BarthezzLodz - 2010-11-20 15:23:10

Tutaj komentujemy treść 9 odcinka.
PREMIERA - 23 listopada 2010 około godz. 20!

sine.nomine86 - 2010-11-23 21:46:06

ale odcinek...czad:) Oczywiscie wiele niewyjasnionych spraw, mozna sie bylo spodziewac

Ciekawe co Elsa zrobi, komu powie o Irene, Samuelu, pewnie bedzie chciala odzyskac dziecko..
Sprawa Hectora i Hugo ..tez ciekawe jakich Hugo uzyje argumentow by zostawic Hectora, no i pojawia sie wirus..Iwanowi leci z nosa krew, slepota itd, objawy te same co u pozostalych (?!)
i ciesze sie niezmiernie ze brat Amelii popelnil samobojstwo, no w koncu! Camillo takze mi nie zal.
Odcinek MEGA

Patrrriko - 2010-11-23 22:20:59

O KURKA ale mi dech zaparło jak Fernando spadł z tym autem pierwsza myśl to "Evelyn kaput" ale po chwili stwierdzilem ze nie moze zginąć. Camilo zginął dokładnie tak jak powinien- w męczarniach. Ciężka sprawa z Hugo i Hectorem. Ciekawy również wątek Irene-Elsa. Ło matko długo mogłbym tak wypisywać, więc dodam tylko jeszcze komentarz na temat Ivana krwi z nosa a wygląda on tak- O KURKA

marzensa - 2010-11-23 22:23:00

Camilo to mi nie żal ale Fernanda tak :) Miał dobre serduszko :)

Co do Elsy obawiam się, że będzie chciała odebrać dziecko. Może wezwie policję?
Wkurzyłam się jak zobaczyłam krew u Ivana ale łudzę się, że to tak z natłoku emocji a nie wirusa :)

olkit - 2010-11-23 22:29:30

obawiam się że jednak skoro krew to wirus, te objawy są zbyt podkreślane a jedna zmyła w odcinku (czerwona walizka) wystarczy. Tylko jak oni go zarazili?

marzensa - 2010-11-23 22:56:33

No właśnie-JAK???
No i przecież to jeden z takich naprawdę głównych bohaterów więc nie może zginąć....Bo wątek z Marią jeszcze się do końca nie wyjaśnił...
Czyli co? Będą dawać mu leki???
Kurcze...

olkit - 2010-11-23 23:04:55

marzensa napisał:

No właśnie-JAK???
No i przecież to jeden z takich naprawdę głównych bohaterów więc nie może zginąć....Bo wątek z Marią jeszcze się do końca nie wyjaśnił...
Czyli co? Będą dawać mu leki???
Kurcze...

Jeśli umrze to przynajmniej z czystym sumieniem bo pogodzony i z Marią i z Julią. A może smarkacz się sam zaraził grzebiąc w tym laboratorium... Zresztą mogli mu podać wirusa już dawno, przy jakichś rutynowych badaniach, tylko np. nie w tak zjadliwej formie (osłabionego, jak przy szczepionkach) jak Susannie i Chrupkowi. Przecież u Hektora ten sam wirus siedział od dzieciństwa a uaktywnił się dopiero niedawno...

marzensa - 2010-11-23 23:12:36

A może ten wirus ma być gwarancją ich milczenia???
Bo wyglądało, ze nie uda się im tak zwyczajnie wyjechać na wakacje a tu niespodzianka- Noiret nie widział przeszkód?

daglas89 - 2010-11-23 23:12:45

Ja już przestałam rozumieć ten serial :P:P:P
Skąd Lucia wiedziała gdzie wspaniała szóstka zamknęła Hecktora?
Camilla nie jest mi żal, a Rebeca znowu oberwała ciekawe czy przeżyje,
Dobrze że wreszcie Marcos dowiedział się że Hector jest jego wujkiem i powiedział mu o wszystkim.
W jaki sposób oni ZARAŻAJĄ?
A Evelyn o mało co się nie udusiła w tej walizce.
No i co się stanie z Irene i Samuelem jak zobaczyła ich Elsa?
czy Sandra/Irene zobaczy się z dziećmi i bratem czy nie?
Już nie mogę się doczekać następnego odcinka a on dopiero za 2 dni :P

marzensa - 2010-11-23 23:17:30

daglas89 napisał:

Ja już przestałam rozumieć ten serial :P:P:P
Skąd Lucia wiedziała gdzie wspaniała szóstka zamknęła Hecktora?
Camilla nie jest mi żal, a Rebeca znowu oberwała ciekawe czy przeżyje,
Dobrze że wreszcie Marcos dowiedział się że Hector jest jego wujkiem i powiedział mu o wszystkim.
W jaki sposób oni ZARAŻAJĄ?
A Evelyn o mało co się nie udusiła w tej walizce.
No i co się stanie z Irene i Samuelem jak zobaczyła ich Elsa?
czy Sandra/Irene zobaczy się z dziećmi i bratem czy nie?
Już nie mogę się doczekać następnego odcinka a on dopiero za 2 dni :P

Pewnie Lucia poszła szukać Hectora w podziemiach i znalazła go w klatce :)
Ciekawe, ze Hugo zorientował się, że Hector chce wyjechać? I co? Zastrzeli go?

Co do Irene to pewnie będzie musiała szybko uciekać tylko ciekawe czy Elsa nie odbierze jej dziecka?! Np.Zawoła Noireta a ten już będzie wiedział kto to i w ogóle Brrrr....

olkit - 2010-11-23 23:20:34

na miejscu Hugona miałabym już dawno podsłuch u wszystkich ciekawszych postaci... szczególnie że jak podrywał Marię to mógł jej dowolnie podkradać klucze.

daglas89 - 2010-11-23 23:27:28

olkit napisał:

na miejscu Hugona miałabym już dawno podsłuch u wszystkich ciekawszych postaci... szczególnie że jak podrywał Marię to mógł jej dowolnie podkradać klucze.

Dobrą teorie wywnioskowałaś poczekamy zobaczymy....

dzoners - 2010-11-23 23:36:37

Mnie najbardziej rozśmieszyło samobójstwo brata Amelii. Zakopali się w piasku i nie byli w stanie ruszyć. A potem o tak po prostu pojechał ;d

Jak dla mnie szału nie było z tym odcinkiem. Szkoda, ze Evelyn nie zginęła, bo akurat wątki z dzieciakami mnie nudzą.

justys1990 - 2010-11-24 00:42:33

A mi się bardzo ten odcinek podobał myślałam, że jak pisaliście, że taki dobry będzie to przesadzacie, ale się myliłam...
Rewelacja!!!
Bardzo wzruszający momentami (duży plus) na pewno poruszył emocje u wielu oglądających.
No i te akcje trochę ich było napięcie z Evelyn, że się spaliła uff to by była dopiero scena...
Wreszcie wyszła u nie których druga twarz i bardzo dobrze, bo ile można na to czekać odcinek rewelacja sporo się dowiedzieliśmy, a już zadajemy nowe pytania hehe ta zagadka się tak szybko nie skończy;P

Calineczka_j - 2010-11-24 01:48:56

Odcinek rewelacja, najlepszy z całego piątego sezonu. Przy wyznaniu Hectora popłakałam się jak dziecko i potem jak sobie padli w ramiona z Marcosem. I znowu mnóstwo zagadek, ta krew z nosa Ivana - hmm ... skoro jest zarażony to będzie musiał z nimi współpracować, bo raczej go nie uśmiercą. Albo już współpracuje i to o nim mówił chłopak Vicky.
Strasznie mi szkoda Fernando, ale przynajmniej teraz Amelia jest wolna. Ale sądzę, że ona długo nie pożyje, bo wtedy Marcos musiałby zostać z nią skoro jest w ciąży, a przecież Marcos musi być z Carol (w sensie że ja bym tak chciała). No albo Amelia poroni ...
Super, że zginął Camillo, nareszcie. Postać tę lubiłam najmniej. Na przykład chociaż Hugo jest zły (i jako guru organizacji chyba najgorszy) to i tak jakoś dziwnie darzę go sympatią.
Już się nie mogę doczekać co stanie się z Irene,Andresem, Rebeccą i w ogóle.

