BarthezzLodz - 2010-11-06 20:19:24

Tutaj komentujemy odcinek pt. "Wampir". Poprzedni post został usunięty za łamanie Regulaminu, mimo wielokrotnych upominań do jego przestrzegania.

wanda169 - 2010-11-06 22:43:03

Wielkie dzięki za wampirka

marzensa - 2010-11-07 02:33:08

Odcinek jak zawsze super!!! Zastanawiają mnie dwie/trzy kwestie:

1. o co chodzi z tymi "niespodziankami z kartami"??? :)   
2. kto wykopał i podrzucił Toniego??? i tego psa???
3. czy ta lekarka wie kto i w jakich okolicznościach zrobił jej tatuaż; czy wie, że jest jedną z sierot z sierocińca czarna laguna???

olkit - 2010-11-07 08:25:36

Nie lubię tych głupich smarkul, dla durnych przesądów zabić takiego słodkiego toperza...
Biedna Vicky, nie rozumiem po co tam w ogóle polazła :> skoro chciała sprawdzić czy nic im nie jest to od porozumiewania się są telefony komórkowe przecież.

NiKiEL - 2010-11-07 09:26:32

olkit napisał:

Biedna Vicky, nie rozumiem po co tam w ogóle polazła :> skoro chciała sprawdzić czy nic im nie jest to od porozumiewania się są telefony komórkowe przecież.

zgadzam sie...przecież mają ich pełno w internacie

goracyg - 2010-11-07 10:14:45

odcinek jak zawsze super! Irene nie pamięta czasów w sierocińcu (dopiero podczas hipnozy sobie przypominała), więc wydaje mi się, że lekarka tego też nie pamięta, aczkolwiek tu nigdy nic nie jest pewne... Ciekawe kogo jest trzecia kartoteka? Wydaje mi, że Hektora, ale...
No i czekam na kolejny odcinek;)

Ruben - 2010-11-07 11:28:13

Musimy się zgadać co do tego, kto tłumaczy ktory odcinek, bo przież to kompletnie bez sensu, jak kilka osó b pracuje nad tym samym. Prponuję zalożyć oddzielny dział ;)
Jak akurat 6 nie tłumaczyłem, bo jak dla Mnie nudny ;P

dzoners - 2010-11-07 11:44:51

W sumie to chyba jak na razie najciekawszy odcinek z tego nudnego sezonu. Karta jak dla mnie jest Hektora (ale to chyba by było zbyt oczywiste) lub fagasa Vicky. W końcu miały to być karty slabych uczniów.

Mirka - 2010-11-07 11:48:58

Ruben napisał:

Musimy się zgadać co do tego, kto tłumaczy ktory odcinek, bo przież to kompletnie bez sensu, jak kilka osó b pracuje nad tym samym. Prponuję zalożyć oddzielny dział ;)
Jak akurat 6 nie tłumaczyłem, bo jak dla Mnie nudny ;P

To daj znać które odcinki tłumaczysz, z tego co wiem, to L'Internat FR nie ma napisów francuskich do pozostałych odcinków tego sezonu, więc może przetłumaczysz te resztę odcinków ;)

Marzensa napisał:

Odcinek jak zawsze super!!! Zastanawiają mnie dwie/trzy kwestie:

1. o co chodzi z tymi "niespodziankami z kartami"???   
2. kto wykopał i podrzucił Toniego??? i tego psa???
3. czy ta lekarka wie kto i w jakich okolicznościach zrobił jej tatuaż; czy wie, że jest jedną z sierot z sierocińca czarna laguna???

Też mnie zastanawia o co chodzi z tymi kartami i kto podrzucił Toniego i psa ... wychodzi na to, że w internacie (lub jego pobliżu) znajduje się osoba o której jeszcze nie wiemy a jest bardziej ważna od Noireta i Camillo... być może to "mózg" organizacji.  Chyba wszystko rozwiąże się w następnym odcinku, jak wskazuje tytuł..oby to szybko nastąpiło ;)

Co do lekarki, to też mnie dziwi... może także niczego nie pamiętała (jak Irene) ale skoro pracuje w tej "bandzie" to na pewno w wielu rzeczach się orientuję i nigdy nie uwierzę żeby jakichś przebłysków pamięci z dzieciństwa nie miała... w tym wszystkim musi być coś więcej...

Co do trzeciej zarażonej osoby ja stawiam na chłopaka Vicky, bo reasumując z hasłem nad drzwiami w kaplicy "tylko słabi muszą umrzeć" (czy coś w ten deseń) to właśnie Nacho byłby najbardziej prawdopodobny, chyba że chodzi o kogoś kogo jeszcze nie poznaliśmy, ale wątpię...

Cieszę się, że ojciec Marcosa się uratował... mam nadzieję, że szybko odzyska pamięć (o ile jeszcze jej nie odzyskał ;) )

Hmm jednego nie załapałam Fermin mówił do Rebecci coś o jednym pocałunku i że się to nie powtórzy... ale ja takiej sceny nie pamiętam... hmm

Dziewczynki i Lucas są niepowtarzalni z tymi swoimi pomysłami o wampirach i nietoperzach... Jedyny moment gdy miałam ochotę ich udusić to zabicie nietoperza... ale scenkę tę zrekompensował mi Camillo gdy wszedł do łazienki i ostatecznie został oblany przez Evelyn :D

Co do Vicky też pomyślałam o tych tel. kom., no ale .. teraz mam nadzieję, że reszta naszych detektywów szybko się zorientuje gdzie Vicky może być... oby...

No i co "matki" Ivana, mieliśmy rację... została zabita przez Noireta... ciekawe czy to samo Noiret chciał zrobić z Elsą <myśli>

Ruben - 2010-11-07 12:01:39

Mirka napisał:

Ruben napisał:

Musimy się zgadać co do tego, kto tłumaczy ktory odcinek, bo przież to kompletnie bez sensu, jak kilka osó b pracuje nad tym samym. Prponuję zalożyć oddzielny dział ;)
Jak akurat 6 nie tłumaczyłem, bo jak dla Mnie nudny ;P

To daj znać które odcinki tłumaczysz, z tego co wiem, to L'Internat FR nie ma napisów francuskich do pozostałych odcinków tego sezonu, więc może przetłumaczysz te resztę odcinków ;)

Marzensa napisał:

Odcinek jak zawsze super!!! Zastanawiają mnie dwie/trzy kwestie:

1. o co chodzi z tymi "niespodziankami z kartami"???   
2. kto wykopał i podrzucił Toniego??? i tego psa???
3. czy ta lekarka wie kto i w jakich okolicznościach zrobił jej tatuaż; czy wie, że jest jedną z sierot z sierocińca czarna laguna???

