haka i twierdził, ze lekarstwo było specjalnie podmienione.

kurczak7 - 2010-12-06 22:47:19

Karrolina napisał:

Mi się wydaje, że on jest już zarażony. Bo inaczej po co miałaby być ta cała akcja z zadrapaniem na szyi?

Ale po co by mieli go zarażać?? przecież już z nimi współpracuje. A ta akcja była mi się wydaje po to żeby pokazać kto jest zdrajcą. Tez na początku jak Lucia to powiedziała to myślałam, że zaraziła właśnie Roque w tym momencie, ale potem stwierdziłam że to chodziło o to że Noiret już to załatwił. A swoją drogą szkoda że to Ivan dostał tą wodę bo jakby ktoś inny dostał to by nie mieli wymówki. 

Vampi napisał:

a na po to że nie zauważą inni u niego tego śladu jak będa zwracali uwagę na szyje (zadrapanie) i go to zdradzi że on zdrada ale to moje zalozenie

Nic kompletnie nie zrozumiałam z tej wypowiedzi.

Calineczka_j - 2010-12-07 03:22:29

Dokładnie, akcja z zadrapaniem była po to zeby pokazać kto jest kretem. Nikt nie zaraził Rocque, tylko zahaczył się o drzewo. A słowa Lucii że już nie ma kreta podkreśliły tylko to jak "organizacja" pięknie wybrnęła z sytuacji: że niby lekarstwo było specjalnie inne dla Ivana (no bo skoro było specjalnie złe, a inni mieli prawdziwe, no to nie ma kreta) - chyba musisz jeszcze raz obejrzeć Karrolina.

Co do Roque to rzeczywiście cały odcinek sugerował że to będzie on, muszę przyznać że się pomyliłam, bo cały czas podejrzewałam Carol.

Najbardziej ciekawi mnie teraz dlaczego i od kiedy Roque jest zdrajcą (na pewno nie jest  on synem Lucii, bo jak były jej wspomnienia gdy mówila matce o ciąży to było 8 lat temu, a Roque na pewno nie ma 8 lat) i co chce ten duch wygladający jak Paula i Irene od Julii

Dzięki za tłumaczenie

edna34 - 2010-12-07 08:12:02

No wreszcie się wydało :) od początku obstawiałam że to krasnal, zastanawia mnie jednak to, że niby zły niby kret a jednak ich wypuścił, Lucia też chyba nie jest do końca zepsuta z tego co wywnioskowałam z wcześniejszych odcinków, nie wiem czy Roque zrobił to tylko po to by się oczyścić z podejrzeń?? I dlaczego pomaga tamtym?? Szantażują go czymś czy jest dzieckiem któregoś z nazistów?? Może nieudanym klonem?? Nie mogę doczekać się kolejnych odcinków i wyjaśnienia tego wszystkiego :) Pozdrawiam niecierpliwych :)

katkogdy - 2010-12-07 09:52:53

Witam.
Bardzo dziękuję za tłumaczenia, film jest naprawde imponujący. Jest tyle nie wyjasnionych spraw, czekam z nie cierpliwościa na nastepny odcinek.
Był momen że też podejrzewałam Carol. Co do Amelii to zapewne wszystko się wyjasni.
pozdrawiam

kurczak7 - 2010-12-07 15:21:26

edna34 napisał:

.... Lucia też chyba nie jest do końca zepsuta z tego co wywnioskowałam z wcześniejszych odcinków.........

A ja odniosłam w tym odcinku inne wrażenie. ta ostatnia scena z Lucią tak pokazało, że jej nie przeszkadza to wszystko co robi z ludźmi. Wcześniej niby było pokazane, że została zmuszona do tego ale popatrzcie na Amelie ją też zmuszali i widać było że ma zahamowania żeby robić złe rzeczy. A Lucia jest bezwzględna i robi eksperymenty na niewinnych ludziach. No oczywiście ona ma tego wirusa i chce wyzdrowieć ale też nie ma skrupułów żeby zabijać. A Hectora niby kochała ale tez go szpiegowała i donosiła na niego. Ma trochę człowieczeństwa w sobie ale moim zdaniem to nie jest zła. Może to chodzi o to, że ją wychowali ci cholerni naziści.

Karrolina - 2010-12-07 17:00:48

Calineczka_j napisał:

Dokładnie, akcja z zadrapaniem była po to zeby pokazać kto jest kretem. Nikt nie zaraził Rocque, tylko zahaczył się o drzewo. A słowa Lucii że już nie ma kreta podkreśliły tylko to jak "organizacja" pięknie wybrnęła z sytuacji: że niby lekarstwo było specjalnie inne dla Ivana (no bo skoro było specjalnie złe, a inni mieli prawdziwe, no to nie ma kreta) - chyba musisz jeszcze raz obejrzeć Karrolina.

Rzeczywiście. "Nie ma juz żadnego kreta" to w sumie mogło znaczyć, że Ivan i reszta przestaną wierzyć w istnienie kreta.  Nie, raczej nie muszę oglądać jeszcze raz - po prostu doszukałam się w tych słowach "trzeciego dna", że tak powiem. A zresztą, wszystko powinno się wkrótce wyjaśnić. ;P

Nata_PL - 2010-12-07 18:17:58

Chodzi o to, żeby nasza grupa myślała, że lekarstwo, które było dla kreta, czyli dla Roque jest niby dla Ivana. Po rozmowie z Lucią wszystko wychodzi na jaw ;) A z tą kartą to organizacja zrobiła to specjalnie aby oskarżenia spadły na Carol ;D

Vampi - 2010-12-07 18:30:59

Karrolina napisał:

Vampi napisał:

a na po to że nie zauważą inni u niego tego śladu jak będa zwracali uwagę na szyje (zadrapanie) i go to zdradzi że on zdrada ale to moje zalozenie

A le to i tak wygląda przecież zupełnie inaczej. Tamci mają wyraźne wkłucia, ślady po igle. A Roque ma po prostu długą szramę, od razu widać, ze to nie od igły.