casarsa244 - 2010-11-24 10:16:44

daglas89 napisał:

Ja już przestałam rozumieć ten serial :P:P:P
Skąd Lucia wiedziała gdzie wspaniała szóstka zamknęła Hecktora?
Camilla nie jest mi żal, a Rebeca znowu oberwała ciekawe czy przeżyje,
Dobrze że wreszcie Marcos dowiedział się że Hector jest jego wujkiem i powiedział mu o wszystkim.
W jaki sposób oni ZARAŻAJĄ?
A Evelyn o mało co się nie udusiła w tej walizce.
No i co się stanie z Irene i Samuelem jak zobaczyła ich Elsa?
czy Sandra/Irene zobaczy się z dziećmi i bratem czy nie?
Już nie mogę się doczekać następnego odcinka a on dopiero za 2 dni :P

skad przeciesz bylo  wiadomo ze wsrod  nich  jest kret

nati - 2010-11-24 10:24:20

fajny odcinek wreszcie marcos wie że hector jest jego wujkiem,carolina i marcos wreszcie się pocałowali.Szkoda mi tylko fernanda,ciekawa jestem co onn powiedział carol po cichu

almar112 - 2010-11-24 11:26:09

a mnie się wydaje że tą osobą zmodyfikowaną genetyczie jest Ivan  w końcu Noiret miał do niego dostęp jako ojciec a wątpię żeby czuł jakieś skrupuły eksperymentując na nie swoim dziecku

Krisztian - 2010-11-24 12:23:46

Chyba najlepszy odcinek z dotychczasowych !

Paula i Evelyn....ich teksty...poezja.  ;D

Były łzy....były....

Elsa   f e n o m e n a l n i e  rozegrała to z Noiretem.
Camilo już nie ma, jak mi przykro.... :D

Brat Amelii....szkoda go, zresztą samej Amelii też szkoda.

Po co Sandra wlazła do Internatu skoro wie, że to niebezpieczne ?
Paranoja.  Jeszcze ta cała sytuacja z dzieckiem..... eh....

Ciekawe co Fernando szepnął Carol do ucha....

I Ivan z Marią...  :'(
Tylko co Ivanowi dolega.... być może kolejny zarażony..... ;/

I co z Hectorem (co Hugo kombinuje?), Marcosem i Paulą (ile oni tam będą stać przy huśtawkach?!) ?!

Czekamy na sezon 6 !!!

Dodatkowo:
Skąd Hector tak dobrze zna Hugo ?!
I ja sądzę, że Sandra wszystko opowie Elsie, Elsa zatrudni ją w Internacie na jakimś stanowisku, żeby być blisko dziecka....i będzie się toczyła otwarta wojna....dobra ze złem.

casarsa244 - 2010-11-24 13:03:50

ODCINEK SUPER    tak jak pisali  poprzednicy byly i lzy    bo jak sie niewzruszyc    gry  marcos dowiaduje sie  ze   Hector  to  jego wujek  i jest po tej ;;  doobrej stronie;;  oczywiscie  zakonczyl sie tak  jak zawsze  ze niemozna doczekac sie  nastepnego odcinka...

guga - 2010-11-24 13:37:22

Odcinek super

Marcos w końcu wie że Hector to jego i Pauli wujek. Elsa w pięknym stylu załatwiła tą mendę noireta :D Nawet wzbudziła tym moje cieplejsze uczucia wzgledem swej postaci:)
Ciekawe czy Irene zobaczy sie z dziecmi i co zrobi z Nią Elsa
Dziewczynki fajne ale jedno mnie zastanawia czy nikt tam tych maluchów nie pilnuje latają same bez opieki i robią co chcą ?
Ciekawe co z Iwanem na mój gust to kolejny zarażony tylko jak go zarazili?

dziedziczka - 2010-11-24 14:47:48

Po pierwsze, minusy:

- W Evelyn nie uwierzyłam nawet przez pół sekundy.
- Podobnie mało wiarygodna dla mnie jest nagła wielka miłość Lucii i Hectora, ale to już chyba brak chemii między aktorami.
- Jak ktoś zauważył, samochód Fernando był w koleinie i nagle cudem wyjechał. I z jednej strony dobrze zrobił, a z drugiej szkoda go, bo faktycznie dobre miał serducho i ciekawie by było, gdyby Carol trochę się pobujała w przyszłym sezonie od jednego do drugiego.
- Ciąża Amelii... Zaskakujące, owszem, ale to już trochę upychanie wątków na siłę. Nie sądzę, by to dziecko miało choćby szansę się urodzić.
- Strasznie mi szkoda Rebecci. Najpierw Nora, teraz ona. Takie pozytywne, dobre postacie i uparcie się ich pozbywają. Poza tym, Rebecca została draśnięta w nogę i już się wykrwawia i umiera, seriously...?

Plusy:

- Odcinek, zgodnie z zapowiedzią, genialny. Tyle akcji na raz, to jeszcze chyba nie było.
- Camilo się spalił!!! O matko, nigdy nie myślałam o sobie jak o sadystce, ale sprawiło mi to tak niesamowitą satysfakcję, że przewijałam kilka razy, krzycząć 'Burn, you son of a bitch, burn!'...
- Elsa nigdy nie była i nie będzie lubianą przeze mnie postacią, choć jest mi jej chwilami żal, ale teraz była fenomenalna! Zagrała bucowi na nosie, żeby skisł! Twarda z niej sztuka, lepiej nie mogła postąpić.
- Hector i Marcos - no NARESZCIE!
- Ivan i María, jak wyżej - NARESZCIE!

A poza tym:

- Mam nadzieję, że Saùl się uratuje, nie może wszystko zostać na barkach Fermina.
- Kurcze, Sandra wchodzi do internatu, słyszy śmiech córki i co? Pełen ignor, idzie zajrzeć do biblioteki...? A Marcos, który był tuż za Paulą? Mam wrażenie, że czasem traktują widzów jak debili... Ale to w sumie jeden z najciekawszych wątków na następny sezon.
- Wulf i Andrés, spotkanie rodzinne... Super...
- Skąd tak naprawdę znają się Hector i Hugo? I czemu Hector jest tak naiwny w stosunku do ludzi? Tyle złego go spotkało i jeszcze się nie nauczył jak rozpoznać gówno od kwiatka...? Wcale bym się nie zdziwiła, gdyby Hugo go zabił, właśnie 'połączył' się z Marcosem, więc wg serialowych reliów, to najlepszy moment, by się go pozbyć...
- W Internacie wprowadzają sporo wątków, które potem nie doczekują się rozwiązania czy choćby dalszego ciągu. Tak było chociażby z Rebeccą i Martinem czy Fernandem i Carol. Coś się dzieje, coś iskrzy, ale jednak nic z tym dalej nie robią, a ją/jego uśmiercają. Było niby zamknięcie tych wątków - Martin nie pozwolił się dotknąć Rebecce, a Fernando pożegnał się z Carol, ale tak czy inaczej, pozostawiono ich jakby w zawieszeniu. Może więc w tych wątkach chodzi o coś więcej? Może trzeba zajrzeć głębiej? Może na przykład między Rebeccą i Martinem chodziło o to, by on uwierzył w końcu synowi? Że nie tylko Lucas ma 'moce', i to co mu się śni, naprawdę się dzieje? A może zbliżenie do siebie Fernando i Carol miało na celu tylko i wyłącznie, to, by wyszeptał jej coś, zapewne bardzo istotnego, do ucha?

I jeszcze:

olkit napisał:

Jeśli umrze to przynajmniej z czystym sumieniem bo pogodzony i z Marią i z Julią. A może smarkacz się sam zaraził grzebiąc w tym laboratorium... Zresztą mogli mu podać wirusa już dawno, przy jakichś rutynowych badaniach, tylko np. nie w tak zjadliwej formie (osłabionego, jak przy szczepionkach) jak Susannie i Chrupkowi. Przecież u Hektora ten sam wirus siedział od dzieciństwa a uaktywnił się dopiero niedawno...