Też mnie zastanawia o co chodzi z tymi kartami i kto podrzucił Toniego i psa ... wychodzi na to, że w internacie (lub jego pobliżu) znajduje się osoba o której jeszcze nie wiemy a jest bardziej ważna od Noireta i Camillo... być może to "mózg" organizacji.  Chyba wszystko rozwiąże się w następnym odcinku, jak wskazuje tytuł..oby to szybko nastąpiło ;)

Co do lekarki, to też mnie dziwi... może także niczego nie pamiętała (jak Irene) ale skoro pracuje w tej "bandzie" to na pewno w wielu rzeczach się orientuję i nigdy nie uwierzę żeby jakichś przebłysków pamięci z dzieciństwa nie miała... w tym wszystkim musi być coś więcej...

Co do trzeciej zarażonej osoby ja stawiam na chłopaka Vicky, bo reasumując z hasłem nad drzwiami w kaplicy "tylko słabi muszą umrzeć" (czy coś w ten deseń) to właśnie Nacho byłby najbardziej prawdopodobny, chyba że chodzi o kogoś kogo jeszcze nie poznaliśmy, ale wątpię...

Cieszę się, że ojciec Marcosa się uratował... mam nadzieję, że szybko odzyska pamięć (o ile jeszcze jej nie odzyskał ;) )

Hmm jednego nie załapałam Fermin mówił do Rebecci coś o jednym pocałunku i że się to nie powtórzy... ale ja takiej sceny nie pamiętam... hmm

Dziewczynki i Lucas są niepowtarzalni z tymi swoimi pomysłami o wampirach i nietoperzach... Jedyny moment gdy miałam ochotę ich udusić to zabicie nietoperza... ale scenkę tę zrekompensował mi Camillo gdy wszedł do łazienki i ostatecznie został oblany przez Evelyn :D

Co do Vicky też pomyślałam o tych tel. kom., no ale .. teraz mam nadzieję, że reszta naszych detektywów szybko się zorientuje gdzie Vicky może być... oby...

No i co "matki" Ivana, mieliśmy rację... została zabita przez Noireta... ciekawe czy to samo Noiret chciał zrobić z Elsą <myśli>


Pozwolę sobie powiedzieć, że w życiu nie domyślicie się, kto jest ów postacią ważniejszą od Camilo i Noireta i kto jest ich szefem. A okaże się to już w przedostatnim odcinku V sezonu. Warto czekać ;)
Kiedy oglądałem te odcinki po raz pierwszy i zobaczyłem, kto to jest, zwaliło Mnie z fotela...
A co do Twojego pytania, moderatorze mirko - na ukończeniu jest odcinek 7, mogę też chętuie przetłumaczyć 8 i 9 ostatni, bo są naprawd rewelacyjne. Tylko żeby nikt inny się za to nie zabierał, bo szkoda będzie Mojego zachodu i ponikeąd ciężkiej roboty...

NiKiEL - 2010-11-07 12:05:04

Mirka napisał:

Co do trzeciej zarażonej osoby ja stawiam na chłopaka Vicky, bo reasumując z hasłem nad drzwiami w kaplicy "tylko słabi muszą umrzeć" (czy coś w ten deseń) to właśnie Nacho byłby najbardziej prawdopodobny, chyba że chodzi o kogoś kogo jeszcze nie poznaliśmy, ale wątpię...

a ja stawiam na hectora :P przecież też jest chory po tym jak został kiedys tam ugryziony

Mirka - 2010-11-07 12:06:36

Oczywiście, myślę, że wszyscy przeczytają Twoją wypowiedź Rubenie i będziemy trzymać Cię zasłowo co do pozostałych odcinków ;)

Skoro mówisz, że Ciebie ta wiadomość zwaliła z fotela to co ja mam powiedzieć, nie będę strzelać na ślepo... bo gdybym strzelała, to według Twych słów obstawiałabym Jacintę lub Elsę, ale wolę sobie poczekać aż przetłumaczysz odcinki i na spokojnie to obejrzę ( a i będę musiała pamiętać o przypięciu się do fotela ;) )

No cóż NIkiel, ja też wcześniej obstawiałabym Hectora, ale on już od kilku lat jest zarażony, wiem, że oni o tym nie wiedzieli, ale wydaje mi się że dokumentacja jest prowadzona na osobach zarażonych "przez nich", że tak powiem... oni wybierają swoją "ofiarę"... no ale pożyjemy zobaczymy...

kochanie - 2010-11-07 12:49:09

napewno ktos z nowo przybylych do internatu albo brat ameli albo nauczyciel wfu.

NiKiEL - 2010-11-07 13:01:49

kochanie napisał:

napewno ktos z nowo przybylych do internatu albo brat ameli albo nauczyciel wfu.

no ewentualnie brat amelii...niby mu jakieś lekarstwo podają ale kto ich tam wie co to naprawde jest...

marzensa - 2010-11-07 13:13:03

Mirka napisał:

Oczywiście, myślę, że wszyscy przeczytają Twoją wypowiedź Rubenie i będziemy trzymać Cię zasłowo co do pozostałych odcinków ;)

Skoro mówisz, że Ciebie ta wiadomość zwaliła z fotela to co ja mam powiedzieć, nie będę strzelać na ślepo... bo gdybym strzelała, to według Twych słów obstawiałabym Jacintę lub Elsę, ale wolę sobie poczekać aż przetłumaczysz odcinki i na spokojnie to obejrzę ( a i będę musiała pamiętać o przypięciu się do fotela ;) )

No cóż NIkiel, ja też wcześniej obstawiałabym Hectora, ale on już od kilku lat jest zarażony, wiem, że oni o tym nie wiedzieli, ale wydaje mi się że dokumentacja jest prowadzona na osobach zarażonych "przez nich", że tak powiem... oni wybierają swoją "ofiarę"... no ale pożyjemy zobaczymy...

To o zwaleniu z nóg daje do myślenia :D ja ostawiam w takim razie 3 postacie:  Hugo ; dziadka Marcosa ; tego adwokata - chyba Mario. Choć tych 2 ostatnich nie zwaliłoby mnie z nóg :) więc zostaje Hugo (ewentualnie Jacinta-bo to zwaliło by mnie zdecydowanie :D )

Ten 3 zarażony to myślałam, że Hector ale może Mirka ma rację, że to raczej ma być ktoś zarażony przez nich specjalnie więc może  to jednak nie on....

NiKiEL - 2010-11-07 13:58:59

no ale przecież oni nie wiedzieli że hector jest zarażony, a wiadomo że te eksperymenty robili już wtedy jak był tu sierociniec...hector się zaraził nieświadomie i teraz ta lekarka się dowiedziała od niego o tym...mogła przekazać (co zapewne uczyniła) te informacje noiretowi albo komuś innemu z tej grupy...ale...co tam będziemy gdybać :P zobaczymy jak to wszystko się potoczy :]

Karrolina - 2010-11-07 14:17:26

Cudowny odcinek! :D
Co do trzeciej karty, to na początku stawiałam na Hektora, ale rzeczywiście - tu chodzi raczej o kogoś, kogo oni sami zarazili. I moje podejrzenie od razu spada na Nacho.
Mam jedno pytanie, zresztą to samo co Mirka - Fermin i Rebecca rozmawiali o jakimś "jednym pocałunku". Może mi ktoś odświeżyć pamięć? Bo jakoś nie pamiętam niczego takiego.
A duch matki Ivana? A karciane niespodzianki?
Z ogromnym zniecierpliwieniem czekam na następny odcinek. :)
I oczywiście ogromne dzięki za przetłumaczenie tego odcinka i dodanie napisów.