Krisztian napisał:

Karrolina napisał:

Mi się wydaje, że on jest już zarażony. Bo inaczej po co miałaby być ta cała akcja z zadrapaniem na szyi?

Akcja?
Otwierał im drzwi, te do lasu, i zranił się o drzewo (w szyję).
Dla mnie: ot cała akcja.

Dla mnie,  to było za bardzo wyróżnione, to tak, jakbyś czytał książkę i każde słowo "zadrapanie" byłoby podkreślone żółtym zakreślaczem. Sam moment zadrapania był bardzo zauważalny, moim zdaniem specjalnie, by widz go nie przegapił.

Nie zrozumiałeś Czytaj ze zrozumieniem chodziło mi o to że np. ktos mu będzie nie wiem robił kawał i odkleji plaster a przy okazji zauważy że 5 cm wyzej na łbie nie ma ukucia



A Lucia mowiła do roque z Troską matki i to może być jego matka bo w sumie tylko o jego rodzicach nic nie mówiono


Amelia nie można zlikwidować a to temu że ona kryje marcosa bez niej już dawno dostali by kulke w łeb bo ktoś inny by nie miał karty (Amelii zabrali Bo jest jak by jej nie było to komuś innemu i ten ktoś by to zauważył) A amelia nie zauważa dla organizacji i nie mówi im nic

sine.nomine86 - 2010-12-07 19:18:10

edna34 napisał:

No wreszcie się wydało :) od początku obstawiałam że to krasnal, zastanawia mnie jednak to, że niby zły niby kret a jednak ich wypuścił, Lucia też chyba nie jest do końca zepsuta z tego co wywnioskowałam z wcześniejszych odcinków, nie wiem czy Roque zrobił to tylko po to by się oczyścić z podejrzeń?? I dlaczego pomaga tamtym?? Szantażują go czymś czy jest dzieckiem któregoś z nazistów?? Może nieudanym klonem?? Nie mogę doczekać się kolejnych odcinków i wyjaśnienia tego wszystkiego :) Pozdrawiam niecierpliwych :)

Uwazam ze pomaga tamtym bo jest cieniasem, slabeuszem, a 'tylko slabi musza umrzec'.
Wiec by nie umrzec - pomaga.
Proste

jenny - 2010-12-07 20:43:40

sine.nomine86 napisał:

edna34 napisał:

No wreszcie się wydało :) od początku obstawiałam że to krasnal, zastanawia mnie jednak to, że niby zły niby kret a jednak ich wypuścił, Lucia też chyba nie jest do końca zepsuta z tego co wywnioskowałam z wcześniejszych odcinków, nie wiem czy Roque zrobił to tylko po to by się oczyścić z podejrzeń?? I dlaczego pomaga tamtym?? Szantażują go czymś czy jest dzieckiem któregoś z nazistów?? Może nieudanym klonem?? Nie mogę doczekać się kolejnych odcinków i wyjaśnienia tego wszystkiego :) Pozdrawiam niecierpliwych :)

Uwazam ze pomaga tamtym bo jest cieniasem, slabeuszem, a 'tylko slabi musza umrzec'.
Wiec by nie umrzec - pomaga.
Proste

podoba mi sie Twoja interpretacja :)

pala.s - 2010-12-07 21:10:04

Hahaha, mi też się podoba :D ale chyba faktycznie o to w tym chodzi. Roque zauważył że są w naprawdę wielkim niebezpieczeństwie, więc postanowił przyłączyc się do tych 'silniejszych'. Prawdę mówiąc, to nikt o niego wielce tam nie dbał, bo najbardziej liczyli się Marcos i Ivan oraz dziewczyny które bronili, a mały Roque zostawał olewany. Bywa, takie życie :P

Ja z poczatku lubiłam Lucie bo myślałam że jest tą dobrą. Niby nie wydała faktu że Hector to Samuel, oraz (jak dla mnie) z nim rozmawia za pośrednictwem czatu. Zakochała się.
Jednak te wizje jak zabija ludzi, zero skrupułów!

Mirka - 2010-12-07 21:15:17

Vampi napisał:

Karrolina napisał:

Vampi napisał:

a na po to że nie zauważą inni u niego tego śladu jak będa zwracali uwagę na szyje (zadrapanie) i go to zdradzi że on zdrada ale to moje zalozenie

A le to i tak wygląda przecież zupełnie inaczej. Tamci mają wyraźne wkłucia, ślady po igle. A Roque ma po prostu długą szramę, od razu widać, ze to nie od igły.


Krisztian napisał:


Akcja?
Otwierał im drzwi, te do lasu, i zranił się o drzewo (w szyję).
Dla mnie: ot cała akcja.

Dla mnie,  to było za bardzo wyróżnione, to tak, jakbyś czytał książkę i każde słowo "zadrapanie" byłoby podkreślone żółtym zakreślaczem. Sam moment zadrapania był bardzo zauważalny, moim zdaniem specjalnie, by widz go nie przegapił.