Zabiłeś mnie tym Chrupkiem, chwila minęła nim skojarzyłam o kogo Ci chodzi. W wirusa podanego Ivanowi dawniej w słabszej formie akurat nie wierzę, ale stawiam na zdrajcę. Przy czym jeszcze bardziej przemawia tu do mnie Roque - w jego przekonaniu mogło mu się 'należeć' za Julię.

sine.nomine86 - 2010-11-24 14:57:15

dziedziczka - rebecca zostala dziabnieta pewnie w tetnice udowa - stad krwotok, w tym przypadku czlowiek wykrwiawia sie bardzo szybko.

PIerwsze dwa sezony ogladalam razem z mezem, po drugim juz mu sie odechcialo, twierdzi, ze akcja plynie zbyt wolno i to nie dla niego :) Ogladajac wczoraj ten odcinek oczywiscie poplynely mi lzy, maz pytal co sie stalo, wiec powiedzialam, ze marcos dowiedzial sie, ze hektor to jego wujek, na co ten DOPIERO???? hihi, fakt, ja bym te 7 sezonow spokojnie zmiescila w dwoch :D

maua - 2010-11-24 15:34:35

almar112 napisał:

a mnie się wydaje że tą osobą zmodyfikowaną genetyczie jest Ivan  w końcu Noiret miał do niego dostęp jako ojciec a wątpię żeby czuł jakieś skrupuły eksperymentując na nie swoim dziecku

ale skoro właśnie pokazano, że Ivan jest zarażony (?), to to się chyba wyklucza. przecież coś chyba mówili, że ta osoba zmodyfikowana genetycznie ma tak ulepszony układ odpornościowy, że nie zachoruje na żadną chorobę.
poza tym wydaje mi się, że to faktycznie Ivan jest zdrajcą (co mi się bardzo nie podoba:d). nawet w 7 odcinku jego zachowanie już było jakieś takie inne, odwracał głowę i unikał kontaktu wzrokowego, gdy rozmawiali o Victorii czy Nacho, już nie pamiętam dokładnie.

Calineczka_j - 2010-11-24 16:22:31

Popieram. Chociaż mi się to nie podoba to obstawiam Ivana jako zdrajcę (ale w takim sensie jak Lucia, czyli że musi z nimi współpracować bo go zarazili, ale tak na prawdę jest dobry)

Mirka - 2010-11-24 16:40:25

Obejrzałam odcinek... i tak jak inni wzruszyłam się w wiadomych momentach :)
Co do tego, co Fernando powiedział Carol... Mnie od razu przyszło na myśl, że powiedział coś w stylu "Nigdy o mnie nie zapomnij"... ale kto wie, może faktycznie powiedział coś istotnego ;)
Scenka z Camilo... po prostu boska :D
Ja osobiście miałam nadzieję, że Rebeca z tego wyjdzie... np. Fermin wpadnie na dziedziniec i będzie wołał pomocy, a Martin będzie w pobliżu i im pomoże (romantyczka ze mnie, nie ma co ;) )
No i Hugo... nie wiem co z tym fantem zrobić... mam tylko nadzieję, że nic Hectorowi nie zrobi.
Irene... naprawdę zgłupiała totalnie... no i ta scena że "minęła" się z dzieciakami... marny pomysł scenarzystów... ale zastanawiam się teraz co zrobi Elsa...
Ivan... no cóż... strasznie mi go szkoda, właśnie teraz gdy "odnalazł" matkę... nawet gdyby to on okazał się kretem to właśnie jemu bym wybaczyła (ciekawe dlaczego ;) ) a np. Roque już nie ;)
Co do tej Krwi zmodyfikowanej... to tak się zastanawiam, czy to nie Pauli czasami...