Vampi - 2010-11-07 14:17:53

ja opstawiam : Hektora bo przecierz dużo wiedział i wogóle i stwerdził dobra zabawa dziećmi  (żarcik)    Adwokata Marcosa .
A i nie zapominajcię że nie może być nim ktoś kto cały czas jest w internacie bo on daje o sobie znać kartami więc myśle dlatego że to ten adwokat l

izak - 2010-11-07 17:25:35

Co do osoby zarażonej to ja podejrzewam Marię. Wiem może to dziwne ale Noiret znalazł dokumenty
i teraz może ją spokojnie zabić. Jednak domyślam się że nawet jeśli jest chora to nie umrze.
Co do tych "przesyłek" z kartami to tak jak już ktoś wcześniej pisał prawdopodobny jest Hector. Tylko czy
on wie o Camilo i Tonim. Może to ich szef kogoś wynajął żeby ich nastraszyć. Wszystko jest możliwe.
A co do Vicky to dość dziwna sytuacja. Po pierwsze wszyscy mają telefony to czemu z nich nie korzystają. Po
drugie to czemu dotarcie do laboratorium zajęło jej tyle czasu (pobiegła tam gdy otworzyła drzwi, a Marcos
i reszta siedzieli tam dość długo). Nie mogę doczekać się następnych odcinków.

Mirka - 2010-11-07 17:27:43

Jeśli chodzi o Vicky i czas w jakim dotarła do laboratorium to trzeba pamiętać, że ona nie wiedziała, w którym miejscu to laboratorium się znajduje. Poza tym bardzo łatwo zgubić się w podziemiach ;)

dzoners - 2010-11-07 17:36:14

ale na dobrą sprawe Hektor mógłby zostac zarażony wirusem nie w dziecińswie tylko podczas leczenia, no ale to by było zbyt oczywiste. Znowu nie mogę się doczekac kolejnego odcinka, a pomyśleć, że nie wiedziałem, czy ten w ogóle oglądać, tak mnie poprzednie wynudziły ;)

milusiaw - 2010-11-07 18:05:38

Na początek oczywiście dziękuję za odcinek. Mnie też zastanawia, kto jest tym trzecim. Ale jestem niemal pewna, że chłopak Vicy, bo inaczej po co byłoby rozwijać wątek o jego słabych ocenach? Z tym psem zabitym to niezły numer. Kojarzy może ktoś Ojca Chrzestnego? Ten moment ze znalezieniem głowy konia w łóżku... gdzieś to już było... Poza tym Ruben zaskoczył mnie tym, że to się wyjaśni tak szybko. Chciałabym wytrzymać aż będą odcinki przetłumaczone, ale w tym momencie- sama sobie nie ufam:D
Swoją drogą ciekawe jakim cudem uniknie śmierci Marija? Uwielbiam ją, postać takiej ładnej pokojówki z tasiemca ożywia ten mroczny serial. Chciałabym, żeby jej się nic nie stało. Może rycerz Fermin ją uratuje? :D

Vampi - 2010-11-07 18:41:52

a jak ci się wydaje po co ? żeby przy okazji otworzyła im dzwi :D a jeśli wydał ci się obraźliwy kontekst to sory

wiedziała gdzie jest ona bo widziała całą mapę

a tak wogóle to jej kochaś to sobie nieźle wymyślił żeby ona mu podrasowała świadectwo tylko nie ma co się oszukiwać Nauczyciel wie co komu daje:D a on nie miał problemów naukowych tylko z 1 przedmiotu miał ale możliwe że to on i Bye bye :D

Mirka - 2010-11-07 19:31:54

Vampi... muszę przyznać że mam problemy ze zrozumieniem Twoich wypowiedzi... są jak wyrwane z kontekstu... czy tak trudno jest Ci cytować wypowiedzi do których się odnosisz?

jenny - 2010-11-07 19:37:02

Vampi napisał:

a jak ci się wydaje po co ? żeby przy okazji otworzyła im dzwi :D a jeśli wydał ci się obraźliwy kontekst to sory

wiedziała gdzie jest ona bo widziała całą mapę

a tak wogóle to jej kochaś to sobie nieźle wymyślił żeby ona mu podrasowała świadectwo tylko nie ma co się oszukiwać Nauczyciel wie co komu daje:D a on nie miał problemów naukowych tylko z 1 przedmiotu miał ale możliwe że to on i Bye bye :D

Vampi,nic nie rozumiem ;p
a odcvinek super i to zakonczenie...swietne. tez sadze ,ze tym zakazonym jest chlopak Vici , no ale okaze sie  (oby wkrotce ;) )

Diretto - 2010-11-07 19:43:58

Odcinek świetny!
Szkoda mi strasznie Vicky, ale mam nadzieję, że szybko jej pomogą.
Co do tej fenomenalnej osoby z kartami to obstawiam Jacintę. Bardzo mi się marzy, aby to ona była ;D

AVIIA - 2010-11-07 20:45:12

Słuchajcie, a nie sądzicie, że tym co przesyła te karty bandzie Noireta jest Wulf??? Wiecie, za te skrzynkę, której nie dostał od ojce Elsy?

florine - 2010-11-07 21:11:10

kochanie napisał:

napewno ktos z nowo przybylych do internatu albo brat ameli albo nauczyciel wfu.

Też obstawiam Hugo. Mimo, że jest to jeden z dwóch moich ulubionych bohaterów, to myślę, że to właśnie on się kryje za tymi "tajemniczymi przesyłkami", bo z tego, co kojarzę, to zaczęły się one właśnie po jego przybyciu do Internatu...



AVIIA napisał:

Słuchajcie, a nie sądzicie, że tym co przesyła te karty bandzie Noireta jest Wulf??? Wiecie, za te skrzynkę, której nie dostał od ojce Elsy?

Nie sądzę...
Przecież pierwszą kartę Noiret dostał jeszcze przed śmiercią Joaquína (a przynajmniej tak mi się wydaje ;D), więc z pewnością, nawet jeśli to Wulf podrzuca im te kary, to powodem nie jest owa tajemnicza skrzynka.
Poza tym, Wulf raczej by się nie odważył zbliżyć do Internatu, za duże ryzyko i dlatego obstawiam Hugo ;)


Mirka napisał:

Co do trzeciej zarażonej osoby ja stawiam na chłopaka Vicky, bo reasumując z hasłem nad drzwiami w kaplicy "tylko słabi muszą umrzeć" (czy coś w ten deseń) to właśnie Nacho byłby najbardziej prawdopodobny, chyba że chodzi o kogoś kogo jeszcze nie poznaliśmy, ale wątpię...

