Sonda

Ulubiona postać męska z El Internado to:

Fermin

31% - 80
Marcos

20% - 51
Ivan

30% - 77
Roque

1% - 3
Hector

16% - 43
Mateo

0% - 1
Pedro

0% - 0
Camillo

0% - 0
Total: 255

#16 2010-07-05 21:33:26

pladi

Nowicjusz

Zarejestrowany: 2010-06-12
Posty: 31

Re: Ulubiona postać męska z El Internado

Najbardziej lubię chyba Marcosa. Ivan mnie mocno wkurza. O Ferminie nie mam jeszcze wyrobionego zdania. Hector jest nawet fajną postacią, ale coś ukrywa, więc z braku innego wybrałem właśnie Marcosa

Offline

 

#17 2010-08-15 14:22:20

menka333

Początkujący

Skąd: okolice ŁOMŻY
Zarejestrowany: 2010-06-29
Posty: 69

Re: Ulubiona postać męska z El Internado

a ja lubie Fermina i Ivana! Marcos mnie troche wkurzył z tą Amelia ale tez jest wporzo

Offline

 

#18 2010-08-15 14:23:34

menka333

Początkujący

Skąd: okolice ŁOMŻY
Zarejestrowany: 2010-06-29
Posty: 69

Re: Ulubiona postać męska z El Internado

Ja też zagłosowałąm na Fermina ale wachałąm sie tez na Ivanie obaj ich lubie

Offline

 

#19 2010-08-15 18:32:58

Julia25

Moderator

Zarejestrowany: 2010-07-01
Posty: 1165
WWW

Re: Ulubiona postać męska z El Internado

a ja Hector


Zapraszam na chomiczka
http://chomikuj.pl/Nadkomisarz



https://lh4.googleusercontent.com/_g4ceN2F2GQU/TYObWNv8_qI/AAAAAAAAAZQ/t7xEgIslZls/Obraz_hrrqrns.jpg



https://lh5.googleusercontent.com/_g4ceN2F2GQU/TYObSyUS4qI/AAAAAAAAAZM/TxOY-TwQK6I/4_hrrqrxa.jpg

Offline

 

#20 2010-08-15 20:44:23

Justynka89

Moderator

Zarejestrowany: 2010-07-19
Posty: 441

Re: Ulubiona postać męska z El Internado

Zdecydowanie Ivan!

Ostatnio edytowany przez Justynka89 (2010-08-15 20:45:46)


http://static.serialnet.pl/thumbs/gran-hotel.jpg

Offline

 

#21 2010-08-18 13:49:48

amazonka24

Nowicjusz

Zarejestrowany: 2010-08-17
Posty: 23

Re: Ulubiona postać męska z El Internado

Ivan ;p

Offline

 

#22 2010-08-24 13:27:03

myoko

Wyjadacz

Zarejestrowany: 2010-08-21
Posty: 255

Re: Ulubiona postać męska z El Internado

Zagłosowałam na Fermina, bo sami spójrzcie na jego twarz jak się uśmiecha fajny człowiek, nie dziwie się, że został aktorem podoba mi się jego gra w serialu.
Ivan też jest fajny, bo w końcu każda kobieta ma słabość do niegrzecznych chłopców


http://img690.imageshack.us/img690/3614/13855.jpg

¿Por Qué Antonio?

Offline

 

#23 2010-08-26 21:06:51

mara

Nowicjusz

Zarejestrowany: 2010-08-26
Posty: 2

Re: Ulubiona postać męska z El Internado

coś w tym jest Ivan

Offline

 

#24 2010-08-30 12:31:51

Rose

Nowicjusz

Zarejestrowany: 2010-08-30
Posty: 1

Re: Ulubiona postać męska z El Internado

Oczywiście Ivan ;*

Offline

 

#25 2010-08-30 13:28:30

Keti

Wyjadacz

Zarejestrowany: 2010-08-30
Posty: 285

Re: Ulubiona postać męska z El Internado

Hector ^ ^ mój absolutny numer jeden w drugiej kolejności Marcos, potem Ivan choć go nie znosiłam ostatnio zrozumiałam ze taki zły nie jest tylko na takiego pozuję i że ma jakieś zalety, lubię jeszcze Fermina.

Offline

 

#26 2010-08-30 15:27:25

Solind

Początkujący

Skąd: Bydgoszcz
Zarejestrowany: 2010-08-22
Posty: 59

Re: Ulubiona postać męska z El Internado

Fermin i jego teksty wygrywaja


Vas A Quedarte Aqui Sola...?

Offline

 

#27 2010-08-31 21:09:13

szaba

Początkujący

Zarejestrowany: 2010-08-17
Posty: 55

Re: Ulubiona postać męska z El Internado

Fermin jest boski. Na początku jakoś tak mi przeszkadzał w tym serialu, a teraz czekam tylko na sceny z nim. A z "małolatów" to Ivan. Niegrzeczny, biedny-bogaty chłopiec.
Hector mnie dobija. Mam wrażenie, że jest mniej dojrzały emocjonalnie niż uczona przez niego młodzież. No przecież z tą Marią i Elsą to jak dzieciok się zachowuje. Taki jakiś ciapa niezdecydowany (oczywiście przepraszam wszystkie fanki pana H. za moje słowa:)) I nie mogę znieść tych jego zakoli. Już wolę wielki nochal cudownego Fermina.