Nie zrozumiałeś Czytaj ze zrozumieniem chodziło mi o to że np. ktos mu będzie nie wiem robił kawał i odkleji plaster a przy okazji zauważy że 5 cm wyzej na łbie nie ma ukucia



A Lucia mowiła do roque z Troską matki i to może być jego matka bo w sumie tylko o jego rodzicach nic nie mówiono


Amelia nie można zlikwidować a to temu że ona kryje marcosa bez niej już dawno dostali by kulke w łeb bo ktoś inny by nie miał karty (Amelii zabrali Bo jest jak by jej nie było to komuś innemu i ten ktoś by to zauważył) A amelia nie zauważa dla organizacji i nie mówi im nic

Nie obrażaj innych bo moim zdaniem Ty nie potrafisz pisać ze zrozumieniem, nie używasz interpunkcji co sprawia, że Twoje wypowiedzi są bez ładu i składu i trzeba się domyślać o czym piszesz. W niektórych Twoich wypowiedziach przeskakujesz z jednego w drugie i nigdy do końca nie wiadomo o kim/ o czym tak naprawdę piszesz... a my nie czytamy w myślach...  (np. w tym poście Twoja wypowiedź o Amelii - zero logiki)

jenny - 2010-12-07 21:17:10

pala.s napisał:

Hahaha, mi też się podoba :D ale chyba faktycznie o to w tym chodzi. Roque zauważył że są w naprawdę wielkim niebezpieczeństwie, więc postanowił przyłączyc się do tych 'silniejszych'. Prawdę mówiąc, to nikt o niego wielce tam nie dbał, bo najbardziej liczyli się Marcos i Ivan oraz dziewczyny które bronili, a mały Roque zostawał olewany. Bywa, takie życie :P

Ja z poczatku lubiłam Lucie bo myślałam że jest tą dobrą. Niby nie wydała faktu że Hector to Samuel, oraz (jak dla mnie) z nim rozmawia za pośrednictwem czatu. Zakochała się.
Jednak te wizje jak zabija ludzi, zero skrupułów!

mi sie wydaje ,ze ona w gruncie rzeczy jest dobra... no moze nie tyle dobra,co napewno nie jest taka jak Hugo,czy Noiret. trzeba tez wziasc pod uwage,ze Ona ,tak jak i nasi bohaterowie zostala zarazona i dlatego to robi

w sumie,to cos w tym jest moze faktycznie  Lucia ,to matka Roque, kto wie

kurczak7 - 2010-12-08 11:01:17

jenny napisał:

pala.s napisał:

Hahaha, mi też się podoba :D ale chyba faktycznie o to w tym chodzi. Roque zauważył że są w naprawdę wielkim niebezpieczeństwie, więc postanowił przyłączyc się do tych 'silniejszych'. Prawdę mówiąc, to nikt o niego wielce tam nie dbał, bo najbardziej liczyli się Marcos i Ivan oraz dziewczyny które bronili, a mały Roque zostawał olewany. Bywa, takie życie :P

Ja z poczatku lubiłam Lucie bo myślałam że jest tą dobrą. Niby nie wydała faktu że Hector to Samuel, oraz (jak dla mnie) z nim rozmawia za pośrednictwem czatu. Zakochała się.
Jednak te wizje jak zabija ludzi, zero skrupułów!

mi sie wydaje ,ze ona w gruncie rzeczy jest dobra... no moze nie tyle dobra,co napewno nie jest taka jak Hugo,czy Noiret. trzeba tez wziasc pod uwage,ze Ona ,tak jak i nasi bohaterowie zostala zarazona i dlatego to robi

w sumie,to cos w tym jest moze faktycznie  Lucia ,to matka Roque, kto wie

Ile można powtarzać. Ta scena z matką Lucii była 8 lat wcześniej więc Roque by musiał mieć z 8 lat. No chyba, że wcześniej miała dziecko ale sądząc po reakcji jej "mamy" to chyba to było jej pierwsze dziecko. A to że Roque ma 8 lat to w to nie uwierzę bo by musiał być genialnym dzieckiem, a sądząc po jego nauce to nie jest.

Krisztian - 2010-12-08 12:12:01

Mirka napisał:

Vampi napisał:

Karrolina napisał:

Vampi napisał:

a na po to że nie zauważą inni u niego tego śladu jak będa zwracali uwagę na szyje (zadrapanie) i go to zdradzi że on zdrada ale to moje zalozenie

A le to i tak wygląda przecież zupełnie inaczej. Tamci mają wyraźne wkłucia, ślady po igle. A Roque ma po prostu długą szramę, od razu widać, ze to nie od igły.



Dla mnie,  to było za bardzo wyróżnione, to tak, jakbyś czytał książkę i każde słowo "zadrapanie" byłoby podkreślone żółtym zakreślaczem. Sam moment zadrapania był bardzo zauważalny, moim zdaniem specjalnie, by widz go nie przegapił.