Też myślę, że to on jest tą trzecią zarażoną osobą. 
I tak jak mówi Mirka, Nacho idealnie pasuje do dewizy "Tylko słabi muszą umrzeć".
Nacho nie należał raczej do najlepszych uczniów... Z resztą, Susana i Manuel też nie byli orłami, więc wszyscy troje mają coś wspólnego.


No ale to tylko moja, subiektywna opinia, a na konkrety musimy poczekać do następnego odcinka ;)

jenny - 2010-11-07 21:15:46

florine napisał:

kochanie napisał:

napewno ktos z nowo przybylych do internatu albo brat ameli albo nauczyciel wfu.

Też obstawiam Hugo. Mimo, że jest to jeden z dwóch moich ulubionych bohaterów, to myślę, że to właśnie on się kryje za tymi "tajemniczymi przesyłkami", bo z tego, co kojarzę, to zaczęły się one właśnie po jego przybyciu do Internatu...



AVIIA napisał:

Słuchajcie, a nie sądzicie, że tym co przesyła te karty bandzie Noireta jest Wulf??? Wiecie, za te skrzynkę, której nie dostał od ojce Elsy?

Nie sądzę...
Przecież pierwszą kartę Noiret dostał jeszcze przed śmiercią Joaquína (a przynajmniej tak mi się wydaje ;D), więc z pewnością, nawet jeśli to Wulf podrzuca im te kary, to powodem nie jest owa tajemnicza skrzynka.
Poza tym, Wulf raczej by się nie odważył zbliżyć do Internatu, za duże ryzyko i dlatego obstawiam Hugo ;)


Mirka napisał:

Co do trzeciej zarażonej osoby ja stawiam na chłopaka Vicky, bo reasumując z hasłem nad drzwiami w kaplicy "tylko słabi muszą umrzeć" (czy coś w ten deseń) to właśnie Nacho byłby najbardziej prawdopodobny, chyba że chodzi o kogoś kogo jeszcze nie poznaliśmy, ale wątpię...

Też myślę, że to on jest tą trzecią zarażoną osobą. 
I tak jak mówi Mirka, Nacho idealnie pasuje do dewizy "Tylko słabi muszą umrzeć".
Nacho nie należał raczej do najlepszych uczniów... Z resztą, Susana i Manuel też nie byli orłami, więc wszyscy troje mają coś wspólnego.


No ale to tylko moja, subiektywna opinia, a na konkrety musimy poczekać do następnego odcinka ;)

faktycznie to zaprewne hugo ,choc nie wyglada podejrzanie,no ale ale w internacie nic nie jest takie jakim sie wydaje

dziedziczka - 2010-11-07 22:12:03

Trzecim zakażonym jest Nacho, co do tego wszyscy się zgadzamy. Raz, że pokazali to poprawianie ocen i pustą kartę egzaminacyjną, a dwa, żeby Vicky do nich wróciła.

O Vicky właśnie, jakoś się nie martwię. A po takim hardcorze jak noc z trupami w zamrażalce, dziewczyna się wyrobi i przestanie być taka strachliwa ;p

Pocałunek Rebecci i Fermina...? Było coś takiego czy źle zrozumiałam? I co Rebecca zobaczyła, gdy go dotknęła?

A ten Król Kier/Pik, skoro Ruben mówi, że spadł z krzesla, musi to być ktoś dobrze znany. Niby co zaskakującego byłoby w nowych postaciach jak Hugo czy brat Amelii...?

Kto mógłby spowodować u mnie spadnięcie z krzesła... Jacinta? Może, ale nie bardzo. Elsa? Prędzej, chociaż akurat wierzę, że ona nie ma pojęcia co się dzieje dookoła. Może Amelia? Choć jej się nie opłaca z nimi igrać. A leśniczy? Po lesie łazi, mógł zobaczyć co się stało Toniemu i go sobie wykopać. Na psa nie ma usprawiedliwienia, ale cóż... Zawsze to jakaś zaskakująca opcja.

Maria? Ojciec Lucasa? To byłoby zaskakujace.

Ale wiecie, kto by z krzeseł zwalił nas wszystkich? Paula, Evelyn i/lub Lucas. Stawiam więc na dziecięce zabawy trupami ;p

NiKiEL - 2010-11-07 22:42:43

to może maria :D:D

jenny - 2010-11-07 22:44:25

NiKiEL napisał:

to może maria :D:D

to bylaby dopiero opcja ;)

Vampi - 2010-11-08 00:29:50

a i jeszcze coś do  komentarzy wielu ludzi Nie mogła zadzwonić ?? W czy ty np. w Metrze masz zasięg ??

kurczak7 - 2010-11-08 00:33:19

A nie zastanawia was kto zamknął Vicky, ktoś musiał wiedzieć, że tam weszła bo jakby ten ktoś nie wiedział to by wszedł do chłodni a nie ją zamykał czyli musiał wiedzieć, że ona tam jest i że ją zamyka. A kto wiedział ten jej przygłupi chłopak. Ale w to wątpię. A co do zwłok podrzuconych Noiretowi i Camillo to ja rozumiem że trupa Toniego ale dlaczego psa. To jest jeden z tych psów z podziemi. No i oczywiście co znaczą te karty. Ale skoro nawet te zbiry się przestraszyły to musi być coś mocnego. A co do tego bosa to stawiam na Jacinte:)ale mam nadzieje że się mylę bo chciałabym być zaskoczona. A co do tej trzeciej osoby to nie wiem, wątpię żeby by to Hector bo jego akta ma ta lekarka chyba.

jenny - 2010-11-08 01:19:27

kurczak7 napisał:

A nie zastanawia was kto zamknął Vicky, ktoś musiał wiedzieć, że tam weszła bo jakby ten ktoś nie wiedział to by wszedł do chłodni a nie ją zamykał czyli musiał wiedzieć, że ona tam jest i że ją zamyka. A kto wiedział ten jej przygłupi chłopak. Ale w to wątpię. A co do zwłok podrzuconych Noiretowi i Camillo to ja rozumiem że trupa Toniego ale dlaczego psa. To jest jeden z tych psów z podziemi. No i oczywiście co znaczą te karty. Ale skoro nawet te zbiry się przestraszyły to musi być coś mocnego. A co do tego bosa to stawiam na Jacinte:)ale mam nadzieje że się mylę bo chciałabym być zaskoczona. A co do tej trzeciej osoby to nie wiem, wątpię żeby by to Hector bo jego akta ma ta lekarka chyba.

mogli nie wiedziec,ktos wszedl zobaczyl,ze drzwi sa niedomkniete i je zamknal ,no chyba,ze faktycznie ktos zrobil to celowo,choc chyba nie,ale kto wie...