Negro4Laguna - 2010-11-24 18:08:24

Ja też obejrzałem ten jeden z najlepszych dotychczasowych odcinków serialu:) Zgadzam się z poprzednikami, że były naprawdę momenty bardzo wzruszające np. to jak Maros dowiedział się prawdy o tym, że Hector jest wujkiem jego i Pauli, jak sobie padali w ramiona, czy pogodzenie się Ivana z Marią.:)

Jeśli chodzi o Lucię dlaczego nie wydała Hectora tym "zbrodniarzom", to myślę, że pewnie ma jescze jeden ukryty  ważny powód aby grać na tzw. dwa fronty (oprócz tego się zakochała w Hectorze)



Elsa dobrze, że załatwiła tego drania Noireta i odzyskała posadę dyrektorki "Internatu", ja uważam że Noiret powinein trafić... ale nie do więzienia lecz do psychiatryka zamiast Marii.

Najlepszą akcją była scena z śmiercią Camilla...dobrze, że ten łacinowaty drań tak spłonął, chociaż ciekawe bybyło gdyby przeżył ale z b.mocno oszpeconą bużką, miejmy nadzieję, że Fermin uratuje Rebekę, i miejmy też nadzieję, że w 6 sezonie Fermin weżmie sobie do serca słowa Jacinty i zrobi wszystko, żeby uwolnić Marię z psychiatryka oby...

Szkoda Fernadna, że popełnił samobójstwo  był pozytywmym bohaterem a postanowił sobie odebrać życie, też mnie zastanawia co mógł szepnąć do ucha Carol, czy było to coś ważnego...? Pocałunek Marcosa i Carol fajny tylko, że jak kiedyś Carol dowie się o ciąży Amelii i że to dziecko Marcosa to będzie sie dziać.

Z tym, że Irene wchodząc do Internatu o włos minęła się z własnym dziećmi to naprawdę mega wpadka scenarzystów, tymczasem natknęła się na nią Elsa i jestem ciekaw co ona teraz zrobi,

Zastanawiam się nad taką tezą co do tego, że Ivanowi zaczęła lecieć krew i że jego też mogli zainfekować to pamiętacie co powiedział Noiret naszym młodym detektywom "że po wakacjach chce ich widzieć w lepszej formie..." czy coś w tym stylu, co bybyło gdyby Noiret jakimś podstępem(sam nie wiem) zaraził ich całą szóstkę, dając im tymczasowo lekarstwo pod warunkiem, że będą grzeczni, co sądzicie?


Nie mogę się już doczekać początku 6 sezonu.:)

Isia - 2010-11-24 18:24:23

co do krwi to wydaje mi się że to pauli, bo o ile dobrze pamiętam w ktorymś odcinku było pokazane, że ktoś wchodzi do jej pokoju jak śpi... Ivana pewnie Noiret chce sie pozbyc i wydaje mi się że jest zarazony. moim zdaniem to on kretem nie jest... ja stawiam bardziej na Roque...jesli chodzio scenke z hectorem i hugo to pewnie hugo go zastraszy, że jak wyjedzie to Marcosa i paule zabije...Żal mi Mariji, ale ciesze sie,że Iwan jej w końcu uwierzył:)

Odcinek ogólnie super;0 tylko teraz mam jeszcze więcej pytań niż na początku tego sezonu:P jezeli chodzi o cały sezon to wydaje mi sie, że wszystko jest coraz bardziej naciagane;P teraz juz wszyscy wiedzą kto jest dobry a kto zły i sami nie wiedza co mają z tym zrobic...

jenny - 2010-11-24 19:08:14

odcinek ,faktycznie genialny ! z ta ciaza to Amelia mogla blefowac,by przekonac brata do powrotu.
Moze marcos jest faktycznie zmutowany,bo co to bylby za internat bez ivana ;) ciekawe swoja droga ,jak bedzie chcial pomoc maRII. mam przeczucie ,ze marcos ,paula jeszcze nie spotkaja sie z matka /siostra,ciekawe cos teraz z nimi stanie ,skoro hector nie przyjdzie. nie moge sie doczekac nst odcinka ;)

izak - 2010-11-24 19:34:53

Jeśli chodzi o "właściciela" krwi to też myślę że to Paula. Irene postąpiła lekkomyślnie wchodząc do internatu
i teraz pewnie zanim spotka swoje dzieci minie kolejnych kilka odcinków. Wzruszyłam się jak młodzi oglądali filmik od Hectora. Mam nadzieję że Hugo nic mu nie zrobi. Smutno mi się zrobiło jak zobaczyłam wyraz twarzy Ivana kiedy zobaczył że leci mu krew z nosa. Ale genialnie że odwiedził Marię i wszystko sobie wyjaśnili :)