Nie zrozumiałeś Czytaj ze zrozumieniem chodziło mi o to że np. ktos mu będzie nie wiem robił kawał i odkleji plaster a przy okazji zauważy że 5 cm wyzej na łbie nie ma ukucia



A Lucia mowiła do roque z Troską matki i to może być jego matka bo w sumie tylko o jego rodzicach nic nie mówiono


Amelia nie można zlikwidować a to temu że ona kryje marcosa bez niej już dawno dostali by kulke w łeb bo ktoś inny by nie miał karty (Amelii zabrali Bo jest jak by jej nie było to komuś innemu i ten ktoś by to zauważył) A amelia nie zauważa dla organizacji i nie mówi im nic

Nie obrażaj innych bo moim zdaniem Ty nie potrafisz pisać ze zrozumieniem, nie używasz interpunkcji co sprawia, że Twoje wypowiedzi są bez ładu i składu i trzeba się domyślać o czym piszesz. W niektórych Twoich wypowiedziach przeskakujesz z jednego w drugie i nigdy do końca nie wiadomo o kim/ o czym tak naprawdę piszesz... a my nie czytamy w myślach...  (np. w tym poście Twoja wypowiedź o Amelii - zero logiki)

O, dzięki Mirka.  :)

Ile razy można pisać, że Roque by musiał mieć z 8 lat, żeby mógł być jej synem ?!

Aha, z tego co mi wiadomo....oni sami nie wiedzą jak zostali zarażeni. I u nikogo nie pokazali nakłucia !
Więc merytorycznie nie ma sensu ta wypowiedź.  ;]

PS. Używaj ZNAKÓW INTERPUNKCYJNYCH !

jacqueline - 2010-12-08 14:35:21

A mi się wydaję, że pokazywali ślad ukłucia chyba u Carol ale nie jestem pewna. A jeśli chodzi o to zadrapanie to pewnie nie ma nic wspólnego z tymi śladami ukłucia, a zostało to podkreślone tylko po to żeby wyszło kto jest kretem.

Tarika - 2010-12-08 15:40:46

Tak, pokazywali ślad na szyi Carol. Lucia pokazała nieprzyjemne oblicze, to fakt. Myślę jednak, ze jej nerwy puszczają i to dlatego. Do tej pory bardzo mi szkoda, ze brat Amelii się zabił. Był bardzo sympatyczny. A chciałam się zapytać, czy ktoś pamięta, jak znaleźli wnuka Jacinty, to mi się się wydaje, ze była wzmianka, że była wzmianka, że znaleźli ciała jego rodziców, jego, ale nie znaleziono drugiego, małego wnuka Jacinty. Może się mylę, może to nie miało znaczenia, albo było coś nie tak przetłumaczone. A może będzie ciąg dalszy tego wątku?

jenny - 2010-12-08 16:36:42

kurczak7 napisał:

jenny napisał:

pala.s napisał:

Hahaha, mi też się podoba :D ale chyba faktycznie o to w tym chodzi. Roque zauważył że są w naprawdę wielkim niebezpieczeństwie, więc postanowił przyłączyc się do tych 'silniejszych'. Prawdę mówiąc, to nikt o niego wielce tam nie dbał, bo najbardziej liczyli się Marcos i Ivan oraz dziewczyny które bronili, a mały Roque zostawał olewany. Bywa, takie życie :P

Ja z poczatku lubiłam Lucie bo myślałam że jest tą dobrą. Niby nie wydała faktu że Hector to Samuel, oraz (jak dla mnie) z nim rozmawia za pośrednictwem czatu. Zakochała się.
Jednak te wizje jak zabija ludzi, zero skrupułów!

mi sie wydaje ,ze ona w gruncie rzeczy jest dobra... no moze nie tyle dobra,co napewno nie jest taka jak Hugo,czy Noiret. trzeba tez wziasc pod uwage,ze Ona ,tak jak i nasi bohaterowie zostala zarazona i dlatego to robi

w sumie,to cos w tym jest moze faktycznie  Lucia ,to matka Roque, kto wie

Ile można powtarzać. Ta scena z matką Lucii była 8 lat wcześniej więc Roque by musiał mieć z 8 lat. No chyba, że wcześniej miała dziecko ale sądząc po reakcji jej "mamy" to chyba to było jej pierwsze dziecko. A to że Roque ma 8 lat to w to nie uwierzę bo by musiał być genialnym dzieckiem, a sądząc po jego nauce to nie jest.

ale spokojnie,bez takiej agresji ;) ale rzeczywiscie,to nie jest mozliwe by byl jej synem, sorry, moje niedopatrzenie


Tarika napisał:

Tak, pokazywali ślad na szyi Carol. Lucia pokazała nieprzyjemne oblicze, to fakt. Myślę jednak, ze jej nerwy puszczają i to dlatego. Do tej pory bardzo mi szkoda, ze brat Amelii się zabił. Był bardzo sympatyczny. A chciałam się zapytać, czy ktoś pamięta, jak znaleźli wnuka Jacinty, to mi się się wydaje, ze była wzmianka, że była wzmianka, że znaleźli ciała jego rodziców, jego, ale nie znaleziono drugiego, małego wnuka Jacinty. Może się mylę, może to nie miało znaczenia, albo było coś nie tak przetłumaczone. A może będzie ciąg dalszy tego wątku?

mi sie wydaje,ze znalezli wszystkie ciala ,ale glowy nie dam

Krisztian - 2010-12-08 17:05:41

Tarika napisał:

Tak, pokazywali ślad na szyi Carol.

Przeoczyłem ? :O  Kto pamięta w którym odcinku, i którym momencie to było ? :)

Nyx-chan - 2010-12-08 17:49:59

Będzie jakoś tak pierwszy odcinek 6 sezonu chyba ;)

kurczak7 - 2010-12-08 19:00:38

Krisztian napisał:

Tarika napisał:

Tak, pokazywali ślad na szyi Carol.