Cyprian - 2010-11-08 02:04:04

Vampi napisał:

a i jeszcze coś do  komentarzy wielu ludzi Nie mogła zadzwonić ?? W czy ty np. w Metrze masz zasięg ??

no właśnie:) dobry komentarz

A co do osoby władającej to nikt nie wymienił policjanta? hmmm...?

jenny - 2010-11-08 02:12:09

Vampi napisał:

a i jeszcze coś do  komentarzy wielu ludzi Nie mogła zadzwonić ?? W czy ty np. w Metrze masz zasięg ??

pewnie i mogla,ale nie byla  w swoim pokoju,wiec moze nie miala tel ze soba,a ze byla w stresie to nawet nie pomyslala o tym ;)

NiKiEL - 2010-11-08 10:18:28

jenny napisał:

kurczak7 napisał:

A nie zastanawia was kto zamknął Vicky, ktoś musiał wiedzieć, że tam weszła bo jakby ten ktoś nie wiedział to by wszedł do chłodni a nie ją zamykał czyli musiał wiedzieć, że ona tam jest i że ją zamyka. A kto wiedział ten jej przygłupi chłopak. Ale w to wątpię. A co do zwłok podrzuconych Noiretowi i Camillo to ja rozumiem że trupa Toniego ale dlaczego psa. To jest jeden z tych psów z podziemi. No i oczywiście co znaczą te karty. Ale skoro nawet te zbiry się przestraszyły to musi być coś mocnego. A co do tego bosa to stawiam na Jacinte:)ale mam nadzieje że się mylę bo chciałabym być zaskoczona. A co do tej trzeciej osoby to nie wiem, wątpię żeby by to Hector bo jego akta ma ta lekarka chyba.

mogli nie wiedziec,ktos wszedl zobaczyl,ze drzwi sa niedomkniete i je zamknal ,no chyba,ze faktycznie ktos zrobil to celowo,choc chyba nie,ale kto wie...

zauważcie że włączył się alarm...gdyby nie on to vicky by tam nie poszła...no chyba że to była zasadzka na nią

Calineczka_j - 2010-11-08 13:13:42

Odcinek bardzo fajny, właśnie obejrzałam. Ja też jestem prawie pewna, że tą trzecią osobą będzie chłopak Vicky. Natomiast co do tych kart i tego kto im je przesyła (i w sumie dlaczego) to nie mam pojęcia. Skoro jednak Ruben mówi, że to takie wielkie zaskoczenie, to może to będzie ktoś kto teoretycznie nie żyje, a jakimś cudem powstanie z martwych (pamiętacie tego nauczyciela od matematyki, co Camillo go żywcem pochował i dał mu tabletkę, aby sam się zabił - nie pamiętam jego imienia). Może to on będzie się mścił. Chociaż raczej to pewnie moja wybujała fantazja :)

Isia - 2010-11-08 16:13:44

ja tez juz jestem po obejrzenie odcinka:) i musze powiedziec, że był super:) juz w pierwszych minutach wyjaśniła się kwestia tego policjanat... nad którym wszyscy się zastanawialiśmy czy jest dobry czy zły:) co do Viki to rzeczywiście biedulka:(
zastanawia mnie jeszcze co chce matka Ivana?????

sine.nomine86 - 2010-11-08 17:25:15

Isia napisał:

ja tez juz jestem po obejrzenie odcinka:) i musze powiedziec, że był super:) juz w pierwszych minutach wyjaśniła się kwestia tego policjanat... nad którym wszyscy się zastanawialiśmy czy jest dobry czy zły:) co do Viki to rzeczywiście biedulka:(
zastanawia mnie jeszcze co chce matka Ivana?????

Co do matki Ivana, podejrzewam, ze chce przekazac Julii prawde nt. swojej smierci

Isia - 2010-11-08 18:01:36

sine.nomine86 napisał:

Isia napisał:

ja tez juz jestem po obejrzenie odcinka:) i musze powiedziec, że był super:) juz w pierwszych minutach wyjaśniła się kwestia tego policjanat... nad którym wszyscy się zastanawialiśmy czy jest dobry czy zły:) co do Viki to rzeczywiście biedulka:(
zastanawia mnie jeszcze co chce matka Ivana?????

Co do matki Ivana, podejrzewam, ze chce przekazac Julii prawde nt. swojej smierci

Tak samo jak Kajetano??? Ja mam nadzieje,że może cos więcej chce przekazac...

kurczak7 - 2010-11-08 18:23:11

sine.nomine86 napisał:

Isia napisał:

ja tez juz jestem po obejrzenie odcinka:) i musze powiedziec, że był super:) juz w pierwszych minutach wyjaśniła się kwestia tego policjanat... nad którym wszyscy się zastanawialiśmy czy jest dobry czy zły:) co do Viki to rzeczywiście biedulka:(
zastanawia mnie jeszcze co chce matka Ivana?????

Co do matki Ivana, podejrzewam, ze chce przekazac Julii prawde nt. swojej smierci

Na na pewno chce powiedzieć o swojej śmierci ale ja myślę, że może też chcieć przekazać, że Maria jest prawdziwą matką Ivana bo w końcu ktoś musi mu to uświadomić, żeby mógł ją obronić przed Noiretem. A może chce powiedzieć ze Elsa jest w niebezpieczeństwie bo może Noiret chce ją zabić i upozorować samobójstwo po zniknięciu Samuela.

dziedziczka - 2010-11-08 18:40:39

Calineczka_j napisał:

(...)może to będzie ktoś kto teoretycznie nie żyje, a jakimś cudem powstanie z martwych (pamiętacie tego nauczyciela od matematyki, co Camillo go żywcem pochował i dał mu tabletkę, aby sam się zabił - nie pamiętam jego imienia). Może to on będzie się mścił (...)

Biorąc pod uwagę, że Noiret i Camilo wykopywali go w poszukiwaniu hasła i był tam nadal, w dodatku dość średnio świeży, to chyba jednak nie będzie on...

maarecki - 2010-11-08 18:51:41

Również podzielam zdanie, że odcinek jak na razie najlepszy w V sezonie. Mam nadzieje, że kolejne będą tylko lepsze :)

Jak zwykle z końcem kolejnego odcinka trapi nas jakaś sytuacja. Mnie najbardziej chyba sytuacje z kartami i co za tym idzie zwłoki Toniego i psa. Muszę przyznać, że nie mam pojęcia kto to może być, ale doczekać się już nie mogę <tup tup> :) Calineczka miała dobry pomysł, że mógłby to być Mateo, ale chyba jednak niemożliwe bo pokazywali jego rozłożone już zwłoki w aucie Pedro. A może to on? Niby się powiesił, ale wiadomo, że w tym serialu nic nie wiadomo he hee zresztą zobaczymy niebawem.

Co do matki Ivana to na pewno chce przekazać, że zabił ją Noiret i może rzeczywiście żeby Ivan uwierzył, że Maria to jego matka.