Nata_PL - 2010-11-24 19:35:21

Wow. naprawdę dobry odcinek, ;D

Diretto - 2010-11-24 20:18:29

Odcinek niesamowity. Wzrusyzłem się kilka razy xD
Co do Irene to ja jakoś nie wierzę, że spotka teraz w Internacie Hectora albo dzieci. Wydaje mi się, że zaraz porwie ją Noiret albo ktoś inny ją zabierze.
Scena kiedy Camilo się pali bezcenna. Z wielką przyjemnością na nią patrzyłem ;)
Podobnie jak jedna użytkowniczka też wydaje mi się, że Amelia nie jest w ciąży. Od razu sobie pomyślałem, że ona też oszukała brata aby wrócił razem z nią.
Widzę, że teraz coraz więcej osób myśli, że winny jest Ivan. Powiem tak, krew z nosa może lać się przecież normalnie, nie sądzę aby Ivan był zarażony. Wracając do tego zdrajcy to powiem tak, że nie lubię ludzi takich jak Ivan. Nienawidzę osób, którzy gardzą innymi. Zawsze się z takimi kłócę. Toteż właśnie z doświadczenia wiem, że takie osoby nie byłyby w stanie zdradzić. Ivan jest tak przesłonięty nienawiścią do "ojca" że prędzej dałby sobie amputować nogi niż się sprzedać. Co do Carol to ostatnio miała chwilę zawahania, więc to jakby od razu ją kluczy. Vicky by tego nie zrobiła, chce pomścić śmierć Nacho. Co do Julli, to nie mam żadnej wątpliwości, że to taka osoba która prędzej da się zabić niż sprzeda przyjaciół. Co do Roque którego obstawiam to nie powiem, że dziwię się bardzo. Przez masę czasu był gnębiony, poniżany, bity, obrażany przez Ivana. Nawet najspokojniejszemu kiedyś cierpliwość się kończy. Ktoś napisał, że Ivanowi można byłoby wybaczyć zdradę a Roque nie. A tak naprawdę to jest odwrotnie. Każdy woli Ivana, bo ludzie na ogół wolę złych a normalnych, wartościowych ludzi jak Roque spychają i przez takie właśnie odtrącenie ludzie z samotności stają się zdrajcami.

gosia28201 - 2010-11-24 21:40:59

izak napisał:

Jeśli chodzi o "właściciela" krwi to też myślę że to Paula. Irene postąpiła lekkomyślnie wchodząc do internatu
i teraz pewnie zanim spotka swoje dzieci minie kolejnych kilka odcinków. Wzruszyłam się jak młodzi oglądali filmik od Hectora. Mam nadzieję że Hugo nic mu nie zrobi. Smutno mi się zrobiło jak zobaczyłam wyraz twarzy Ivana kiedy zobaczył że leci mu krew z nosa. Ale genialnie że odwiedził Marię i wszystko sobie wyjaśnili :)

kazda matka zrobiła by tak samo i od razu pobiegła do swoich dzieci zwłaszcza że wiedzała że tam jast Camilo

Skilcraff - 2010-11-24 21:52:37

ostatnie sceny to coś pięknego Matka widziała Marcosa jak schodził po schodach lecz nic nie zrobiła bo zatrzymała ja Elsa, Ivan pierwszy raz powiedział słowo mamo

smoka575 - 2010-11-24 23:56:04

izak napisał:

Jeśli chodzi o "właściciela" krwi to też myślę że to Paula.