Przeoczyłem ? :O  Kto pamięta w którym odcinku, i którym momencie to było ? :)

No 1 odcinek 6 sezonu ok 40 min.

Krisztian - 2010-12-08 19:27:52

kurczak7 napisał:

Krisztian napisał:

Tarika napisał:

Tak, pokazywali ślad na szyi Carol.

Przeoczyłem ? :O  Kto pamięta w którym odcinku, i którym momencie to było ? :)

No 1 odcinek 6 sezonu ok 40 min.

Racja.  Zaaaapomniałem o tym !
Przepraszam, dziękuję i honor zwracam.  ;)

marzensa - 2010-12-09 01:26:53

kurczak7 napisał:

Ile można powtarzać. Ta scena z matką Lucii była 8 lat wcześniej więc Roque by musiał mieć z 8 lat. No chyba, że wcześniej miała dziecko ale sądząc po reakcji jej "mamy" to chyba to było jej pierwsze dziecko. A to że Roque ma 8 lat to w to nie uwierzę bo by musiał być genialnym dzieckiem, a sądząc po jego nauce to nie jest.

Ja od emisji 2 odcinka cały czas zastanawiam się czy to nie jest błąd tłumaczy - te 8 lat wcześniej.
Wydaje mi się, że to chodziło o 18 lat wcześniej. Patrząc na zachowanie Luci oraz wygląd jej "matki" - mało prawdopodobne aby tak zestarzała się optycznie przez 8 lat....

Nie wiem czy nawet jeśli chodziło o 18 lat to możemy uznać Roque za jej syna?
Bo po pierwsze przy takim promieniowaniu to jej dziecko byłoby chyba jakimś dziwolągiem no i miało by teraz 18 lat... Chociaż nie -  ciąża trochę trwa :) więc mogło by mieć 17 lat a to już pasuje...
Tyle tylko, że pozostaje wpływ promieniowania na jej ciążę.... chyba niski wzrost to "za mały" skutek uboczny? :)

kryska - 2010-12-09 08:19:52

Mi też się wydaje ze Roqe może być dzieckiem Lucii, ale nie wiem czy to za długo nie oglądam tego serialu i widzę we wszystkim różne spiski nie znam hiszpańskiego więc nie mogę skorygować czy to 8 czy 18 lat wcześniej. :zdziwiony:
Jeśli tylko 8 to matka Lucii rzeczywiście strasznie się postarzała bo wyglądała na koniec jakby miała ok. 105 lat ale może być to wina promieniowania? :einstein:
A jeśli 18 to promieniowaniem można wyjaśnić czemu krasnal jest krasnalem i do tego kretem. :stupid:

edna34 - 2010-12-09 08:54:49

W sumie Lucia jaka by nie była to przed kretem też musi udawać że jest zła :) W końcu to kret, może na nią donieść prawda?? Może dlatego ta rozmowa tak wyglądała??

szaba - 2010-12-09 11:21:05

kryska napisał:

Mi też się wydaje ze Roqe może być dzieckiem Lucii, ale nie wiem czy to za długo nie oglądam tego serialu i widzę we wszystkim różne spiski nie znam hiszpańskiego więc nie mogę skorygować czy to 8 czy 18 lat wcześniej. :zdziwiony:

Akurat "osiem" było napisane cyfrą więc znajomość hiszpańskiego jest tu zbędna :) A matka Luci w tamtych scenach już jest stara i ma tę straszną perukę, co w chwili śmierci tyle, że pod czepkiem.
Toteż Roque tym wspomnianym synem być nie może.

kurczak7 - 2010-12-09 12:19:25

szaba napisał:

kryska napisał:

Mi też się wydaje ze Roqe może być dzieckiem Lucii, ale nie wiem czy to za długo nie oglądam tego serialu i widzę we wszystkim różne spiski nie znam hiszpańskiego więc nie mogę skorygować czy to 8 czy 18 lat wcześniej. :zdziwiony:

Akurat "osiem" było napisane cyfrą więc znajomość hiszpańskiego jest tu zbędna :) A matka Luci w tamtych scenach już jest stara i ma tę straszną perukę, co w chwili śmierci tyle, że pod czepkiem.
Toteż Roque tym wspomnianym synem być nie może.

Masz  całkowita racje, i zaczynają mnie denerwować te domysły wzięte z sufitu. Ludzie sprawdzajcie zanim napiszecie jakąś bzdurę.

sine.nomine86 - 2010-12-09 14:42:52

kurczak7 napisał:

szaba napisał:

kryska napisał:

Mi też się wydaje ze Roqe może być dzieckiem Lucii, ale nie wiem czy to za długo nie oglądam tego serialu i widzę we wszystkim różne spiski nie znam hiszpańskiego więc nie mogę skorygować czy to 8 czy 18 lat wcześniej. :zdziwiony:

Akurat "osiem" było napisane cyfrą więc znajomość hiszpańskiego jest tu zbędna :) A matka Luci w tamtych scenach już jest stara i ma tę straszną perukę, co w chwili śmierci tyle, że pod czepkiem.
Toteż Roque tym wspomnianym synem być nie może.

Masz  całkowita racje, i zaczynają mnie denerwować te domysły wzięte z sufitu. Ludzie sprawdzajcie zanim napiszecie jakąś bzdurę.

Podzielam. Tez mnie to juz denerwuje..

monka1414 - 2010-12-09 17:10:17

No TAK Roque być może jest synem Luci ale to się dopiero okaże w następnych odcinkach, których juz nie możemy się doczekać. Chociaż z drugiej strony jak ona wyjechał na wakacje to gdzieś musiał się podziać tak samo jak w święta.