Viki pewnie ktoś uwolni, bo trochę głupio by było gdyby miało się jej coś stać. Trzecia karta pewnie jest przygotowana dla jej chłoptasia, bo nie bez powodu nawiązali do jego słabych osiągnięć...

No, to chyba na tyle, chyba, że coś mi sie przypomni :P
Pozdrawiam wszystkich ;)

guga - 2010-11-08 19:32:48

Odcinek jak dla mnie troche nudnawy choc dziewczynki mnie rozbawiły z tym czosnkiem. Tylko nietoperka mi żal:(
Jeśli chodzi o trzecią nie podpisana kartę to ja stawiam na chłopaka Vicky, pamiętam że jakoś dziwnie wpisał sie do ksiegi kondolencyjnej Susany jakby ja  znał a w tym odcinku dosć mocno podkreslono jego słabość w nauce.
Co do "mózgu" złych stawiam na nauczyciela wfu, jakos brat Amelii mi tu nie pasuje wcale.
Poza tym tak sobie myslę teraz jak piszę posta , a jeśli tego najważniejszego złego podesłał sam Wulf po tym jak ojciec Elsy zniknął ! Teraz dochodzę do wniosku ze Camilo i Noiret to tylko żołnierzyki na posyłki . Co wy na to???

A i zaczyna mnie wnerwiac Carol , ta dziewczyna ma wieczny wytrzeszcz oczu, czy dzieje się coś strasznego czy nie

sha-dow - 2010-11-08 19:59:03

Cliffanger po raz kolejny. Odcinek mnie bardzo pozytywnie zaskoczył. Kilka rzeczy na które zwróciłem uwagę: Nietoperza szkoda - wątek ten rozwiązany w kretyński sposób bo zmienia moje postrzeganie dzieciaków - już lepiej jakby go zeżarł puszczyk (sam motyw z wampirem, czosnkiem etc bardzo fajny ale idiotycznie zakończony, nie żebym lubił nietoperze czy coś, ale to było niesmaczne). Carol mnie denerwuje od jakiegoś czasu swoim zachowaniem to fakt. Wątek z kartami bardzo ciekawy i tu zgadzam się z autorem poprzedniego posta, w tym odcinku bardzo mocno była wyeksponowana głupota chłopaka Vicky. I odnosząc się do jeszcze jednego posta: bardzo mądrze ze strony Mateo, wracam tu do starszych odcinków że dał wspaniałomyślnie czas swoim zabójcom na wykopanie hasła...

Jeszcze odniosę się do jednego posta tutaj: stawianie desperacko dziesięciu pytajników na końcu pytania na które odpowiedź padła tysiące razy wcale nie służy aklimatyzowaniu się.

Tyle ode mnie, pewnie chciałem napisać więcej ale jak zwykle wyleciało mi z głowy to co ważne :)

Mihaueek - 2010-11-08 20:00:12

Co do odcinka, był bardzo fajny ;D Spodobały mi się sceny z Paulą, Evelyn i Lucasem ;D
Fajnie że wkońcu okazało się że jest ktoś kogo Noiret i Camilo się boją, lecz nie mam pojęcia kto to może być :)
Ciekawi mnie co oznaczają te karty..?  Co do trzeciej osoby, myślę że to chłopak Vicky.
Już nie mogę się doczekać kolejnych odcinków;D

BarthezzLodz - 2010-11-08 21:50:56

Odcinek również bardzo mi się podobał. Chcę też jeszcze przypomnieć, że kartę dostała też Elsa, ale to było parę odcinków temu i wtedy zabrał ją Noiret. On też znalazł kartę u Toniego, swoją dostał też Camilo. Zauważcie, że trafiają one w ręce zaangażowanych w projekt Gemini. Ja myślę, że jest to jakaś groźba kierowana w stronę właśnie Noireta (i bliskiej mu przecież Elsy) i Camila...

Isia - 2010-11-08 22:36:35

Też zastanawiam się kto może byc tą osobą, ale myśle że najbardziej by mnie zaskoczyło jakby sie okazało, że  tą osobą będzie ktoś kogo uwarzałam za dobrą...

A co do znaków zapytania to każy może ich robic ile chce;p

ewa - 2010-11-09 10:30:14

tajemnicza też jest nowa pani doktor niby ofiara eksperymentu bo ma znamię ale i pracuje dla nich = znaczy dla ottoxu?!

Negro4Laguna - 2010-11-09 15:46:21

BarthezzLodz napisał:

Odcinek również bardzo mi się podobał. Chcę też jeszcze przypomnieć, że kartę dostała też Elsa, ale to było parę odcinków temu i wtedy zabrał ją Noiret. On też znalazł kartę u Toniego, swoją dostał też Camilo. Zauważcie, że trafiają one w ręce zaangażowanych w projekt Gemini. Ja myślę, że jest to jakaś groźba kierowana w stronę właśnie Noireta (i bliskiej mu przecież Elsy) i Camila...

Mnie też 6 odcinek się bardzo podobał. Na początek napiszę, że podtytuł tego odcinka brzmi "El Vampiro" czyli po polsku Wampir a nie tak dawno był Halloween...:) Ciekawymi wydarzeniami tego odcinka były min:

*podłożenie tych kart Noitretowi i Camilo, też mnie zastanawia kto to może podsyłać im te karty i kto jest głównym "mózgiem" projektu Gemenisis, drugą nurtującą mnie sprawą z tego odcinka jest to kim jest ta 4 dziewczynka, która miała tatuaż taki sam jak Irene, sędzia i jak się okazuje mieć Lucia, ponieważ w rozmowie z Jacintą Hector wymienił nazwisko jakieś Marty Hernandez, ciekawe co to za jedna, no chyba, że to "prawdziwe" nazwisko tej lekarki z Internatu.

*co do 3 kartoteki pustej, którą znależli nasi detektywi to mnie się też wyadję, że ona może należeć do chłoptysia Vicky czyli Nachita, a po za tym niezła koncówka jak Vicky znalzła się w tej chłodni z trupami...ehehe, no i świetne sceny z Paulą Evelyn i Lucasem.... najbardziej żal mi ofiary tego odcinka czyli nietoperzyka... dzieci go zabiły.../:) biedne zwierzątko:/

Jak mi się coś jescze przypomni to napiszę a na razie nie mogę się doczekać 7 odcinka:)

ksenia931 - 2010-11-09 17:18:39

Ruben napisał:

Mirka napisał:

Ruben napisał:

Musimy się zgadać co do tego, kto tłumaczy ktory odcinek, bo przież to kompletnie bez sensu, jak kilka osó b pracuje nad tym samym. Prponuję zalożyć oddzielny dział ;)
Jak akurat 6 nie tłumaczyłem, bo jak dla Mnie nudny ;P

To daj znać które odcinki tłumaczysz, z tego co wiem, to L'Internat FR nie ma napisów francuskich do pozostałych odcinków tego sezonu, więc może przetłumaczysz te resztę odcinków ;)

Marzensa napisał:

Odcinek jak zawsze super!!! Zastanawiają mnie dwie/trzy kwestie:

1. o co chodzi z tymi "niespodziankami z kartami"???   
2. kto wykopał i podrzucił Toniego??? i tego psa???
3. czy ta lekarka wie kto i w jakich okolicznościach zrobił jej tatuaż; czy wie, że jest jedną z sierot z sierocińca czarna laguna???