A ja nie mogę oprzeć się wrażeniu, że to mały Samuel. To przecież jego regularnie zabierał gdzieś Camillo i raz powiedział nawet Irene, że on jest ciężko chory. A teraz okazało się, że ta osoba nigdy na nic nie zachoruje - być może trwale nie zachoruje....

zakreconadj - 2010-11-25 09:13:04

odcinek super
elza niesamwicie zalatila noireta brawa na stojaco nalezalo mu sie :P;P
camilo super ze wkoncu go ktos zaltwil
dzieciaki super ale mialm stracha ze  w tym samochodzie bedzie ta mala az mi serce do gory podeszlo
co do Amelii to cos mi sie wydaje ze ona naprawde jest w ciazy dlatego

Mirka - 2010-11-25 10:31:50

Diretto napisał:

Widzę, że teraz coraz więcej osób myśli, że winny jest Ivan. Powiem tak, krew z nosa może lać się przecież normalnie, nie sądzę aby Ivan był zarażony.

Zwróć uwagę na zachowanie Ivana... już nie mówiąc o tym, że leciała mu krew... gdy był rzut kamery na Marię w odbiciu szyby była twarz Ivana... przypatrz się... mnie się wydawało, że jego wzrok był "nieobecny" w sensie że nie widzi... potem jak uśmiechał się do matki też wyglądało to tak jakby nie patrzył na nią... ale może to tylko moje głupie wrażenie...
Mimo wszystko mam nadzieję, że to nie wirus ;)

Larita - 2010-11-25 20:53:48

Krisztian napisał:

Dodatkowo:
Skąd Hector tak dobrze zna Hugo ?!
.

Hugo byl uczniem Hectora, bylo to na poczatku jak Hugolini pojawil sie w Internacie.I zyli w bardzo dobrych stosunkach..a tu ten piiiiiiip Hugolini grozi mu bronia grr az mnie reka swedzi by mu przywalic! taki moment gdy juz miali w 3jke uciec:( a biedne dzieciaki siedza tam i czekaja na wujka:(
Zarąbisty odcinek!
Oczywiscie film Hectora- łzy sie polaly heh :)
Co do Elsy i Sandry mam nadzieje ze Sandra powie ze jest matka Marcosa i Pauli i Samuela oczywiscie.i ze sie to jakos wyjasni..

qartek - 2010-11-27 05:49:27

Słabe zakończenie kiepskiego sezonu, i tyle.

Kwak - 2010-12-02 18:04:50

Epickie zakończenie!

Fermin 777 - 2010-12-13 17:01:24

Niesamowity odcinek! Bardzo mi sie podobał. Nie bede pisał po kolei tych najlepszych scen które kazdy zna bo obejrzał...

Pysia141192 - 2011-01-09 20:15:14

Krisztian napisał:

Ciekawe co Fernando szepnął Carol do ucha....

Z ruchu warg wyczytałam (mogłam się pomylić), że powiedział Yo te quiero, Carolina. Myślicie, że to prawda?

nati - 2011-01-10 17:05:29

a co to znaczy,niestety nie znam hiszpańskiego

Pysia141192 - 2011-01-10 20:33:11

Pysia141192 napisał:

Krisztian napisał:

Ciekawe co Fernando szepnął Carol do ucha....

Z ruchu warg wyczytałam (mogłam się pomylić), że powiedział Yo te quiero, Carolina. Myślicie, że to prawda?

nati napisał:

a co to znaczy,niestety nie znam hiszpańskiego

To znaczy Kocham Cię, Carolina.

Vampi - 2011-01-11 11:34:17

Bardzo fajny lecz też smutny odcinek

nati - 2011-01-11 14:13:30

co do tego co powiedział fernando carol na ucho,może to być możliwe

Fermin214 - 2011-03-18 00:11:21

Mnie również to zastanawiało o co mu chodziło... cóż miałam trochę nadzieję, ze może wyeliminują Evelyn, bo nie lubię tej postaci... ;/ ooo Marcos zazdrosny o Carol, może w końcu przejrzy na oczy... A Camilo spotkała zasłużona kara ;) tylko szkoda, że zdążył strzelić do Rebeki ;/

www.shahid-kareena.pun.pl www.guardianangels.pun.pl www.great-anime.pun.pl www.vos.pun.pl www.ritualclan.pun.pl