Monika, przeczytaj dokładnie ostatnie posty.

jenny - 2010-12-09 23:23:31

monka1414 napisał:

No TAK Roque być może jest synem Luci ale to się dopiero okaże w następnych odcinkach, których juz nie możemy się doczekać. Chociaż z drugiej strony jak ona wyjechał na wakacje to gdzieś musiał się podziać tak samo jak w święta.

Monika, przeczytaj dokładnie ostatnie posty.

tak,to juz ustalilismy ;)

marzensa - 2010-12-09 23:30:05

kurczak7 napisał:

szaba napisał:

kryska napisał:

Mi też się wydaje ze Roqe może być dzieckiem Lucii, ale nie wiem czy to za długo nie oglądam tego serialu i widzę we wszystkim różne spiski nie znam hiszpańskiego więc nie mogę skorygować czy to 8 czy 18 lat wcześniej. :zdziwiony:

Akurat "osiem" było napisane cyfrą więc znajomość hiszpańskiego jest tu zbędna :) A matka Luci w tamtych scenach już jest stara i ma tę straszną perukę, co w chwili śmierci tyle, że pod czepkiem.
Toteż Roque tym wspomnianym synem być nie może.

Masz  całkowita racje, i zaczynają mnie denerwować te domysły wzięte z sufitu. Ludzie sprawdzajcie zanim napiszecie jakąś bzdurę.

Dla mnie to nie bzdura.
Sprawdzałam w napisach francuskich i wygląda to tak:

{37628}{37727}{\fad(500,500)\fs26\fscx150\a1\pos(116,318)}T{\fs18}RENTE-CINQ ANS PLUS TÔT

zwracam uwagę na T{\fs18}RENTE-CINQ ANS PLUS TÔT  - w nawiasie jest liczba 18 (Ponieważ jednak nie znam się na napisach więc nie mam 100 % pewności i dzielę się wątpliwościami co do tych 8 lat...)

Gdybym  nie sprawdzała napisów to i tak mam oczy = taaaaaaaaaakie postarzenie w ciągu 8 lat było dla mnie mało prawdopodobne...   
Więc mam domysły z obrazu nie z sufitu... :D


kryska napisał:

Mi też się wydaje ze Roqe może być dzieckiem Lucii, ale nie wiem czy to za długo nie oglądam tego serialu i widzę we wszystkim różne spiski nie znam hiszpańskiego więc nie mogę skorygować czy to 8 czy 18 lat wcześniej. :zdziwiony:
Jeśli tylko 8 to matka Lucii rzeczywiście strasznie się postarzała bo wyglądała na koniec jakby miała ok. 105 lat ale może być to wina promieniowania? :einstein:
A jeśli 18 to promieniowaniem można wyjaśnić czemu krasnal jest krasnalem i do tego kretem. :stupid:

Ten post bardzo mi się podoba :)
zwłaszcza końcówka = wyjaśnia skutki promieniowania na 100 % :D

brataek - 2010-12-09 23:36:29

jak czytam tak po łebkach wasze posty to zazdrości i ciekawość mnie zżera co jest w tym odcinku a dopiero polowe obejrzałam

Calineczka_j - 2010-12-09 23:37:06

Oj nie kłóćcie się już ... każdy może wyrazić tutaj swoją opinię i jeśli niektórzy mimo logicznych przesłanek nadal uważają że Roque jest synem Lucii to już trudno, mają do tego prawo.

marzensa - 2010-12-09 23:41:48

Calineczka_j napisał:

Oj nie kłóćcie się już ... każdy może wyrazić tutaj swoją opinię i jeśli niektórzy mimo logicznych przesłanek nadal uważają że Roque jest synem Lucii to już trudno, mają do tego prawo.

Nie uważam tylko wysnułam jedną z hipotez = podzieliłam się swoimi przemyśleniami.
A co do logiki = błyskawiczne starzenie nie jest już chyba takie logiczne?

I nie upieram się przy moim zdaniu ale drażnią mnie ataki w stylu "bzdury z sufitu"...

kurczak7 - 2010-12-09 23:54:23

marzensa napisał:

kurczak7 napisał:

szaba napisał:

Akurat "osiem" było napisane cyfrą więc znajomość hiszpańskiego jest tu zbędna :) A matka Luci w tamtych scenach już jest stara i ma tę straszną perukę, co w chwili śmierci tyle, że pod czepkiem.
Toteż Roque tym wspomnianym synem być nie może.

Masz  całkowita racje, i zaczynają mnie denerwować te domysły wzięte z sufitu. Ludzie sprawdzajcie zanim napiszecie jakąś bzdurę.

Dla mnie to nie bzdura.
Sprawdzałam w napisach francuskich i wygląda to tak:

{37628}{37727}{\fad(500,500)\fs26\fscx150\a1\pos(116,318)}T{\fs18}RENTE-CINQ ANS PLUS TÔT

zwracam uwagę na T{\fs18}RENTE-CINQ ANS PLUS TÔT  - w nawiasie jest liczba 18 (Ponieważ jednak nie znam się na napisach więc nie mam 100 % pewności i dzielę się wątpliwościami co do tych 8 lat...)