Też mnie zastanawia o co chodzi z tymi kartami i kto podrzucił Toniego i psa ... wychodzi na to, że w internacie (lub jego pobliżu) znajduje się osoba o której jeszcze nie wiemy a jest bardziej ważna od Noireta i Camillo... być może to "mózg" organizacji.  Chyba wszystko rozwiąże się w następnym odcinku, jak wskazuje tytuł..oby to szybko nastąpiło ;)

Co do lekarki, to też mnie dziwi... może także niczego nie pamiętała (jak Irene) ale skoro pracuje w tej "bandzie" to na pewno w wielu rzeczach się orientuję i nigdy nie uwierzę żeby jakichś przebłysków pamięci z dzieciństwa nie miała... w tym wszystkim musi być coś więcej...

Co do trzeciej zarażonej osoby ja stawiam na chłopaka Vicky, bo reasumując z hasłem nad drzwiami w kaplicy "tylko słabi muszą umrzeć" (czy coś w ten deseń) to właśnie Nacho byłby najbardziej prawdopodobny, chyba że chodzi o kogoś kogo jeszcze nie poznaliśmy, ale wątpię...

Cieszę się, że ojciec Marcosa się uratował... mam nadzieję, że szybko odzyska pamięć (o ile jeszcze jej nie odzyskał ;) )

Hmm jednego nie załapałam Fermin mówił do Rebecci coś o jednym pocałunku i że się to nie powtórzy... ale ja takiej sceny nie pamiętam... hmm

Dziewczynki i Lucas są niepowtarzalni z tymi swoimi pomysłami o wampirach i nietoperzach... Jedyny moment gdy miałam ochotę ich udusić to zabicie nietoperza... ale scenkę tę zrekompensował mi Camillo gdy wszedł do łazienki i ostatecznie został oblany przez Evelyn :D

Co do Vicky też pomyślałam o tych tel. kom., no ale .. teraz mam nadzieję, że reszta naszych detektywów szybko się zorientuje gdzie Vicky może być... oby...

No i co "matki" Ivana, mieliśmy rację... została zabita przez Noireta... ciekawe czy to samo Noiret chciał zrobić z Elsą <myśli>


Pozwolę sobie powiedzieć, że w życiu nie domyślicie się, kto jest ów postacią ważniejszą od Camilo i Noireta i kto jest ich szefem. A okaże się to już w przedostatnim odcinku V sezonu. Warto czekać ;)
Kiedy oglądałem te odcinki po raz pierwszy i zobaczyłem, kto to jest, zwaliło Mnie z fotela...
A co do Twojego pytania, moderatorze mirko - na ukończeniu jest odcinek 7, mogę też chętuie przetłumaczyć 8 i 9 ostatni, bo są naprawd rewelacyjne. Tylko żeby nikt inny się za to nie zabierał, bo szkoda będzie Mojego zachodu i ponikeąd ciężkiej roboty...

wydaje mi sie te te karty podkłada HUGO nauczyciel wf co wy na to ??

olkit - 2010-11-09 18:31:11

ciekawe dlaczego wszyscy jako posyłacza kart obstawiają facetów, może to właśnie jest Lucia, której się pomału nudzi praca dla Ottoxu?

anapaola - 2010-11-09 21:24:06

ksenia931 napisał:

Ruben napisał:

            Musimy się zgadać co do tego, kto tłumaczy ktory odcinek, bo przież to kompletnie bez sensu, jak kilka osó b pracuje nad tym samym. Prponuję zalożyć oddzielny dział
            Jak akurat 6 nie tłumaczyłem, bo jak dla Mnie nudny ;P

        To daj znać które odcinki tłumaczysz, z tego co wiem, to L'Internat FR nie ma napisów francuskich do pozostałych odcinków tego sezonu, więc może przetłumaczysz te resztę odcinków

            Marzensa napisał:

            Odcinek jak zawsze super!!! Zastanawiają mnie dwie/trzy kwestie:

            1. o co chodzi z tymi "niespodziankami z kartami"???   
            2. kto wykopał i podrzucił Toniego??? i tego psa???
            3. czy ta lekarka wie kto i w jakich okolicznościach zrobił jej tatuaż; czy wie, że jest jedną z sierot z sierocińca czarna laguna???

        Też mnie zastanawia o co chodzi z tymi kartami i kto podrzucił Toniego i psa ... wychodzi na to, że w internacie (lub jego pobliżu) znajduje się osoba o której jeszcze nie wiemy a jest bardziej ważna od Noireta i Camillo... być może to "mózg" organizacji.  Chyba wszystko rozwiąże się w następnym odcinku, jak wskazuje tytuł..oby to szybko nastąpiło

        Co do lekarki, to też mnie dziwi... może także niczego nie pamiętała (jak Irene) ale skoro pracuje w tej "bandzie" to na pewno w wielu rzeczach się orientuję i nigdy nie uwierzę żeby jakichś przebłysków pamięci z dzieciństwa nie miała... w tym wszystkim musi być coś więcej...

        Co do trzeciej zarażonej osoby ja stawiam na chłopaka Vicky, bo reasumując z hasłem nad drzwiami w kaplicy "tylko słabi muszą umrzeć" (czy coś w ten deseń) to właśnie Nacho byłby najbardziej prawdopodobny, chyba że chodzi o kogoś kogo jeszcze nie poznaliśmy, ale wątpię...

        Cieszę się, że ojciec Marcosa się uratował... mam nadzieję, że szybko odzyska pamięć (o ile jeszcze jej nie odzyskał )

        Hmm jednego nie załapałam Fermin mówił do Rebecci coś o jednym pocałunku i że się to nie powtórzy... ale ja takiej sceny nie pamiętam... hmm

        Dziewczynki i Lucas są niepowtarzalni z tymi swoimi pomysłami o wampirach i nietoperzach... Jedyny moment gdy miałam ochotę ich udusić to zabicie nietoperza... ale scenkę tę zrekompensował mi Camillo gdy wszedł do łazienki i ostatecznie został oblany przez Evelyn

        Co do Vicky też pomyślałam o tych tel. kom., no ale .. teraz mam nadzieję, że reszta naszych detektywów szybko się zorientuje gdzie Vicky może być... oby...