Offline

 

#28 2010-09-01 02:58:52

Keti

Wyjadacz

Zarejestrowany: 2010-08-30
Posty: 285

Re: Ulubiona postać męska z El Internado

Zabiłaś mnie tymi zakolami xD mi się podobają..słodkie są . Jakoś tak lecę na starszych, jeszcze się nie zdarzyło by podobał mi się ktoś w moim wieku lub tylko odrobinę starszy. (ale za starymi dziadkami to nie przepadam żeby nie było xD) Ze stwierdzeniem że jest mniej dojrzały niż jego uczniowie raczej się nie zgodzę, to gruba przesada. Dobrze się zachował w związku z Elsą choć ona kompletnie na to nie zasługiwała. Jakby odszedł do innej porzucając ją to bym go znienawidziła, choć z drugiej strony nienawidzę tego babska i życzyłam mu kogoś lepszego. Jednak wiem jak to jest dorastać w niepełnej rodzinie i rodzice nie mają prawa robić tego swoim dzieciom. Przynajmniej gdy da się coś jeszcze uratować. Jak na razie to obok Marcosa jedyna postać męska do której nie mam zastrzeżeń.

Fakt że z Fermina przystojniacha.. ma w sobie jakiś urok. Jak tak myślę to chyba jego lwia część to właśnie ten wielki nochal o którym piszesz no i mi jeszcze się podoba fryzura. Ale jeśli idzie o charakter nie cierpię takich facetów i w ich towarzystwie nie wytrzymuję nawet pięciu minut. Wole mniej tajemniczych i porządnych jak Hector. A dla siebie zamawiam męża nudnego jak flaki z olejem żeby mieć spokój xD.
Fermin też mnie na początku wkurzał ale też się przyzwyczaiłam, i mam nadzieje że przyzwyczaję się całkiem i przestanę się łapać  na myślach "facet czemuś ty taki głąb"

Hehe widzę że Mateo ma zero. myślałam że będzie jedna z moich ulubionych postaci po tym jak fajnie się pojawił w serialu ale obecnie obok tego facia od łaciny i Pedra jest najbardziej nielubiany.. wśród facetów... bo na mojej liście pierwsze miejsce zawsze będzie należeć do Elsy xD

Offline

 

#29 2010-09-01 14:22:56

szaba

Początkujący

Zarejestrowany: 2010-08-17
Posty: 55

Re: Ulubiona postać męska z El Internado

Ja się właśnie zastanawiałam czy nie zagłosować na Mateo (to też przez nochal - jeszcze większy niż u Fermina mmmmm), ale jednak wolę kucharza. I tu zaznaczę, że na Carlosa bym pewnie nie zwróciła uwagi, bo mam wrażenie że to taki trochę "fafarafa jestem kozak" był, ale jako Fermin jest bardzo ciepły i tak na tę Marię fajnie się rzucił z ustami (ja dopiero skończyłam 2 sezon).

Jeśli chodzi o Hectora, to na pewno podziwiam w nim dobroć, podejście do młodzieży (do dzieci już mniej, bo jak tej Pauli nagadał, że w lesie jakieś tam wróżki żyją to ja wiedziałam, że ona tam polezie - on też to powinien wiedzieć). W stosunku do Elsy faktycznie zachował się jak należy, ale moim zdaniem nie powinien zawracać gitary Marii do czasu definitywnego rozstania z wieloletnią partnerką, a przecież sypiał z Elsą a do Marii już podchody robił. Wiem, wiem, w jakim ja świecie żyję, faceci już tak mają

Jak napisałaś Keti o tych starszych panach to pomyślałam, że cię może Camillo kręci, no ale wyjaśniło się, że dziadki to nie XD

A jeśli chodzi o Pedra, to powiem tylko, że chciałabym, żeby mnie tak ktoś kochał mocno i długo jak on Elsę.

Offline

 

#30 2010-09-01 15:08:35

Keti

Wyjadacz

Zarejestrowany: 2010-08-30
Posty: 285

Re: Ulubiona postać męska z El Internado

Ojej.. nie patrzyłam na Pedra z tej strony. I jakoś mi teraz głupio. Patrzyłam tylko z perspektywy fanki Hectora i takiej że nienawidzę ludzi którzy zdradzają przyjaciół. Sama miałam taką sytuacje niejednokrotnie i teraz nie mam zaufania do ludzi. Ale rzeczywiście, facet się zakochał w tej jedynej i to niesamowite że kocha ją aż tak. I zgadzam się z tobą, ja też bym tak chciała. Tylko żeby mnie w żadnym razie nie oszukiwał mój luby bo cenie zaufanie. A Pedro nie podobał mi się w stosunku do Amelii.

Mateo bardzo mi się podoba z urody i sposobu ubierania, tak jakoś ma urok. Ale cały czas mam wrażenie że coś kręci i mnie to wkurza.

Podpisuję się obiema łapkami co do Fermina, zaczęłam go trochę nie lubić jak wyszła ta sprawa z Carlosem. Mam nadzieję że się wyjaśni i wróci do mojej czołówki ulubionych facetów ;3

A z dziećmi to się kurde nie da się zawsze przewidzieć co zrobią, i nie tylko Hector coś tam jej gadał a ona potem polazła. Dzieci już tak mają a Paula jakoś szczególnie XD biedny Marcos xDDDDD ja właśnie najbardziej lubię w nim podejście do małych dzieci, jak coś tam tłumaczy tej Pauli albo sprowadza z powrotem jak sobie gdzieś polezie (było chyba coś takiego albo dotychczas albo będzie *namiętna oglądaczka AMW Marcos,Paula,Hector* <teledyski to zuo, można nieźle sobie zaspoilerować..>)
Mi tam szkoda go było, nie kochał jej a robił wszystko by to odbudować, chwilami miałam nawet wrażenie że ta kobitka działa na niego trochę odpychająco, ale potem zaczął się tak ładnie starać.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.baku-przestrzen.pun.pl www.gowasg.pun.pl www.shinobigakure.pun.pl www.szczepknieja.pun.pl www.juniorzypodokregsosnowiec.pun.pl