Gdybym  nie sprawdzała napisów to i tak mam oczy = taaaaaaaaaakie postarzenie w ciągu 8 lat było dla mnie mało prawdopodobne...   
Więc mam domysły z obrazu nie z sufitu... :D

Nawet z obrazu to nie wynika, bo matka Lucii jest już tam stara a po 8 latach mogła się bardzo posunąć że tak powiem:) kobiety po menopauzie szybko się starzeją. A co do Lucii to we wspomnieniach wygląda dokładnie tak samo jak teraz. A jeżeli miałoby przelecieć 18 lat to by starzej wyglądała.
A poza tym to patrzy się na oryginał nie tłumaczenie a na oryginale jest napisane 8 anos antes, sprawdziłam w tłumaczu i oznacza to 8 lat wcześniej. Czyli tak jak jest na tłumaczeniu:D

Calineczka_j napisał:

Oj nie kłóćcie się już ... każdy może wyrazić tutaj swoją opinię i jeśli niektórzy mimo logicznych przesłanek nadal uważają że Roque jest synem Lucii to już trudno, mają do tego prawo.

Ale my się nie kłócimy:) to jest tylko gorąca dyskusja:) ponieważ wszyscy się bardzo angażują w wyjaśnienie tajemnic internatu:)

marzensa - 2010-12-10 00:06:01

kurczak7 napisał:

Calineczka_j napisał:

Oj nie kłóćcie się już ... każdy może wyrazić tutaj swoją opinię i jeśli niektórzy mimo logicznych przesłanek nadal uważają że Roque jest synem Lucii to już trudno, mają do tego prawo.

Ale my się nie kłócimy:) to jest tylko gorąca dyskusja:) ponieważ wszyscy się bardzo angażują w wyjaśnienie tajemnic internatu:)

Zgadza się dyskusja bywa gorąca i emocje górą :D
Mamy za dużo czasu do przemyśleń :)  na szczęście jutro zajmiemy się kolejnym odcinkiem :)

brataek - 2010-12-10 00:49:30

no właśnie skończyłam oglądać  i nie mogę uwierzyć ze tak się skończyło to nie wiarygodne ze Roke jest z nimi

Calineczka_j - 2010-12-10 02:19:23

marzensa napisał:

kurczak7 napisał:

Calineczka_j napisał:

Oj nie kłóćcie się już ... każdy może wyrazić tutaj swoją opinię i jeśli niektórzy mimo logicznych przesłanek nadal uważają że Roque jest synem Lucii to już trudno, mają do tego prawo.

Ale my się nie kłócimy:) to jest tylko gorąca dyskusja:) ponieważ wszyscy się bardzo angażują w wyjaśnienie tajemnic internatu:)

Zgadza się dyskusja bywa gorąca i emocje górą :D
Mamy za dużo czasu do przemyśleń :)  na szczęście jutro zajmiemy się kolejnym odcinkiem :)

Ja też już się nie mogę doczekać :)
A jeszcze raz wracając do Roque to w drugim odcinku 6. sezonu (1h,5min) była taka scena jak Noiret wchodzi do Lucii a ona daje mu piec lekarstw. I mowi przy tym: "masz tu cztery + jedno dla kreta. Nie pomyl ich" No to raczej jakby Roque był jednak jej dzieckiem (nie zwazajac juz na to ze lata sie nie zgadzaja) to chyba o swoim synu nie powiedzialaby kret (to raczej obrazliwe). Bardziej by powiedziala: masz jedno dla Roque, albo jakos inaczej to ujela (w sensie zebysmy my sie nie domyslili jeszcze kto jest zdrajca) :)

Aczkolwiek w tym Internacie wszystko jest mozliwe :P

jenny - 2010-12-10 14:02:37

Calineczka_j napisał:

marzensa napisał:

kurczak7 napisał:


Ale my się nie kłócimy:) to jest tylko gorąca dyskusja:) ponieważ wszyscy się bardzo angażują w wyjaśnienie tajemnic internatu:)

Zgadza się dyskusja bywa gorąca i emocje górą :D
Mamy za dużo czasu do przemyśleń :)  na szczęście jutro zajmiemy się kolejnym odcinkiem :)

Ja też już się nie mogę doczekać :)
A jeszcze raz wracając do Roque to w drugim odcinku 6. sezonu (1h,5min) była taka scena jak Noiret wchodzi do Lucii a ona daje mu piec lekarstw. I mowi przy tym: "masz tu cztery + jedno dla kreta. Nie pomyl ich" No to raczej jakby Roque był jednak jej dzieckiem (nie zwazajac juz na to ze lata sie nie zgadzaja) to chyba o swoim synu nie powiedzialaby kret (to raczej obrazliwe). Bardziej by powiedziala: masz jedno dla Roque, albo jakos inaczej to ujela (w sensie zebysmy my sie nie domyslili jeszcze kto jest zdrajca) :)

Aczkolwiek w tym Internacie wszystko jest mozliwe :P

to iNternat ,wiec wszystko, jak slusznie zauwazylas, jest mozliwe,ale tyle sie nie zgadza,ze zapewne Roque nie jest jej synem. ale mam taki apel a przyszlosc kazdy ma prawo napsac co uwaza,badz sie poprostu pomylic nie atakujcie go tak od razu , ze pisze bzdury ;)

a do rzeczy ,mama nadzieje ,ze dzisiejszy odc. bedziwe rownie ciekawy ,jak ost , juz nie moge sie doczekac :)

marzensa - 2010-12-10 19:03:01

Zgadzam się z apelem- nie atakujcie nawet jak wg.was ktoś pisze głupoty. Wystarczy napisać, że ktoś ma inne zdanie i już :)

Ja po dokładnym obejrzeniu stwierdziłam, ze faktycznie w odcinku chodziło o 8 lat.
Czyli Roque nie jest synem Luci... Pozostaje nadal wrednym kretem :D

Nie mniej zastraszające tempo starzenia się matki Luci uważam za kolejne niedociągnięcie filmowców :)

L'Internat FR - 2010-12-10 19:57:32

Nie zdradzę kiedy, ale na pewno w tym sezonie dowiecie sie kto jest dzieckiem Lucii, no i pojawi sie też ojciec tego dziecka.