        No i co "matki" Ivana, mieliśmy rację... została zabita przez Noireta... ciekawe czy to samo Noiret chciał zrobić z Elsą <myśli>


    Pozwolę sobie powiedzieć, że w życiu nie domyślicie się, kto jest ów postacią ważniejszą od Camilo i Noireta i kto jest ich szefem. A okaże się to już w przedostatnim odcinku V sezonu. Warto czekać
    Kiedy oglądałem te odcinki po raz pierwszy i zobaczyłem, kto to jest, zwaliło Mnie z fotela...
    A co do Twojego pytania, moderatorze mirko - na ukończeniu jest odcinek 7, mogę też chętuie przetłumaczyć 8 i 9 ostatni, bo są naprawd rewelacyjne. Tylko żeby nikt inny się za to nie zabierał, bo szkoda będzie Mojego zachodu i ponikeąd ciężkiej roboty...

wydaje mi sie te te karty podkłada HUGO nauczyciel wf co wy na to ??

Ostatnio edytowany przez ksenia931 (Dzisiaj 17:26:45)

Nie wydaję mi się żeby Hugo był w stanie zwalić z fotela Rubena , to musi być ktoś po kim byśmy się nigdy tego nie spodziwewali, bynajmniej takie jest moje zdanie.

agusiadg - 2010-11-09 21:55:22

A mnie się wydaje, że to jednak może być Hugo, bo zachowaniem przypomina bardzo Fermina, którego chyba nikt nie podejrzewa. (ja tam go uwielbiam)

barbara202 - 2010-11-09 22:53:12

a mnie sie wydaje ze bedzie to Jacinta bo z tego co kojaze to z tych hitlerowcow bylo 4 facetow i jedna baba co zniknela zaraz po wojnie i niewiadomo co sie z nia stalo...a jak nie to bedzie to inna kobieta jakas poczekamy zobaczymy....pozdrawiam

hypi - 2010-11-09 22:58:07

Obstawiam, że szefem "złych" może być Hugo, ojciec Marcosa lub matka Julii a karty podrzuca Fermin lub jego szef.

jenny - 2010-11-09 23:47:13

tez sadze,ze to Hugo jest ich "szefem"

Isia - 2010-11-10 09:34:52

barbara202 napisał:

a mnie sie wydaje ze bedzie to Jacinta bo z tego co kojaze to z tych hitlerowcow bylo 4 facetow i jedna baba co zniknela zaraz po wojnie i niewiadomo co sie z nia stalo...a jak nie to bedzie to inna kobieta jakas poczekamy zobaczymy....pozdrawiam

no nie wiem... mie wydaje mi się że to jacinta, bo czemu pomogła by wtedy hectorowi jak był mały?

jenny - 2010-11-10 11:37:36

Isia napisał:

barbara202 napisał:

a mnie sie wydaje ze bedzie to Jacinta bo z tego co kojaze to z tych hitlerowcow bylo 4 facetow i jedna baba co zniknela zaraz po wojnie i niewiadomo co sie z nia stalo...a jak nie to bedzie to inna kobieta jakas poczekamy zobaczymy....pozdrawijavascript:popup_menu(3)am

no nie wiem... mie wydaje mi się że to jacinta, bo czemu pomogła by wtedy hectorowi jak był mały?

no wlasnie..jacinta cos ukrywa to pewne,ale to chyba nie to, no chyba ,ze zrobila cos zlego i teraz tego zaluje,ale nie sadze

daglas89 - 2010-11-10 13:55:43

Odcinek fajny musiałam nadrobić w oglądaniu 2 odcinki bo miałam problemy z netem.
Myślę że 3 osobą która jest zarażona jest chłopak Viki, Nacho.
A co do osoby która zwaliła Rubena z krzesła jest Hugo mam taka nadzieje.

izak - 2010-11-10 18:12:06

Mnie zaciekawiło to że pani doktor to jedna z tych dziewczynek z sierocinca. Może to właśnie ona podkłada
te karty aby się zemścić. Ciekawe czy Noiret wie że ona była sierotą. Co do "mózgu" tych złych to nie
wydaje mi się żeby to była Jacinta bo ona dużo wycierpiała od ojca Elsy. Nie wiadomo też czy Noiret nie będzie chciał zabić Elsy kiedy zniknął Samuel. Czekam z niecierpliwością na następny odcinek.

czarny_kot - 2010-11-11 11:12:21

Odcinek super! dziękuję:) a może za tymi kartami stoi Pedro, już dawno o nim zapomnieliśmy, a może on wcale nie zginął. Przed "śmiercią" odkrył skrawek brudnej roboty Noireta i Camilo, może drąży dalej... Z niecierpilowcią czekam na kolejny odcinek.

senaszel - 2010-11-11 12:00:26

Pedro chyba nie; Jak to sie mowi : Co jest martwe powinno pozostac martwe :)
Pozatym taka intryga chyba przekraczalaby jego mozliwosci :D On byl swietnym sidemanem Hektora ale raczej nadawal sie do picia.

Krisztian - 2010-11-16 17:16:59

"Camillo nie ssij! Nie ssij mnie." Hahahahaha. Co za tekst. Te dzieciaki są boskie.   ;D

Najważniejsze pytanie: kto rozdaje karty ?!

A Vicky się wkopała.....

Skilcraff - 2010-11-22 19:48:56

mi się strasznie podobała końcówka tego odcinka za chwile 7 odcinek trzeba obejrzeć muszę nadrobić  :P

Fermin 777 - 2010-11-24 14:41:52

Haha najlepsze było gdy Evelin oblała Camilo wodą ;) xD szok  z tym policjantem wogóle, a najciekawsze jest to że Vicky jest takim dobrym hakerem i ma dostep do wszystkiego co wgl jest małoprawdopodobne do prawdziwego życia to na dodatek czemu jeszcze jej tego laptopa nie zwineli?? Wpadki ma ten serial widoczne ;p

Fajne zakonczenie...

savanna - 2011-01-03 18:25:34

Mam takie pytanie nie związane raczej z tematem: w którym odcinku Marcos dowie się że Hector to brat jego matki? Jestem właśnie przy tym odcinku i zaczyna mnie to już denerwować. A czy Hector w ogóle zorientuje się że Marcos i jego przyjaciele także próbują rozwiązać tą zagadkę?

Mirka - 2011-01-04 15:15:18

savanna napisał:

Mam takie pytanie nie związane raczej z tematem: w którym odcinku Marcos dowie się że Hector to brat jego matki? Jestem właśnie przy tym odcinku i zaczyna mnie to już denerwować. A czy Hector w ogóle zorientuje się że Marcos i jego przyjaciele także próbują rozwiązać tą zagadkę?

Najlepiej oglądaj cierpliwie... możliwe, że kiedyś się to wreszcie wyjaśni... ale nie ma nic lepszego niż niewiedza zwłaszcza przy tym serialu ;)

www.saloon-politowania.pun.pl www.zpsb-ekonomia.pun.pl www.abc-naruto.pun.pl www.gniotki.pun.pl www.xshippuudenx.pun.pl