P.S. Jak tu ciężko coś napisać, gdy sie jest do przodu i nie pamięta się co już było a co jeszcze nie :)

marzensa - 2010-12-10 20:07:56

Dobrze wiedzieć :D zwłaszcza, ze doszłam do wniosku, że Lucia pewnie jednak nie urodziła tego dziecka....
To teraz będę główkować i ostawiać wszystkie 8 letnie dzieciaki (może to ten wredny Havier Olgado? :D )

L'Internat FR - 2010-12-10 20:36:54

A znamy ojca Javiera? -> bo ojciec dziecka się pojawi.

Czy to on czy nie on to nie zdradzę.

olkit - 2010-12-10 21:16:33

L'Internat FR napisał:

Nie zdradzę kiedy, ale na pewno w tym sezonie dowiecie sie kto jest dzieckiem Lucii, no i pojawi sie też ojciec tego dziecka.

Powiadasz że ojciec tego dziecka 'pojawi się'? Dobre :D Myślę że on się pojawił już jakiś czas temu ;)

L'Internat FR - 2010-12-10 21:25:11

Ja tam nic nie wiem. Nie oglądam tego serialu, więc skąd miałbym takie rzeczy wiedzieć.

Wracając do odcinka to zdrajce było łatwo wykryć, ja bym go jakoś sprytniej ukrył na miejscu scenarzystów.

jenny - 2010-12-11 00:08:17

marzensa napisał:

Zgadzam się z apelem- nie atakujcie nawet jak wg.was ktoś pisze głupoty. Wystarczy napisać, że ktoś ma inne zdanie i już :)

Ja po dokładnym obejrzeniu stwierdziłam, ze faktycznie w odcinku chodziło o 8 lat.
Czyli Roque nie jest synem Luci... Pozostaje nadal wrednym kretem :D

Nie mniej zastraszające tempo starzenia się matki Luci uważam za kolejne niedociągnięcie filmowców :)

zgadzam sie ,bo to byl jeden z czynnikow ,ktory mnie zmylil wlasnie i dal do myslenia (jak sie okazuje blednego) ;)

Negro4Laguna - 2010-12-12 15:38:07

Odcinek ciekawy, No i w końcu wiemy że krecikiem jest Roque, ostatnia scena tego odcinka szczególnie potwierdza, że to on jest krecikiem. Ciekawa scenka z Ferminem, dobrze że w końcu udało mu się wyciągnąć Marię z psychiatryka, ale potem smutno się mi zrobiło jak Fermin czytał od niej list pożegnalny, albo wtedy kiedy na przystanku Maria żegnała się z synem Ivanem, straszne że ledwo co się odzyskali: matka i syn i znówu muszą się rozstać, jestem ciekaw czy Maria wróci jescze w ogóle do Internatu, bo co był gdyby w tym autobsie siedział Noiret skryty za gazęte...lepiej nie myśleć...,

Dziewczynki :lol: i te ich głupie pomysły, nieżle zrobiły nazłość Noiretowi.:lol:

Co do tego, że Marcos i inni podejrzewali Carol o bycie "kretem" niesłusznie + woda słonowa dla "kreta", to nieżle, nie rozumiem tylko dlaczego oni muszą mieć w komórce przypomnienie o godzinie na lekarstweko... i Ellsa zabrała im komórki. A jeśli chodzi o tego "wilkołaka" którego się dzieciaki przestraszyły i którego Lucia  leczyła wywiezionoa ambulansem  do szpitala prowadzącego przez Ottox to nie wydaje mi się  by to był Daniel brat Huga.

Ciekawe jak też potoczy się akcja z Ivanem, w jaki sposób uzyska lek od Noireta(nie wiem dlaczego Ivan po tym wszystkim jescze chce nazywać Noireta tatusiem...) bo na bank nigdy nie wyda miejsca pobytu Marii, więc uważam że ten pomysł Julii jakoby ten lek miałbyć dla niej bo tamten się stłukł, byłby najwłaściwszym rozwiązaniem.

Fermin214 - 2011-03-24 23:36:56

Biedny Fermin, kiedy mu się w końcu zacznie z Marią układać... a jeszcze teraz wyjechała ;/

Wstrętny Roque... wrr nie lubiłam go wcześniej, a teraz to już w ogóle... ;/

anulka88 - 2011-04-01 10:23:22

L'Internat FR napisał:

Nie zdradzę kiedy, ale na pewno w tym sezonie dowiecie sie kto jest dzieckiem Lucii, no i pojawi sie też ojciec tego dziecka.

P.S. Jak tu ciężko coś napisać, gdy sie jest do przodu i nie pamięta się co już było a co jeszcze nie :)

I mały spoiler... Nie róbcie tego ;p
A odcinek jakoś mnie nie powalił... Brakowało tego czegoś... :)

www.klasztornrp.pun.pl www.anty-troll.pun.pl www.nasza-wioska-pl.pun.pl www.igpz.pun.pl www.senninowie.pun.pl